Pin It

Το φθινόπωρο έχει ξεκινήσει δυναμικά και μαζί του έχει φέρει νέα φρούτα για να εμπλουτίσουμε το διαιτολόγιό μας. Μεταξύ αυτών, το ακτινίδιο καταλαμβάνει ξεχωριστή θέση, αφού αποτελεί μια συμπυκνωμένη μορφή θρεπτικών συστατικών με χαμηλό θερμιδικό περιεχόμενο.

Όλοι γνωρίζουν πως η κατανάλωση ακτινιδίου, βοηθά στην πρόληψη και αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Πράγματι, η υψηλή περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου, ενώ πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι η δράση του είναι ιδιαίτερα ευεργετική σε ηλικιωμένα άτομα.

Από την άλλη, το ακτινίδιο είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει τον οργανισμό από την εμφάνιση λοιμώξεων. Μάλιστα, έχει υψηλότερη περιεκτικότητα βιταμίνης C από το πορτοκάλι, καθώς αρκεί ένα μεγάλο ακτινίδιο για να καλυφθούν πλήρως οι ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα.

Παράλληλα, είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ και κάλιο και προσφέρει σημαντικά ποσά βιταμινών Α και Κ. Τέλος, το ακτινίδιο περιέχει πλήθος φυτοχημικών συστατικών, μεταξύ των οποίων καροτενοειδή, λουτεΐνη και ανθοκυανίνες, που ασκούν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και προστατεύουν τον οργανισμό από την επιβλαβή δράση των ελεύθερων ριζών.

Tags: