Τελικές δοκιμές για τις νέες Mercedes S Class και EQS

178

Του Νίκου Μιχαλόπουλου

Ο βαρύς Σκανδιναβικός χειμώνας όπως γνωρίζουμε επιλέγεται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για τις εντατικές δοκιμές των νέων μοντέλων σε ακραίες συνθήκες.

Σε αυτήν την φάση βρίσκονται τα νέα υπερπολυτελή μοντέλα της Mercedes. Οι νέες ναυαρχίδες S Class και η ηλεκτρική της έκδοση του υπομπραντ με το όνομα EQ S.

Το λανσάρισμα της νέας λιμουζίνας με την ονομασία W222 αναμένεται στο προσεχές σαλόνι της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο.

 

Σύμφωνα με το πρωτότυπο των δοκιμών, πιστεύεται πως η νέα ναυαρχίδα θα είναι παρόμοια σε διαστάσεις και στυλ με το τρέχον μοντέλο, ωστόσο πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, χτισμένο στην νέα πλατφόρμα MRA. Το νέο αυτοκίνητο θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο προσφέροντας μεγαλύτερους και πιο άνετους εσωτερικούς χώρους. Η νέα πλατφόρμα θα προσφέρει αισθητά μειωμένο βάρος στο αυτοκίνητο.

Στην νέα S Class αναμένουμε τεχνολογία αιχμής, όπως της αυτόνομης οδήγησης.

 

Η έβδομη γενιά της S Class θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία, συνδυασμένη σίγουρα με τον κινητήρα βενζίνης των 2.9 λίτρων που θα παρέχει ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων, ωστόσο είναι ακόμα άγνωστο εάν θα συνεχίσει να υπάρχει πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Η κορυφαία έκδοση S63 με τον τετράλιτρο βενζινοκινητήρα θα διαθέτει ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 volt και η απόδοση της θα ξεπερνά τους 620 ίππους.

Δοκιμές και για την ηλεκτρική EQS

Παράλληλα σε φάση δοκιμών βρίσκεται και η ηλεκτρική EQ S, με την σιλουέτα της να ξεχωρίζει λόγω με τις πιο στρογγυλεμένες επιφάνειες και το Coupe αμάξωμα.

 

Προβλέπεται μόνιμη τετρακίνηση, λόγω των δυο ηλεκτροκινητήρων εμπρός – πίσω, με συνολική απόδοση 408 ίππων και 765 nm ροπής. Η αυτονομία προβλέπεται να φτάνει τα 500 χιλιόμετρα.