Pin It

Στα πρόσφατα δημοσιευμένα έγγραφα της υπόθεσης εναντίον του Facebook, φαίνεται πως οι υπεύθυνοι γνώριζαν από το 2015 το πρόβλημα στη μέτρηση των θεάσεων των βίντεο και το αποσιώπησαν, προκειμένου να φαίνεται πως οι διαφημιστές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για προώθηση στο Facebook παρά σε άλλες πλατφόρμες.

Παρά το ότι το 2016, το facebook παραδέχτηκε πως υπάρχει όντως πρόβλημα, καθώς οι χρήστες που παραβλέπουν τα βίντεο ή τα παρακολουθούν για λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα δεν μετρούνται στο σύνολο των χρηστών που εκτίθενται σε αυτά με αποτέλεσμα να αυξάνεται το "average duration of video viewed", οι μηνυτές ισχυρίζονται πως αποσιωπήθηκε για πάνω από ένα χρόνο. 

Έτσι οι διαφημιστές λάμβαναν λανθασμένα δεδομένα σχετικά με την απήχηση που είχαν τα προϊόντα τους, κάτι που όπως ισχυρίζονται πρόκειται για αθέμιτο ανταγωνισμό.

«Ενημερώσαμε τους πελάτες μας για το λάθος μόλις το ανακαλύψαμε και ενημερώσαμε και το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών προκειμένου να γνωρίζουν πώς να βοηθήσουν. Η μήνυση αυτή είναι άνευ αξίας και έχουμε κινήσει διαδικασίες απόρριψής της» δήλωσε υπεύθυνος της πλατφόρμας, τονίζοντας πως οποιαδήποτε νύξη πως συγκαλύφτηκε το γεγονός είναι ψεύτικη. 


Πηγή skai.gr

Tags: