VW Golf TGI: Μέγιστη οικονομία με φυσικό αέριο

Ακολουθώντας το παράδειγμα των υπολοίπων μικρομεσαίων προτάσεων του VW Group, το νέο Golf προσθέτει μια έκδοση φυσικού αερίου στη φαρέτρα του.

Μία ακόμα έκδοση έρχεται να προστεθεί στην γκάμα του VW Golf, η οποία μάλιστα διεκδικεί τον τίτλο της αποδοτικότερης.

Πρόκειται για το VW Golf με τα διακριτικά TGI τα οποία μαρτυρούν την παρουσία ενός κινητήρα διπλού καυσίμου κάτω από το καπό του γερμανικού μικρομεσαίου hatchback.

O λόγος για τον τετρακύλινδρο TSI κινητήρα του 1,5 λίτρου, ο οποίος στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 130 ίππους και 200 Nm ροπής, όντας ικανός να λειτουργήσει και με φυσικό αέριο.

Επί της ουσίας είναι ο ίδιος κινητήρας που εφοδιάζει τις αντίστοιχες εκδόσεις φυσικού αερίου της Skoda Octavia και τουAudi A3, διαθέτοντας αυξημένη συμπίεση (12,5:1) και υψηλή αποδοτικότητα.

Τις προδιαγραφές του νέου VW Golf TGI συμπληρώνουν οι δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 17,3 κιλών, οι οποίες εξασφαλίζουν αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με την Volkswagen, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου στο Golf TGI ανέρχεται στα 4,1 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χιλιόμετρο γεγονός που σημαίνει ότι το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου περιορίζεται στα 3,5 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.

Υπάρχει βέβαια και μια μικρή-εφεδρική δεξαμενή βενζίνης, χωρητικότητας 9 λίτρων, η οποία μπορεί να σας βγάλει από τη δύσκολη θέση σε περίπτωση που εξαντληθούν τα 17,3 κιλά φυσικού αερίου του VW Golf TGI.

Αρχικά το VW Golf TGI προσφέρεται μόνο στην hatchback έκδοση αμαξώματος, ωστόσο, πολύ σύντομα θα διατίθεται και ως station wagon.