Το BMW Group επιβεβαιώνει θετικά αποτελέσματα για το 3ο τρίμηνο του 2020

327

Το BMW Group αύξησε τον όγκο πωλήσεων και το καθαρό κέρδος το τρίτο τρίμηνο του 2020 και, εννέα μήνες από την αρχή του 2020, βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη των στόχων του για το σύνολο της χρονιάς.

Το BMW Group μπόρεσε να επωφεληθεί κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου από την αύξηση της ζήτησης που σημειώθηκε σε μερικές περιοχές καθώς και από την ελκυστική γκάμα μοντέλων. Την ίδια στιγμή, η σχέση κόστους/απόδοσης και η διαχείριση ρευστότητας παραμένουν αποφασιστικοί παράγοντες για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας στις διάφορες μορφές  της, με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

 

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου υπογραμμίζουν την επιχειρηματική δύναμη του BMW Group και την ικανότητά του να λειτουργεί αποδοτικά σε ένα περιβάλλον υψηλών προκλήσεων. Βελτιώσαμε τα κέρδη του Group από πέρσι τέτοια εποχή, επομένως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για να πετύχουμε τους στόχους μας για όλη τη χρονιά. Παρακολουθούμε στενά τις καθημερινές μας δραστηριότητες, λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές διακυμάνσεις στη ζήτηση, και μπορούμε να ανταποκρινόμαστε στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς ανά πάσα στιγμή», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, στο Μόναχο την Τετάρτη. Με αυτό τον τρόπο, το Group παρήγαγε κέρδη προ φόρων στην περιοχή ύψους 2,5 δισεκ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο. Η ρευστότητα στο τμήμα αυτοκινήτων ξεπέρασε τα 3 δισεκ. ευρώ. «Διαμορφώνουμε το μετασχηματισμό της βιομηχανίας μας από θέση ισχύος και βρισκόμαστε σε πολύ καλό σημείο για τα επόμενα χρόνια. Ταυτόχρονα, ευθυγραμμίζουμε στρατηγικά και τεχνολογικά το Group για τη μετά το 2025 εποχή – λαμβάνοντας υπόψη βασικούς παράγοντες όπως αρχιτεκτονικές οχημάτων και σχεδιασμό παραγωγής οχημάτων ανά εργοστάσιο».

 

Οι επενδύσεις στο μέλλον παραμένουν κλειδί για την πρωτοκαθεδρία στον τομέα της καινοτομίας.

Παρά το δύσκολο περιβάλλον της αγοράς, το BMW Group εξακολουθεί να επενδύει σε μελλοντικές τεχνολογίες και να αναπτύσσει την ανάλογη τεχνογνωσία. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το Group σκοπεύει να επενδύσει πάνω από 30 δισεκ. ευρώ στον τομέα έρευνας και εξέλιξης (R&D) μέχρι το 2025 με σκοπό να αυξήσει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα στον τομέα της καινοτομίας.

 

Το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, οι δαπάνες του BMW Group για έρευνα και εξέλιξη ανήλθαν σε 4,14 δισεκ. ευρώ, επομένως παρέμειναν σε υψηλό επίπεδο (2019: 4,24 δισεκ. ευρώ, -2,5%). Το ποσό αυτό περιλαμβάνει δαπάνες για μελλοντικά ηλεκτροκίνητα οχήματα και modular kits για ηλεκτρικά οχήματα. Κεφαλαιακές δαπάνες σε ακίνητα, εργοστάσια και εξοπλισμό, καθώς και λοιπά άυλα περιουσιακά στοιχεία πραγματοποιούνται εξαιρετικά στοχευμένα και βάσει προτεραιοτήτων. Συνολικά 2,37 δισεκ. ευρώ (2019: 3,30 δισεκ. ευρώ, -28,2%) επενδύθηκαν την περίοδο των πρώτων εννέα μηνών, μέχρι το Σεπτέμβριο.

