TikTok: Έρευνα από ελληνικές οργανώσεις καταναλωτών για τα εικονικά της νομίσματα

337

Η έρευνα έρχεται να προστεθεί στις πολλαπλές καταγγελίες από ευρωπαϊκές οργανώσεις καταναλωτών.

 

Έρευνα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με τα εικονικά νομίσματα στην πλατφόρμα TikTok διενεργούν οι ελληνικές οργανώσεις καταναλωτών.

Οι χρήστες καλούνται να καταθέσουν τις μαρτυρίες τους μέχρι τις 26 Ιουλίου προκειμένου να ερευνηθεί αν τα παιδιά και οι έφηβοι πέφτουν θύματα παραπλανητικών πρακτικών και αν ξοδεύουν χρήματα στο TikTοk εν αγνοία των γονιών τους.

Η έρευνα έρχεται να προστεθεί στις πολλαπλές καταγγελίες από ευρωπαϊκές οργανώσεις καταναλωτών για παραβίαση της νομοθεσίας και ανεπαρκή προστασία των παιδιών από γκρίζες διαφημίσεις και ακατάλληλο περιεχόμενο.

Την πρωτοβουλία ανέλαβαν η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) και οι οργανώσεις μέλη της ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση» σε συνεργασία με άλλες οργανώσεις καταναλωτών από όλη την Ευρώπη.

Γονείς και χρήστες καλούνται να καταθέσουν τις μαρτυρίες τους για:

  • Παιδιά και εφήβους που έχουν ξοδέψει χρήματα σε εικονικά νομίσματα χωρίς την επίβλεψη των γονιών τους.
  • Χρήστες που έχουν έρθει σε επικοινωνία με άλλους χρήστες του TikTok ή δημόσια πρόσωπα του TikTok (influencers) και τους πρότειναν να στείλουν «εικονικά δώρα».
  • Πρακτικές που ενδέχεται να είναι προβληματικές ή παραπλανητικές.

«Τα σχόλια που θα ληφθούν θα αποτελέσουν τη βάση για τυχόν περαιτέρω δράσεις εναντίον της πλατφόρμας TikTok, στα πλαίσια διασφάλισης της προστασίας καταναλωτών/χρηστών και ιδιαίτερα των παιδιών και εφήβων» λένε οι οργανώσεις.