Ξηροί καρποί και οι θερμίδες που κρύβουν

Μία μόνο χούφτα ξηροί καρποί τη μέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου κατά 21%.

Είναι ο απόλυτος συνδυασμός καλών λιπαρών, φυτικών ινών και άλλων βιταμινών και ιχνοστοιχείων βρίσκεται σε ένα ξηρό καρπό. Ιδού τι σου δίνει ο καθένας ανά 30 γρ.

Θερμίδες ξηροί καρποί

Μακαντέμια

204 θερμίδες, 21,5 γρ. λιπαρά, 2 γρ. φυτικές ίνες, 2 γρ. πρωτεΐνη, 0,2 mg βιταμίνη Ε, 3 mcg φολικό οξύ, 37 mg μαγνήσιο, 24 mg ασβέστιο, 1 mg σίδηρο

The Green Eye : 4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ - MACADEMIA NUTS DAY! - ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ TA ...

Πεκάν

196 θερμίδες, 20,5 γρ. λιπαρά, 3 γρ. φυτικές ίνες, 3 γρ. πρωτεΐνη, 0,4 mg βιταμίνη Ε, 6 mcg φολικό οξύ, 34 mg μαγνήσιο, 20 mg ασβέστιο, 0,7 mg σίδηρο

Καραμελωμένοι, πικάντικοι ξηροί καρποί | Dailycious.gr

Φουντούκια

176 θερμίδες, 17 γρ. λιπαρά, 3 γρ. φυτικές ίνες, 4 γρ. πρωτεΐνη, 4,2 mg βιταμίνη Ε, 32 mcg φολικό οξύ, 46 mg μαγνήσιο, 32 mg ασβέστιο, 1,3 mg σίδηρο

Γιατί πρέπει να τρώμε φουντούκια; | clickatlife

Καρύδια

183 θερμίδες, 18 γρ. λιπαρά, 2 γρ. φυτικές ίνες, 4 γρ. πρωτεΐνη, 0,2 mg βιταμίνη Ε, 27 mcg φολικό οξύ, 44 mg μαγνήσιο, 28 mg ασβέστιο, 0,8 mg σίδηρο

Τα καρύδια και το μεγάλο τους μυστικό που λίγοι γνωρίζουν... | Pronews

Φιστίκια Αιγίνης

159 θερμίδες, 13 γρ. λιπαρά, 3 γρ. φυτικές ίνες, 6 γρ. πρωτεΐνη, 0,8 mg βιταμίνη Ε, 14 mcg φολικό οξύ, 34 mg μαγνήσιο, 30 mg ασβέστιο, 1,1 mg σίδηρο

ΦΥΣΤΙΚΙΑ ΑΙΓΙΝΗΣ ΩΜΑ ΨΙΧΑ – Paneri

Κάσιους

157 θερμίδες, 12,5 γρ. λιπαρά, 1 γρ. φυτικές ίνες, 5 γρ. πρωτεΐνη, 0,3 mg βιταμίνη Ε, 7 mcg φολικό οξύ, 83 mg μαγνήσιο, 10 mg ασβέστιο, 1,9 mg σίδηρο

Ένα κάσιους την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα: Ποια τα οφέλη ...

Αμύγδαλα

162 θερμίδες, 14 γρ. λιπαρά, 4 γρ. φυτικές ίνες, 6 γρ. πρωτεΐνη, 7,2 mg βιταμίνη Ε, 12 mcg φολικό οξύ, 76 mg μαγνήσιο, 75 mg ασβέστιο, 1 mg σίδηρο

Αμύγδαλο: το υπερόπλο της διατροφής | clickatlife