 

«Η στρατηγική χρηματοοικονομικής διαχείρισης εστιάζει στην υψηλή κερδοφορία και την αυστηρή διαχείριση κόστους. Πάνω σε αυτή την ισχυρή βάση, συνεχίζουμε να επενδύουμε στο μέλλον του Group μας και χρηματοδοτούμε το μετασχηματισμό με ιδίους πόρους», δήλωσε ο Nicolas Peter, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, τομέας Οικονομικών. «Σήμερα, για παράδειγμα, επωφελούμεθα από την απόφαση που λάβαμε το 2016, για την εφαρμογή μιας στρατηγικής που εστιάζει στην ανώτερη πολυτελή κατηγορία. Με τα ελκυστικά μοντέλα της Σειράς 8 και την BMW X7, καταφέραμε να αυξήσουμε τον όγκο πωλήσεων ιδιαίτερα επικερδών μοντέλων πάνω από 70% από το 2018. Από πλευράς κόστους, πολυάριθμες πρωτοβουλίες ενισχύουν την αποδοτικότητά μας με σκοπό να διατηρήσουμε το Group στο σωστό δρόμο σε ένα περιβάλλον υψηλών προκλήσεων, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα».

 

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται σε όλα τα Γερμανικά εργοστάσια μέχρι το 2022.

Το BMW Group συνεχίζει να επιταχύνει την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης. Και τα τέσσερα Γερμανικά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων, θα κατασκευάζουν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στο άμεσο μέλλον. Μετά το BMW i3*, που κατασκευάζεται στη Λειψία από το 2013, το BMW iNEXT θα παράγεται στο Dingolfing και η BMW i4 στο Μόναχο από το 2021. Σε επόμενο στάδιο, η παραγωγή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Group στο Regensburg το 2022. Η στρατηγική θα επιτρέψει στο BMW Group να διασφαλίσει την αξιοποίηση της δυναμικότητάς του μακροπρόθεσμα και κατ’ επέκταση το υψηλό επίπεδο θέσεων εργασίας στα εργοστάσια στη Γερμανία.

 

Το Group εντατικοποιεί επίσης την παραγωγή εξαρτημάτων ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Από το 2022, το εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing θα έχει τη δυνατότητα παραγωγής ηλεκτροκινητήρων για μέχρι 500.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα το χρόνο. Modules μπαταριών και μπαταρίες υψηλής τάσης θα κατασκευάζονται στα εργοστάσια της Λειψίας και του Regensburg, υποστηρίζοντας τον αυξανόμενο αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία εξετάζει διαρθρωτικές βελτιώσεις προς όφελος της απόδοσης και περαιτέρω βελτιστοποίηση της αξιοποίησης παραγωγής – και υπολογίζει να εξοικονομήσει ακόμα και τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων ευρώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

 

Η μείωση των εκπομπών CO 2 θα επιτευχθεί μέσω εκατομμυρίων ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Ο δεύτερος στρατηγικός στόχος του BMW Group είναι η βιωσιμότητα. Κατά τη διάρκειας  της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, το Διοικητικό Συμβούλιο έθεσε φιλόδοξους μακροπρόθεσμους στόχους. Πρώτο και κύριο, το BMW Group έχει σαφείς στόχους για τη μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι το 2030 – για πρώτη φορά σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων του – από την εφοδιαστική αλυσίδα μέχρι την παραγωγή και το στάδιο του τέλους ζωής ενός οχήματος. Όλο αυτό το διάστημα, οι εκπομπές CO2 ανά όχημα πρόκειται να μειωθούν σημαντικά κατά ένα τρίτο τουλάχιστον μέχρι το 2030 συγκριτικά με τα επίπεδα του 2019.

 

Για παράδειγμα, οι εκπομπές CO2 που παράγουν τα οχήματα του BMW Group κατά τη διάρκεια της ζωής τους πρόκειται να μειωθούν κατά 40% ανά χιλιόμετρο. Κύριος μοχλός για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι μία μεγαλεπήβολη προϊοντική στρατηγική που προωθεί μαζικά τη χρήση ηλεκτροκίνησης. Σε δέκα χρόνια, το BMW Group προβλέπει να έχει συνολικά πάνω από επτά εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα στους δρόμους – από τα οποία, τα δύο τρίτα περίπου θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

 

Το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μέχρι τα τέλη του 2021, θα προσφέρει πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μαζικής παραγωγής με τη μορφή των BMW i 3*, MINI Cooper SE *, BMW iX 3*, BMW iNEXT και BMW i 4. Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 7 θα σηματοδοτήσει ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο. Το μοντέλο ναυαρχίδα της μάρκας BMW θα διατίθεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους συστημάτων κίνησης, δηλαδή ιδιαίτερα αποδοτικές εκδόσεις diesel και βενζίνης, μία plug-in υβριδική και για πρώτη φορά, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο BEV. Μέχρι το 2023, το BMW Group σκοπεύει να έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο δρόμο – από τα οποία τα 13 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

 

Προσεχώς περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Εκτός από την BMW Σειρά 7, ο πλήρης εξηλεκτρισμός θα συνεχιστεί σε όλη τη γκάμα μοντέλων του Group. Άλλα παραδείγματα της‘Δύναμης της Επιλογής’ (Power of Choice) θα είναι η πολύ δημοφιλής BMW X 1 και η BMW Σειρά 5, που επίσης θα διατίθενται με τους τέσσερις τύπους συστημάτων κίνησης στο μέλλον –  σε αμιγώς ηλεκτρικές, plug-in υβριδικές, diesel και βενζινοκίνητες εκδόσεις.

 

Το BMW Group συνεχίζει να εργάζεται για τη σημαντική μείωση του CO2 από το στόλο νέων οχημάτων του και φέτος αναμένεται να πετύχει το στόχο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για καινούργια αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην Ευρώπη το 2020. Η τιμή αυτή είναι περίπου 20% μικρότερη των απαιτήσεων του 2019. Ο συστηματικός εξηλεκτρισμός της γκάμας μοντέλων συμβάλλει αποφασιστικά στην επίτευξη αυτού του στόχου.

 

Αισθητή ανάκαμψη το τρίτο τρίμηνο – βελτίωση κερδοφορίας.

Την περίοδο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, η επιχειρηματική απόδοση του BMW Group ανέκαμψε αισθητά έναντι του προηγούμενου διαστήματος που επλήγη σημαντικά από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Το τρίτο τρίμηνο, το Group παρέδωσε συνολικά 675.592 (2019: 621.981, +8,6%) οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε όλο τον κόσμο – νέο ρεκόρ τριμήνου. Τα έσοδα του Group ανήλθαν σε 26,28 δισεκ. ευρώ (2019: 26,66 δισεκ. ευρώ, -1,4%). Η ισχυρή εικόνα της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. στην Κίνα συνέβαλε στο βελτιωμένο οικονομικό αποτέλεσμα. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) αυξήθηκαν ανάλογα γύρω στο 10%, στα 2,46 δισεκ. ευρώ (2019: 2,24 δισεκ. ευρώ, +9,6%). Το περιθώριο EBT του Group έφτασε το 9,4% (2019: 8,4%). Τα καθαρά κέρδη του Group ανήλθαν σε 1,81 δισεκ. ευρώ (2019: 1,54 δισεκ. ευρώ, +17,4%).

 

Συνολικά 1.638.167 αυτοκίνητα παραδόθηκαν σε πελάτες κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών της χρονιάς (2019: 1.872.451 μονάδες, -12,5%). Τα έσοδα του Group μειώθηκαν σε 69,50 δισεκ. ευρώ (2019: 74,84 δισεκ. ευρώ, -7.1%). Τα κέρδη προ φόρωνανήλθαν σε 2,96 δισεκ. ευρώ (2019: 5,06 δισεκ. ευρώ, -41,5%). Αντίστοιχα, το περιθώριο ΕΒΤ του Group υποχώρησε στο 4,3% (2019: 6,8%). Τα καθαρά κέρδη του Group ανήλθαν 2,17 δισεκ. ευρώ για την περίοδο των εννέα μηνών (2019: 3,61 δισεκ. ευρώ, -39,8%).

