Pin It

Όταν πεινάτε το βράδυ δεν υπάρχει λόγος να αρνηθείτε στον εαυτό σας να φάει, όμως όταν είναι περασμένη η ώρα πρέπει να είστε προσεκτικοί για να μην φορτωθείτε με περιττές θερμίδες ή να ξυπνήσετε φουσκωμένοι. Η κατανάλωση φαγητού αμέσως πριν ξαπλώσετε το βράδυ αποτελεί την καλύτερη συνταγή για την αύξηση βάρους και τον κακό ύπνο!

Οι πέντε κατηγορίες τροφών που πρέπει να αποφεύγετε το βράδυ και γιατί.

Λιπαρά: Τα λιπαρά και βαριά τρόφιμα θα σας προκαλέσουν αίσθημα κούρασης την επόμενη μέρα, ενώ θα αναγκάσουν το στομάχι σας να δουλέψει παραπάνω για να καταφέρει να τα χωνέψει. Σίγουρα θα φέρει και περιττές θερμίδες στον οργανισμό σας. Αποφύγετε fast food, ξηρούς καρπούς, παγωτό και τυριά με πολλά λιπαρά. 

Κόκκινο κρέας: Η κατανάλωση κόκκινου κρέατος πριν τον ύπνο, κυριολεκτικά θα σας κάτσει στο στομάχι, αφού δεν θα καταφέρετε να κλείσετε μάτι λόγω της δυσκολίας στην πέψη. Το κόκκινο κρέας είναι το χειρότερο, αλλά και η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας χοιρινού ή κοτόπουλου, θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Αν δεν θέλετε να αποφύγετε εντελώς τις πρωτεΐνες, επιλέξτε μικρές ποσότητες άπαχου κρέατος, όπως λίγες φέτες γαλοπούλας ή ένα μικρό μπολ γιαούρτι.

Υδατάνθρακες / ζάχαρη: Αν φάτε ένα γλυκό ή μια σοκολάτα  η απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα θα αναστατώσει τον ύπνο σας. Αποφεύγετε κέικ, μπισκότα και άλλα γλυκά επιδόρπια, καθώς και το άσπρο ψωμί.

Πικάντικα: Μείνετε μακριά από καυτερές σάλτσες και πολύ πικάντικα τρόφιμα αργά τη νύχτα. Θα αναστατώσουν το στομάχι σας και θα διεγείρουν τις αισθήσεις σας, προκαλώντας προβλήματα στον ύπνο.

Μεγάλες μερίδες: Το βραδινό σνακ που θα ξεγελάσει την πείνα σας δεν πρέπει να μετατραπεί σε πλήρες γεύμα. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξεπεράσετε τις 200 θερμίδες. Φάτε ένα γιαούρτι ή ένα μήλο.