Στενά του Ορμούζ: Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν ότι έπληξαν δύο ιρανικά τάνκερ

104

Ο αμερικανικός στρατός ανακοίνωσε σήμερα ότι “εξουδετέρωσε” βάλλοντας εναντίον τους, δύο πλοία που έφεραν σημαία Ιράν, τα οποία προσπαθούσαν να φθάσουν σε ιρανικό λιμάνι στο Κόλπο του Ομάν “κατά παράβαση του συνεχιζόμενου αμερικανικού αποκλεισμού”.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

ΔΕΗ Fiber