 

Ισχυρή ανάκαμψη του τομέα αυτοκινήτων – βελτίωση περιθωρίου EBIT .

Τα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα ανήλθαν σε 21,96 δισεκ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο (2019: 23,01 δισεκ. ευρώ, -4,6%). Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν σε 1,47 δισεκ. ευρώ (2019: 1,51 δισεκ. ευρώ, -2,5%). Το περιθώριο EBIT του τμήματος το 3οτρίμηνο βελτιώθηκε στο 6,7% σε σχέση με πέρσι (2019: 6,6%).

 

Τα έσοδα των τριών πρώτων τριμήνων του αυτοκινητιστικού τομέα υποχώρησαν σε 54,82 δισεκ. ευρώ (2019: 64,85 δισεκ. ευρώ, -15,5%). Το EBIT για το διάστημα αυτό ήταν θετικό, στα 152 εκατ. ευρώ (2019: 2,67 δισεκ. ευρώ, -94,3%). Αναλόγως, το περιθώριοEBIT ήταν 0,3% (2019: 4,1%) και επομένως εντός του εύρους στόχου 0 – 3% για το 2020.

 

Η μάρκα BMW πούλησε συνολικά 1.427.392 οχήματα (-11,3%) κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών της χρονιάς. Η ίδια περίοδο, η MINI παρέδωσε 208.124 οχήματα (-20,0%) και Rolls Royce Motor Cars 2.651 οχήματα (-28,5%) σε πελάτες. Παρά τη συνολική μείωση όγκου, ο αριθμός εξηλεκτρισμένων οχημάτωνπου παραδόθηκαν σε πελάτες αυξήθηκε σε επίπεδα ρεκόρ, 116.381 μονάδων (+20,0%) για το διάστημα των εννέα μηνών.

 

Στην Ευρώπη, πωλήθηκαν 648.494 αυτοκίνητα BMW, MINI και Rolls-Royce κατά τη διάρκεια του πρώτου 9μηνου της χρονιάς (‑19,7%). Οι όγκοι πωλήσεων που καταγράφηκαν στη Γερμανίαμειώθηκαν στις 203.442 μονάδες (-14,6%). Η Κίνα είδε συνέχιση της ανάκαμψης που είχε ήδη ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο, επιτρέποντας στο BMW Group να αυξήσει τις πωλήσεις του στη μεγαλύτερη αγορά, σε επίπεδο ρεκόρ 560.367 μονάδων (+6,4%) μέχρι το Σεπτέμβριο. Συνολικά, 200.286 μονάδες (-24,6%) πωλήθηκαν στις ΗΠΑ τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς.

 

Ο τομέας μοτοσικλετών κατέγραψε υψηλότερους όγκους πωλήσεων και κέρδη το τρίτο τρίμηνο.  

Η BMW Motorrad αύξησε τις πωλήσεις μοτοσικλετών και maxi-scooters το τρίτο τρίμηνο στις 52.892 μονάδες (+20,9%), παράγοντας έσοδα 637 εκατ. ευρώ (2019: 558 εκατ. ευρώ, +14,2) και EBIT 45 εκατ. ευρώ (2019: 35 εκατ. ευρώ. +28,6%). Το περιθώριοEBIT του τμήματος ήταν 7,1% (2019: 6,3%).

 

Συνολικά, 129.599 μοτοσικλέτες και maxi-scooters πωλήθηκαν ταπρώτα τρία τρίμηνα της χρονιάς (-5,4%), παράγοντας συνολικά έσοδα 1,71 δισεκ. ευρώ (2019: 1,87 δισεκ. ευρώ, -8.3%). Τα κέρδη προ φόρων και τόκων ( EBIT ) για το διάστημα των εννέα μηνών ανήλθαν σε 110 εκατ. ευρώ (2019: 226 εκατ. ευρώ, -51,3%), που αντιστοιχεί σε περιθώριο EBIT 6,4% (2019: 12,1%).

 

Αυξημένος αριθμός νέων συμβάσεων για το τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών.

Το portfolio συμβάσεων πελατών λιανικής που διαχειρίζεται τοτμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών είχε 5.578.149 συμβάσεις στις 30 Σεπτεμβρίου 2020 (31 Δεκεμβρίου 2019: 5.486.319 συμβάσεις, +1,7%). Συνολικά 538.351 νέες συμβάσεις υπογράφηκαν με πελάτες λιανικής το τρίτο τρίμηνο (2019: 504.217 νέες συμβάσεις, +6μ8%). Τα έσοδα του τμήματος ανήλθαν σε 7,79 δισεκ. ευρώ (2019: 7,47 δισεκ. ευρώ, +4,4%). Τα κέρδη προ φόρων ήταν 458 εκατ. ευρώ (2019: 597 εκατ. ευρώ, -23,3%).

 

Συνολικά 1.342.803 νέες συμβάσεις (2019: 1.475.504 συμβάσεις, -9,0%) υπογράφηκαν κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνώντης χρονιάς. Στα 22,05 δισεκ. ευρώ, τα έσοδα παρέμειναν στο προηγούμενο περσινό επίπεδο (2019: 21,98 δισεκ. ευρώ: +0,3%). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,03 δισεκ. ευρώ (2019: 1,79 δισεκ. ευρώ, -42,2%).

 

Επαναβεβαιώνεται η πρόβλεψη για το 2020.

Το BMW Group θέτει φιλόδοξους στόχους, ακόμα και σε εποχές πολιτικής και οικονομικής αστάθειας. Για το σύνολο των 12 μηνών, το BMW Group εξακολουθεί να πιστεύει ότι η ζήτηση σε όλες τις κύριες αγορές θα μειωθεί σημαντικά εξ αιτίας της πανδημίας και των απαιτούμενων περιοριστικών μέτρων.

 

Στο πλαίσιο αυτό, οι παγκόσμιες πωλήσεις του Αυτοκινητιστικού τομέα το 2020 θα είναι πιθανότατα αισθητά χαμηλότερες συγκριτικά με ένα χρόνο πριν. Υπό τις κρατούσες συνθήκες, το BMW Group εκτιμά ότι το περιθώριο EBIT θα κυμανθεί μεταξύ 0 – 3% το 2020.

 

Κυρίως λόγω της αρνητικής οικονομικής πρόβλεψης, το τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών αναμένεται να δημιουργήσει μικρότερο κύκλο εργασιών σε ένα ασταθές περιβάλλον με υψηλό επίπεδο ρίσκου. Κατά συνέπεια, ο δείκτης απόδοσης ίδιων κεφαλαίων (Return on Equity) αναμένεται να παρουσιάσει μέτρια πτώση έναντι της προηγούμενης χρονιάς για το τμήμα αυτό.

 

Οι ταξινομήσεις του τομέα Μοτοσικλετών αναμένεται να μειωθούν σημαντικά συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Η πρόβλεψη για το περιθώριο EBIT προς το παρόν κυμαίνεται μεταξύ 3 και 5%.

 

Λαμβάνοντας υπόψη τους διάφορους, προαναφερθέντες παράγοντες, τα κέρδη του Group προ φόρων αναμένεται να είναι χαμηλότερα έναντι του 2019.

