Θεοχάρης: Η Ελλάδα «ανοίγει πανιά» – Τα μέτρα και το σχέδιο για το καλοκαίρι

606

Δείτε τις ανακοινώσεις του υπουργού.

 

Δείτε τις ανακοινώσεις του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, σχετικά με το βασικό πλάνο για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού.

Στο επίκεντρο αναμένεται να βρεθούν η επιχείρηση «Γαλάζια Ελευθερία», οι νέες ταξιδιωτικές οδηγίες καθώς και η νέα καμπάνια του υπουργείου. Αυτή την ώρα ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης δίνει τη συνέντευξη Τύπου, με θέμα: «Το ασφαλές άνοιγμα του Τουρισμού» και παρουσιάζει της φετινής καμπάνιας του ΕΟΤ από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη, από το Σούνιο.

Με φόντο τον ναό του Ποσειδώνα

Ανοίγουμε την ελληνική τουριστική βιομηχανία, επαναφέρουμε την Ελλάδα ως έναν τόπο ταυτόσημο με την φιλοξενία και την ασφάλεια, είπε ο υπουργός Τουρισμού με φόντο τον ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο.

«Τιμάμε τη διαχρονικότητα της Ελλάδας και ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες όλων. Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχτήκαμε τους επισκέπτες με ασφάλεια. Γι’ αυτό η χώρα μας βραβεύτηκε σαν πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουρισμού για το 2020» είπε.

«Ο στόχος και το υπέρτατο καθήκον που είχαμε μπροστά μας πέρσι ήταν να κρατήσουμε ζωντανό τον ελληνικό τουρισμό μέσα στην χειρότερη κρίση που θα μπορούσε κάποιος να φανταστεί» είπε ο κ. Θεοχάρης τονίζοντας πως η Ελλάδα προβάλλεται σαν υπόδειγμα διαχείρισης της πανδημίας, σε σχέση και με τον τουρισμό.

Στοίχημα για τον τουρισμό η ασφάλεια

«Στην Ελλάδα έχουμε σχέδιο και ξέρουμε να το υλοποιούμε. Μεγάλο μας στοίχημα δεν είναι να αναδεικνύουμε μόνο τη φυσική ομορφιά της χώρας, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και όλα αυτά που μας κάνουν ξεχωριστούς» είπε και τόνισε πως η ασφάλεια είναι κεντρικός πυλώνας του τουρισμού για το 2021.

«Οι προτεραιότητες έχουν ανατραπεί στη ζωή όλων μας και αυτό επηρεάζει και τον τουρισμό. Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια. Οφείλουμε αυτή την προσπάθεια και την επιτυχία στους ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού, σε κάθε Έλληνα και Ελληνίδα» είπε.

«All you want is Greece»

Μέσα σε διάστημα 9 μηνών υλοποιήσαμε 4 καμπάνιες για τον ελληνικό τουρισμό. Δημιουργήσαμε μια παρακαταθήκη ενόψει της φετινής σεζόν. Το 2020 ήταν η χρονιά της επιβίωσης. Το 2021 είναι η χρονιά της ανάκαμψης.

Προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Κεντρικό μότο το «All you want is Greece». Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.

Κατόπιν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ παρουσίασε τα πέντε βίντεο της φετινής καμπάνιας.

Δείτε: