Το Spotify διαψεύδει τις φήμες ότι σταματά να παρακολουθεί τα δεδομένα των χρηστών για το ετήσιο Spotify Wrapped στις 31 Οκτωβρίου.
Το Wrapped επιστρέφει στις 31 Οκτωβρίου, η δημοφιλής καμπάνια που επιτρέπει στους χρήστες να δουν τα αγαπημένα τους τραγούδια, τους καλλιτέχνες που ξόδεψαν ώρες ακούγοντας και τα podcast της χρονιάς για να τα μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η μουσική πλατφόρμα δημιουργεί επίσης μια λίστα αναπαραγωγής με τα 100 τραγούδια με τις περισσότερες ροές ενός χρήστη και μοιράζεται διαφορά γεγονότα, όπως αν εισαι στο κορυφαίο 1% των ακροατών της Taylor Swift ή πώς μοιάζει η μουσική σας αύρα.
Ενώ το Wrapped συνήθως κυκλοφορεί γύρω στα τέλη Νοεμβρίου έως τις αρχές Δεκεμβρίου, πολλοί θεωρούν ότι η εφαρμογή παρακολουθεί τις συνήθειες σας μόνο μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 31ης Οκτωβρίου. Την Τετάρτη, ορισμένοι χρήστες έκαναν πλάκα στο διαδίκτυο ότι έχουν μόνο 24 ώρες για να αποθηκεύσουν τα αποτελέσματά τους.
Το Spotify διαβεβαίωσε τους χρήστες ότι αυτό είναι ψευδές. Η πλατφόρμα μοιράστηκε ένα σχέδιο για το Halloween στο X την Πέμπτη με ένα φανάρι γεμάτο καραμέλες και ένα μήνυμα που έγραφε: “Το Spotify Wrapped δεν σταματά να μετράει στις 31 Οκτωβρίου”.
Η εταιρία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πότε θα έρθει το Wrapped, αλλά με βάση τα προηγούμενα χρόνια, αυτό θ είναι στα τέλη Νοεμβρίου ή στις αρχές Δεκεμβρίου.
Το περσινό Wrapped κυκλοφόρησε στις 29 Νοεμβρίου. Το 2022, το Spotify Wrapped κυκλοφόρησε στις 30 Νοεμβρίου. Το 2021 και το 2020 κυκλοφόρησε την 1η Δεκεμβρίου. Το 2019 κυκλοφόρησε στις 5 Δεκεμβρίου και το 2018 κυκλοφόρησε στις 6 Δεκεμβρίου.
Το Spotify Wrapped εμφανίζει τα κορυφαία τραγούδια, καλλιτέχνες και είδη ενός χρήστη και οι χρήστες ενθαρρύνονται να μοιράζονται το Wrapped στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα δεδομένα χρήστη συλλέγονται από την 1η Ιανουαρίου έως το φθινόπωρο του ίδιου έτους