Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μειώνει τα όρια εκπομπών ρύπων κατά 60%: Οι συνέπειες στην αυτοκινητοβιομηχανία

698

Ψαλίδι έως το 2030: Εγκρίθηκε η τροποποίηση του νομοσχεδίου για το κλίμα που υπέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μειώνει τα όρια των εκπομπών κατά 60% έως το 2030. Όλα ξεκινούν με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την παρουσίαση της έκθεσης για το κλίμα. Με 392 ψήφους υπέρ, 161 κατά και 142 αποχές ευρωβουλευτών του ΕΚ, εγκρίθηκε τροπολογία από το Ευρωκοινοβούλιο.  Η Επιτροπή ζήτησε να αυξήσει τον στόχο μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από 40 σε 55% έως το 2030. Ωστόσο το Ευρωκοινοβούλιο αύξησε το όριο στο 60%.

Είναι προφανές ότι θα υπάρξουν επιπτώσεις για όλους τους τομείς της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένης της αυτοκινητοβιομηχανίας.  Ο τομέας βρίσκεται ήδη υπό πίεση, ακολουθώντας μαζικό εξηλεκτρισμό για να μην τιμωρηθούν οι εταιρείες με πολύ βαριά πρόστιμα.  Είναι ένας αγώνας ενάντια στο χρόνο που χρειάζονται πολύ υψηλές  επενδύσεις και με τους τιμοκαταλόγους φυσικά να αυξάνονται.  Όσο πιο τεχνολογικά προηγμένο είναι το αυτοκίνητο, τόσο περισσότερο κοστίζει Ο σχεδιασμός και η παραγωγή του.

Οι εκπομπές εκμηδενίζονται, πιέζοντας τους κατασκευαστές

Η ευρωπαϊκή πολιτική πιέζει για εξαιρετικά καθαρά αυτοκίνητα, και γρήγορα.  Πρέπει πρώτα να εξετάσουμε αν οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν αυτά τα οχήματα, ειδικά μετά την πανδημία.  Είναι διαφορετικό να διατεθεί ένα ακριβό προϊόν στην αγορά για παράδειγμα τη δεκαετία του 1980, όταν η οικονομία ήταν ακμάζουσα και αλλιώς να απαιτήσουν με νόμο, οι εταιρείες να παράγουν προϊόντα με πολύ χαμηλές ρυπογόνες εκπομπές στην εποχή του Covid.  Με τους πολίτες να φοβούνται το μέλλον.

Προειδοποίηση: Εάν οι καταναλωτές δεν αγοράζουν αυτοκίνητα, οι κατασκευαστές μειώνουν το κόστος.  Μία συνάρτηση – όπλο που πυροβολεί. Ή, πιο κομψά, οδηγεί σε ζημιά πιέζοντας για απολύσεις.  Ο πολύ ισχυρός κίνδυνος είναι ότι οι κατασκευαστές επενδύουν μεγάλα χρηματικά ποσά για καθαρά αυτοκίνητα, αλλά και ότι η οικονομική απόδοση είναι αργή.

Εκτός εάν το κράτος παρέχει κίνητρα για μεγάλες και συνεχείς αγορές αυτοκινήτων.  Με δίκτυο ηλεκτρικών στηλών και με τη προϋπόθεση ότι το δίκτυο μπορεί να αντέξει τις επιπτώσεις ενός πολύ μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων που φορτίζουν τη νύχτα. Όχι, δεν είναι δυστυχώς δεν μπορεί να είναι η Ελλάδα και δεν θα είναι τα επόμενα χρόνια

Εδώ τρέχουμε γρήγορα κυματίζοντας τα οικολογικά ιδανικά.  Αλλά με πολύ επικίνδυνους και άγνωστους όρους για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, τον κορυφαίο βιομηχανικό τομέα στην Ευρώπη και για τον ίδιο τον πληθυσμό.