Pin It

Κάθε φορά που ξεκινάς δίαιτα σκέφτεσαι ότι πρέπει να κόψεις τις τροφές με πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως μερικές τροφές που αν και έχουν αρκετές θερμίδες μπορείς να τις καταναλώνεις καθημερινά!

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί δίνουν ενέργεια και κάνουν καλό στην καρδιά, ειδικά τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φουντούκια. Συνήθως προτείνεται μια μερίδα μιας χούφτας, γι΄αυτό χρησιμοποίησε μια ζυγαριά τροφίμων.  Καλό είναι να γνωρίζεις ότι ανά 30 γραμμάρια έχουν περίπου 180 θερμίδες.

Φρούτα

Τα φρούτα κάνουν καλό, αλλά όταν υπερβάλλεις, ακόμη και με κάτι τόσο υγιεινό μπορεί να πάρεις βάρος. Ένα φλιτζάνι σταφύλι, για παράδειγμα, έχει περίπου 100 θερμίδες, περισσότερες δηλαδή από αυτές που έχει ένα μέτριο μπισκότο. 

 

Γλυκοπατάτες

Περιέχουν μεγάλη ποσότητα καροτένιων και βιταμινών που τις κάνει να ξεχωρίζουν από τις αμυλούχες τροφές. Οι γλυκοπατάτες έχουν περίπου 120 θερμίδες ανά μισό φλιτζάνι. Ο καλύτερος τρόπος για να τις φας είναι να τις αφήσεις να σιγοψηθούν, ώστε να μην χρειάζονται βούτυρο. Προτίμησε καλύτερα να τις κάνεις στον φούρνο ψητές.

Αβοκάντο

Mισό αβοκάντο περιέχει 3,4 γραμμάρια φυτικών ινών, που το σώμα σας χρειάζεται για τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Οι ίνες επιβραδύνουν τη διάσπαση των υδατανθράκων στο σώμα σας, βοηθώντας σας να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Είναι πλούσια πηγή σε θρεπτικά συστατικά, όπως τα καλά λιπαρά, αλλά και σε γεύση. Μισό φλιτζάνι αβοκάντο έχει περίπου 100 θερμίδες. Μπορείτε να φτιάξετε μια υγιεινή δροσερή σαλάτα με αβοκάντο και πιπεριές.

Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο προάγει την καλή υγεία, αφού αποτελεί ασπίδα εναντίον πολλών παθήσεων. Μπορεί να είναι λιπαρό αλλά ανήκει στα μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία δεν αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Έχει περίπου 120 θερμίδες ανά κουταλιά της σούπας, οπότε φρόντισε να μην βάζεις παραπάνω από 2 κ.σ. στο φαγητό σου. Σύμφωνα με έρευνα, το ωμό ελαιόλαδο συμβάλλει στο αδυνάτισμα, καθώς η μυρωδιά του διεγείρει το αίσθημα κορεσμού της πείνας.

Μην ξεχνάς ότι για να συνεχίζεις μια δίαιτα και να μην την σταματάς, θα πρέπει να απολαμβάνεις τα γεύματα που τρως!

Tags: