«The Drop» Καλώσήθατε στην M Town – Ο παράδεισος των BMW M (Vid)

379

Η επιτυχημένη ψηφιακή καμπάνια που περιστρέφεται γύρω από το μυθικό Eldorado των παθιασμένων φίλων της BMW M παρουσιάζει one-off μοντέλα και κάνει αναφορές στο μέλλον.

«Καλωσήρθατε στην M Town»: Με ένα νέο βίντεο, η BMW M GmbH συνεχίζει την επιτυχημένη της καμπάνια εστιάζοντας το εικονικό Eldorado της παγκόσμιας κοινότητας BMW M. Το «The Drop» προσελκύει τους λάτρεις της ιπποδύναμης και τους ενθουσιώδεις ‘petrol heads’ για μία ακόμα φορά στην ‘M Town’, όπου, από το 2018, τα πάντα περιστρέφονται γύρω από το ισχυρότερο γράμμα στο κόσμο και το πάθος για ακραίες επιδόσεις. Αυτή τη φορά, ο σκηνοθέτης Micky Sülzer, και δημιουργός των εμβληματικών βίντεο για τη φιλοσοφία της κοινότητας της ‘M Town’ πριν από δύο χρόνια, παρουσιάζει το ευρύ φάσμα των σημερινών μοντέλων BMW M, μερικά από τα οποία είναι βαμμένα σε εντυπωσιακά χρώματα, ενώ βλέπουμε και ένδοξα ‘κομμάτια’ από το στόλο BMW M Heritage, όπως μία κόκκινη BMW E30 M3.

«Η M Town είναι η πιο επιτυχημένη ψηφιακή καμπάνια της BMW M GmbH, καθώς η κοινότητα BMW M σε όλο τον κόσμο συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωσή της. Αυτός ο ενθουσιασμός και η ταύτιση με τη μάρκα δημιουργούν το ξεχωριστό στοιχείο  που κάνει την BMW M τόσο μοναδική. Γι’ αυτό είμαστε ευτυχείς που συνεχίζουμε το success story με το επόμενο φιλμ, αφήνοντας παράλληλα αιχμές για το μέλλον», δήλωσε ο Lothar  Schupet, Διευθυντής Παγκόσμιων Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της BMW M.

Από το 2018, η ‘M Town’ έχει λειτουργήσει ως πλατφόρμα κοινωνικής και ψηφιακής επικοινωνίας για τους φίλους της BMW M σε όλο το κόσμο. Εγγράφονται με το bmw-m.com ως πολίτες της ‘M Town’ και δημιουργούν το δικό τους ατομικό, ψηφιακό BMW M πάσο. Η ‘M Town’ έχει συνδέσει το όνομά της με μοναδικές ιστορίες, αυθεντικά διαδικτυακά βίντεο, πολυάριθμα δημιουργικά προϊόντα στο κατάστημα της BMW M Town και εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο. Οι επισκέπτες του BMW Welt στο Μόναχο αποκτούν μία πολύ ρεαλιστική εικόνα της ‘M Town’ σε έναν ειδικά σχεδιασμένο εκθεσιακό χώρο 180 τετραγωνικών μέτρων.

Όπως και σε προηγούμενα διαδικτυακά βίντεο, έτσι και τώρα πολλές BMW M δίνουν δυναμικό παρών στο νέο φιλμ «The Drop». Συνολικά 18 διαφορετικά μοντέλα από τη μεγαλύτερη γκάμα της BMW M εμφανίζονται στιγμιαία ή και περισσότερο στο βίντεο. Το φάσμα εξαιρετικά σπορ μοντέλων ξεκινά από την BMW M2 CS (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,4l/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 238g/km) και φτάνει μέχρι την BMW M8 Gran Coupe (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,7l/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 244g/km). Εκτός από τα κρυφά ‘διαμάντια’, συμμετέχουν και ξεχωριστά one-off μοντέλα, όπως η BMW M2 by FUTURA2000 και η BMW M3 Pickup από το 2011, που παραδίδει ένα σταθμό φόρτισης. Έτσι, για πρώτη φορά σε βίντεο της ‘M Town’, η BMW M GmbH αφήνει αιχμές για ένα ηλεκτρικό μέλλον, συνδυάζοντας την ουτοπία με την πραγματικότητα. Το 2021 θα κυκλοφορήσει επίσης η πρώτη ηλεκτρική BMW M, μία έκδοση υψηλών επιδόσεων βασισμένη στη νέα BMW i4, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα και οχήματα υψηλών επιδόσεων.

Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, στην οποία συμμετείχαν επίσης δυνατοί influencers της αυτοκινητιστικής σκηνής, οδηγεί μία κόκκινη BMW E30 M3 από το στόλο BMW M Heritage. Επίσης, ιστορικά μοντέλα της BMW M GmbH εκπροσωπούνται από μία M3 GTS, μία BMW M3 CRT, μία BMW M4 GTS και μία BMW Σειρά 1 M Coupe.

Πλήρως εναρμονισμένο με τη φιλοσοφία της Κοινότητας, το νέο βίντεο παρουσιάζει όχι μόνον οχήματα από τους κόλπους της BMW M GmbH, αλλά και αυτοκίνητα των ανθρώπων της ‘M Town’. Έτσι, μέλη της Κοινότητας BMW M προσέφεραν τα αυτοκίνητά τους για τα γυρίσματα του φιλμ.

Συντελεστές:

Δημιουργική επιμέλεια: Jung von Matt

Παραγωγή: Zauberberg Productions

Σκηνοθεσία: Micky Sülzer