Το Opel Corsa Rally 4 ζεσταίνει τις μηχανές του!

482
  • Νέο αυτοκίνητο για τους αγώνες πελατών: Το Opel Corsa Rally4 είναι έτοιμο για τη σεζόν 2021
  • Επιτυχημένο: Νέο rally car εντυπωσιάζει κατά τη διάρκεια δοκιμών στη Γαλλία
  • Μεγάλα βήματα: Το Corsa Rally4 είναι ο διάδοχος του επιτυχημένου ADAM R2

Με το νέο Corsa Rally4, η Opel ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην επιτυχημένη ιστορία της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το Corsa Rally4 είναι σχεδιασμένο για εθνικούς και διεθνείς αγώνες ράλλυ ιδιωτικών συμμετοχών και ακολουθεί το ADAM R2, με το οποίο η Opel κατέκτησε τέσσερις συνεχόμενους τίτλους του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος junior rally, μεταξύ 2015 και 2018. Επιπλέον, από τότε που έλαβε έγκριση τύπου για τη σεζόν του 2014, το ADAM R2 έχει πάρει πάνω από 220 νίκες κατηγορίας, 530θέσεις στο βάθρο και 32 τίτλους σε εθνικά πρωταθλήματα.

Το Corsa Rally4 εξελίχθηκε σύμφωνα με τους κανονισμούς Rally4, που αντικαθιστά την κατηγορία R2. Αντί του υψηλόστροφου, τετρακύλινδρου, ατμοσφαιρικού κινητήρα του ADAM R2, το Corsa R4 έχει έναν εξαιρετικά αποδοτικό, τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 L. Βασισμένος στη μονάδα παραγωγής, ο κινητήρας ράλλυ με Magneti Marelli ECU αποδίδει εντυπωσιακή ισχύ 208hp και ροπή 290 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται από τον κινητήρα στους εμπρός τροχούς μέσω ενός ρυθμιζόμενου με τρεις τρόπους διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και ενός σειριακού πεντατάχυτου κιβωτίου. Η ανάρτηση του μοντέλου ράλλυ, με ελατήρια Eibach και αμορτισέρ Öhlins είναι πλήρως προσαρμοζόμενη.


Μετά από μήνες δοκιμών, η Opel Motorsport και η PSA Motorsport πραγματοποίησαν τις τελευταίες εβδομάδες και νέα εντατικά test drives με το Corsa R4 στη Νότια Γαλλία. Μέσα σε πέντε ημέρες, οι ομάδες της Opel και της PSA Motorsport κάλυψαν και πάλι πάνω από 1.000km στο χώμα και την άσφαλτο σε μεταβαλλόμενες συνθήκες. Οι γνωστοί οδηγοί δοκιμών Yoann Bonato και Marijan Griebel φάνηκαν ιδιαίτερα εντυπωσιασμένοι.


Ο οδηγός δοκιμών της
Opel Motorsport Marijan Griebel, κατέληξε σε ένα, συνολικά, θετικό συμπέρασμα: «Το Corsa Rally4 είναι ευκολοδήγητο και αντιδρά σωστά στις αλλαγές σεταρίσματος. Κέρδισε αμέσως την εμπιστοσύνη μου. Χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο, το Corsa είναι πιο σταθερό στις γρήγορες στροφές από το ADAM R2 παραμένοντας εξαιρετικά ευέλικτο. Ο κινητήρας turbo είναι θαυμάσιος και φαίνεται πολύ δυναμικός, κυρίως στις αναβάσεις. Χάρη στην υψηλότερη ροπή και το πολύ μεγαλύτερο εύρος στροφών, ο οδηγός χρειάζεται να κάνει λιγότερες αλλαγές συγκριτικά με έναν εφάμιλλο ατμοσφαιρικό κινητήρα. Η ελκτική πρόσφυση είναι επίσης εξαιρετική. Γενικά, το Corsa Rally4 είναι ένα ικανό, γρήγορο αυτοκίνητο ράλλυ. Τα test drives ήταν πολύ εποικοδομητικά και τα απόλαυσα.»

