Το VW ID.4 Crozz εθεάθη με ελάχιστο καμουφλάζ αποκαλύπτοντας τις λεπτομέρειες του! (Φωτό)

561

Μετά την διαρροή της κινεζικής έκδοσης του τον προηγούμενο μήνα, η VW συνεχίζει τις εντατικές δοκιμές της ευρωπαϊκής έκδοσης του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού SUV, του I.D 4.

Οι νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τον γνωστό Gabetz Spy Unit, με ελάχιστο έως καθόλου καμουφλάζ, αποδεικνύουν τις σημαντικές στυλιστικές αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που προορίζεται για την αγορά της Κίνας.

Το βλέμμα στο εμπρός μέρος τραβάει η μάσκα με τις νίκελ λεπτομέρειες, ωστόσο φαίνεται πως είναι κομμάτι του καμουφλάζ, δημιουργώντας μια έντεχνη οφθαλμαπάτη σχετικά με την τελική μορφή του εμπρός τμήματος.

Το αυτοκίνητο δεν προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ του αυξημένου ύψους των SUV και της αεροδυναμικής, προσφέροντας ένα κομψό crossover, αρκετά φαρδύ και άνετο.

Ενώ χαρακτηριστικά είναι τα γραφικά LED των εμπρός προβολέων. Οι προφυλακτήρες εμπρός πίσω είναι αρκετά φαρδύτεροι και πιο επιθετική σε σχέση με την κινεζική έκδοση.

Το νέο ID4 θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις X και Crozz.  Σύμφωνα με πληροφορίες το ID.4 X και το ID.4 Crozz θα έχουν κοινό μεταξόνιο 2.76 μέτρα και πλάτος 1.85 μέτρα, αλλά διαφορετικό μήκος και ύψος. Το ID.4 X έχει μήκος 4.61 μέτρα ενώ το ID.4 Crozz είναι ελαφρώς μικρότερο σε αυτές τις διαστάσεις, με μήκος 4.5 μέτρα mm και ύψος 1.62 μέτρα Οι διαφορές προκύπτουν από τη χρήση διαφορετικών προφυλακτήρων και καθαρού ύψους από το έδαφος.  


Όσον αφορά την κίνηση του μοντέλου, βασίζεται αποκλειστικά σε  ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων με τη ροπή στα 310 Nm.

 

Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα, ενώ, η μπαταρία έχει τοποθετηθεί στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Όσο για την αυτονομία, αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 230 και 550 χλμ, ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξει ο υποψήφιος πελάτης. 


Το ID.4, όπως είχε ανακοινωθεί και παλαιότερα,  αρχικά θα είναι διαθέσιμο με κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ, αργότερα θα δούμε και μια πιο ισχυρή έκδοση,  με τετρακίνηση. Να σημειωθεί, ότιη  μπαταρία υψηλής τάσης που είναι κάτω από τον χώρο επιβατών, εγγυάται χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή φορτίου στους άξονες. Η μπαταρία φορτίζεται με εναλλασσόμενο μονοφασικό ή τριφασικό AC ή συνεχές DC ρεύμα ως στάνταρ.

Το αυτοκίνητο αναμένεται στις ευρωπαϊκές αγορές το 2021 με τις εκτιμήσεις να μιλάνε για τιμές γύρω στα 35.000 ευρώ.