 

Το μέγεθος του ανθρώπινου δυναμικού θα είναι ελαφρώς χαμηλότερο από το επίπεδο που καταγράφηκε ένα χρόνο νωρίτερα. Θα εφαρμοστούν μέτρα που έχουν ήδη εξαγγελθεί για τη διαχείριση του μεγέθους του ανθρώπινου δυναμικού. Υπό τις τρέχουσες συνθήκες, κάθε νέα πρόσληψη εξετάζεται υπό ιδιαίτερα αυστηρό πλαίσιο.

 

Το επίπεδο ρίσκου λόγω των αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας θεωρείται υψηλό.  Μετά από μία φάση μεγαλύτερης σταθερότητας στο οικονομικό περιβάλλον το τρίτο τρίμηνο, ένα δεύτερο κύμα της πανδημίας είναι ήδη σε εξέλιξη. Δεδομένων των απαιτούμενων περιοριστικών μέτρων και των οικονομικών επιπτώσεων, η αβεβαιότητα παραμένει σε υψηλό επίπεδο. Αν η πανδημία του κορωνοϊού ξεφύγει ακόμα περισσότερο και η παγκόσμια οικονομία οδηγηθεί σε νέα ύφεση, η έκθεση σε κίνδυνο μπορεί να είναι μεγάλη, κυρίως από πλευράς ζήτησης. Το BMW Group παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα για να ενεργήσει άμεσα και αποτελεσματικά.

 

 

BMW Group – επισκόπηση

3ο τρίμηνο


2020

3ο τρίμηνο


2019

Διαφορά %
Παραδόσεις σε πελάτες        
Αυτοκίνητα 1 μονάδες 675 . 592 621 . 981 8 , 6
BMW1 μονάδες 585.239 533.215 9,8
MINI1 μονάδες 89.262 87.561 1,9
Rolls-Royce1 μονάδες 1.091 1.205 -9,5
Μοτοσικλέτες μονάδες 52 . 892 43 . 744 20 , 9
         
Ανθρώπινο δυναμικό             (συγκριτικά με 31.12.2019) 124 . 190 126 . 016 -1 , 4
 
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων % 6,7 6,6 0,1 % ποσ. μον.
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών % 7,1 6,3 0,8 % ποσ. μον.
Περιθώριο ΕΒΤ % 9 , 4 8 , 4 1 , 0 % ποσ . μον.
         
Έσοδα δισεκ. ευρώ 26,28 26,66 -1 , 4
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 21,96 23,01 -4,6
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 637 558 14,2
Οικονομικές  υπηρεσίες δισεκ. ευρώ 7,79 7,47 4,4
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 0 1
Διαγραφές δισεκ. ευρώ -4,11 -4,37 6,0
         
Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) δισεκ. ευρώ 1,92 2,28 -15 , 9
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 1,47 1,51 -2,5
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 45 35 28,6
Οικονομικές  υπηρεσίες εκατ. ευρώ 438 606 -27,7
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 18 1
Διαγραφές εκατ. ευρώ -54 132
  -3      
Κέρδη προ φόρων ( EBT ) δισεκ. ευρώ 2,46 2,24 9 , 6
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 1,86 1,53 21,3
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 44 35 25,7
Οικονομικές  υπηρεσίες εκατ. ευρώ 458 597 -23,3
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 118 -26
Διαγραφές εκατ. ευρώ -16 109
         
Φόροι εισοδήματος εκατ. ευρώ -649 -702 7 , 5
Καθαρό κέρδος δισεκ. ευρώ 1,81 1,54 17 , 4
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο)  € 2.71/2.71 2.31/2.31 17 , 3/17 , 3

1Σε σχέση με μία αναθεώρηση του υπολογισμού πωλήσεων και των σχετικών μεθόδων αναφοράς, το BMW Group επανεξέτασε στοιχεία πωλήσεων λιανικής προηγούμενης περιόδου και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ορισμένες ταξινομήσεις δεν είχαν περιληφθεί στις σωστές περιόδους. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στον ετήσιο απολογισμό (Annual Report) του BMW Group για το 2019. Επικαιροποιώντας τις πληροφορίες που δίδονται εκεί, το BMW Group έχει ενημερώσει τα στοιχεία για τις παραδόσεις οχημάτων αναδρομικά από το 2015 στις 16 σημαντικότερες αγορές του.

 

 

BMW Group – επισκόπηση

Ιαν . – Σεπ . 2020 Ιαν . – Σεπ . 2019 Διαφορά %
Παραδόσεις σε πελάτες        
Αυτοκίνητα 1 μονάδες 1 . 638 . 167 1 . 872 . 451 -12 , 5
BMW1 μονάδες 1.427.392 1.608.701 -11,3
MINI1 μονάδες 208.124 260.043 -20,0
Rolls-Royce1 μονάδες 2.651 3.707 -28,5
Μοτοσικλέτες μονάδες 129 . 599 136 . 932 -5 , 4
         
Ανθρώπινο δυναμικό             (συγκριτικά με 31.12.2019) 126 . 016 -1 , 4
 
Περιθώριο EBIT τομέα αυτοκινήτων % 0,3 4,1 -3,8 % ποσ. μον.
Περιθώριο EBIT τομέα μοτοσικλετών % 6,4 12,1 -5,7 % ποσ. μον.
Περιθώριο ΕΒΤ % 4 , 3 6 , 8 -2 , 5 % ποσ. μον.
         
Έσοδα δισεκ. ευρώ 69,50 74,84 -7,1
από: Αυτοκίνητα δισεκ. ευρώ 54,82 64,85 -15,5
Μοτοσικλέτες δισεκ. ευρώ 1,71 1,87 -8,3
Οικονομικές  υπηρεσίες δισεκ. ευρώ 22,05 21,98 0,3
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 1 4 -75,0
Διαγραφές δισεκ. ευρώ -9,09 -13,86 34,4
         
Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) δισεκ. ευρώ 2,63 5,07 -48,2
από: Αυτοκίνητα εκατ. ευρώ / δισεκ. ευρώ 152 2,67 -94,3
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 110 226 -51,3
Οικονομικές  υπηρεσίες δισεκ. ευρώ 1,05 1,86 -43,2
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 43 7
Διαγραφές δισεκ. ευρώ / εκατ. ευρώ 1,27 312
         
Κέρδη προ φόρων ( EBT ) δισεκ. ευρώ 2,96 5,06 -41,5
από: Αυτοκίνητα εκατ. Ευρώ / δισεκ. ευρώ 767 2,98 -74,3
Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 108 222 -51,4
Οικονομικές  υπηρεσίες δισεκ. ευρώ 1,03 1,79 -42,2
Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ -290 -181 60,2
Διαγραφές δισεκ. ευρώ / εκατ. ευρώ 1,33 236
  136      
Φόροι εισοδήματος εκατ. ευρώ / δισεκ. ευρώ -785 -1,49 47,4
Καθαρό κέρδος δισεκ. ευρώ 2,17 3,61 -39,8
Κέρδη ανά μετοχή (κοινή/προνομιούχο)  € 3,20/3,21 5,37/5,38 -40,4/ -40,3

1Σε σχέση με μία αναθεώρηση του υπολογισμού πωλήσεων και των σχετικών μεθόδων αναφοράς, το BMW Group επανεξέτασε στοιχεία πωλήσεων λιανικής προηγούμενης περιόδου και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ορισμένες ταξινομήσεις δεν είχαν περιληφθεί στις σωστές περιόδους. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στον ετήσιο απολογισμό (Annual Report) του BMW Group για το 2019. Επικαιροποιώντας τις πληροφορίες που δίδονται εκεί, το BMW Group έχει ενημερώσει τα στοιχεία για τις παραδόσεις οχημάτων αναδρομικά από το 2015 στις 16 σημαντικότερες αγορές του.

2 Η τιμή για τα Q1-Q3 2019 περιλαμβάνει ένα κέρδος 44 εκατ. ευρώ από διακοπή εργασιών.