Η έγκριση τύπου για το Opel Corsa Rally4 αναμένεται την 1η Δεκεμβρίου, 2020. Η παραγωγή των μοντέλων για ιδιωτικές συμμετοχές (customer cars) ξεκινά αμέσως μετά. Ήδη, μπορούν να γίνονται παραγγελίες. «Οι πελάτες μας μπορούν να προσβλέπουν σε ένα γρήγορο, αξιόπιστο αυτοκίνητο ράλλυ, όπως το ADAM R2”, δήλωσε ο Διευθυντής της Opel, Jörg Schrott. «Το Corsa Rally4 εξελίχθηκε επίσης με γνώμονα το μικρότερο δυνατό λειτουργικό κόστος. Αυτό λειτουργεί προς όφελος της τσέπης των πελατών και διασφαλίζει μία βέλτιστη σχέση τιμής-επιδόσεων.» Η Opel θα ανακοινώσει την τιμή του Opel Corsa Rally4 στο άμεσο μέλλον.

Σε επόμενο βήμα, το Corsa Rally4 θα εκπροσωπήσει το δεύτερο επίπεδο κοινής προώθησης ταλέντων από την Opel και την ADAC. Το πρόγραμμα ξεκινά με το ADAC Opel e-Rally Cup, όπου τα καλύτερα ταλέντα θα προχωρήσουν την ομάδα ADAC Opel Rally Junior Team και στο cockpit ενός Opel Corsa Rally4. Οι οδηγοί θα έχουν να αντιμετωπίσουν ένα πολύ απαιτητικό διεθνές αγωνιστικό πρόγραμμα, όπου θα κάνουν τα επόμενα βήματα στην εξέλιξη της καριέρας τους.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Opel Corsa Rally4

Κινητήρας: Τρικύλιδρος turbo, EB2

Κυβισμός: 1199 ccm

Διάμετρος/Διαδρομή: 75×90.48mm

Διαχείριση κινητήρα: ECU Magneti Marelli, άμεσος ψεκασμός

Ισχύς: Περίπου 153 kW (208 hp) στις 5450 rpm

Ροπή: 290 Nm στις 3000 rpm

Μετάδοση: Εμπρόσθια κίνηση, Sadev σειριακό 5τάχυτο κιβώτιο, μπλοκέ διαφορικό ρυθμιζόμενο με 3 τρόπους, δίφτερος κεραμικός συμπλέκτης (183 mm)

Φρένα: Τετραπίστονες δαγκάνες με εσωτερικά αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά 330 mm (290 mm για την εκτός δρόμου χρήση) Διπίστονες δαγκάνες με πίσω δίσκους 290-mm Υδραυλικό “fly-off” χειρόφρενο

Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα γόνατα ελατηρίων Eibach και αμορτισέρ Öhlins Γόνατα McPherson με ελεύθερες αρθρώσεις

Τροχοί: 7 x 17 ιντσών μπροστά, 6 x 15 ιντσών πίσω

Πλαίσιο: Αμάξωμα ελαφρού βάρους, συγκολλημένος κλωβός ασφαλείας,
Προστατευτικές ποδιές για κινητήρα και κιβώτιο Ηλεκτρικός πυροσβεστήρας
Ταχυσύνδεσμοι για καπό και πίσω πόρτα
Κρίκοι ρυμούλκησης

Ηλεκτρικό σύστημα: Οθόνη XAP με Datalogger, Tripmaster, πρόσθετος φωτισμός/νυχτερινή ορατότητα

Διαστάσεις: Μήκος: 4065 mm Πλάτος: 1727 mm Μεταξόνιο: 2550 mm

Βάρος: 1080 kg (σύμφωνα με τους κανόνες Rally4)