22 Απριλίου 2019

Wellness

Wellness
Τι να φας στο γραφείο; Τι να δώσεις στο παιδί σου για κολατσιό στο σχολείο; Κάνει καλό η τυρόπιτα ή όχι; Συστηματικά  κάνουμε τις λάθος επιλογές ή δεν διαβάζουμε ποτέ την ετικέτα των συσκευασμένων σνακ...

Tags: ,

Wellness
Τα αυγά είναι πλούσια σε βιταμίνες και πολλά άλλα σημαντικά θρεπτικά στοιχεία. Ο κρόκος τους περιέχει καλά λιπαρά που βοηθούν στη σωστή λειτουργία των κυττάρων, περιλαμβανομένων αυτών που εμπλέκονται στην άμυνα του οργανισμού.

Wellness
Παρά το μικρό του μέγεθος, το αυγό συγκεντρώνει πληθώρα θρεπτικών συστατικών. Αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και μπορούμε να το εντάξουμε σε κάθε γεύμα της ημέρας, από το πρωινό μας τοστ έως τη βραδινή μας σαλάτα. 

Wellness
Τα φρούτα είναι γνωστά για τα θρεπτικά συστατικά τους. Πέρα όμως από θρεπτικά συστατικά, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σακχάρων και υδατανθράκων. Η κατανάλωσή τους λοιπόν είναι πολύ σημαντικό να γίνεται με μέτρο. 

Wellness
Τα μακριά μαλλιά θεωρούνται σημαντικό «ατού» για τις περισσότερες γυναίκες, αφού τους τονίζουν τη θηλυκότητα και τους ανεβάζουν την αυτοπεποίθηση. Τα μακριά και υγιή μαλλιά αντανακλούν, πέρα από τα καλά γονίδια της γυναίκας, και τις σωστές διατροφικές επιλογές της, δηλαδή μια διατροφή που παρέχει βιταμίνες απαραίτητες για να αναπτυχθεί η τρίχα και να είναι τα μαλλιά δυνατά και λαμπερά. 

Wellness
Νέα επιστημονική μελέτη αναδεικνύει τα οφέλη των φρούτων και των λαχανικών για την ψυχική υγεία. Μάλιστα, η ευεργετική επίδραση των φρούτων και των λαχανικών στη διάθεση και τα επίπεδα ευεξίας φαίνεται πως είναι πολύ ισχυρότερη όταν αυτά καταναλώνονται ωμά. Σύμφωνα με τα νέα ευρήματα, τα οποία δημοσιεύονται αναλυτικά στην επιθεώρηση Frontiers in Psychology, οι άνθρωποι που καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες ωμών φυτικών προϊόντων παρουσιάζουν λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης και άλλων ψυχικών παθήσεων, συγκριτικά με όσους τρώνε τα φρούτα και τα λαχανικά τους μαγειρεμένα, σε κονσέρβα ή γενικώς μετά από κάποια μορφή επεξεργασίας. 

Wellness
Αν υπάρχει ένα πράγμα που λατρεύουμε στα φρούτα αυτό είναι σίγουρα τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που μας δίνουν. Είναι όλα πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία που χρειαζόμαστε για να διατηρήσουμε την καλή υγεία αλλά και την ευεξία μας, όμως περιέχουν και ζάχαρη!

Wellness
Είναι γνωστή και ως θειαμίνη και ανήκει στο σύμπλεγμα βιταμινών Β και επιτελεί ευρύ φάσμα σημαντικών λειτουργιών στον ανθρώπινο οργανισμό. Σχεδόν όλα τα κύτταρα χρησιμοποιούν τη βιταμίνη Β1, ενώ παράλληλα βοηθά στη μετατροπή των τροφών σε ενέργεια.

Wellness
Ολοένα αυξανόμενα οφέλη για τη βιταμίνη Κ2 ανακαλύπτουν οι επιστήμονες. Πολλοί μάλιστα υποστηρίζουν, ότι η συγχορήγησή της με βιταμίνη D είναι ένα κι ένα για την υγεία των οστών και όχι μόνο. Η φυσική βιταμίνη Κ, μια λιποδιαλυτή βιταμίνη που οι περισσότεροι γνωρίζουν ως απαραίτητο θρεπτικό συστατικό για την σωστή πήξη του αίματος (το γράμμα Κ προέρχεται από το αρχικό της γερμανικής λέξης koagulation, που σημαίνει πήξη και την ονομασία έδωσε ο Δανός Henrik Dam, όταν την πρωτοανακάλυψε, το 1929), συμπεριλαμβάνει δύο κατηγορίες ουσιών, την φυλλοκινόνη (Κ1) και τις μενακινόνες (Κ2). 

Wellness
Τα παντζάρια έχουν πάρει πλέον τη θέση που τους αξίζει στη σύγχρονη διατροφή, καθώς χρησιμοποιούνται σε σαλάτες, χυμούς, σούπες και πολλές ακόμη συνταγές. Τα γλυκά και γευστικά παντζάρια ωφελούν την καρδιά, το μυαλό και τους μυς. Θα τα βρείτε στο μανάβικο τους περισσότερους μήνες του χρόνου, ενώ μπορείτε άφοβα να καταναλώνετε και συσκευασμένα προβρασμένα παντζάρια. 

Wellness
Στο πλαίσιο μιας διατροφής που αποσκοπεί στην απώλεια βάρους είναι συχνό φαινόμενο να «χτυπούν» απροειδοποίητα κρίσεις λιγούρας. Επειδή η στέρηση δεν φέρνει ποτέ το επιθυμητό αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα, μόνη λύση είναι τα ολιγοθερμιδικά και συνάμα θρεπτικά σνακ.

Ροή Ειδήσεων

Meaculpa.gr

Το meaculpa.gr είναι διαδικτυακός κόμβος αδέσμευτης ενημέρωσης, πρωτογενούς ρεπορτάζ και ελεύθερης άποψης με έμφαση στη χρήση πολυμέσων και την παραγωγή αυθεντικού υλικού. Αναγνώστε, παρακολουθήστε, μοιραστείτε και επικοινωνήστε μαζί μας υπεύθυνα!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τελικά πόσο καφέ πρέπει να πίνουμε την ημέρα;

Τα 10 top φρούτα και λαχανικά για καλύτερη ψυχική υγεία

Βάλε φωτιά στον μεταβολισμό σου με αυτούς τους 5 απλούς…

NEWSLETTER

Καταχωρήστε το email σας για να λαμβάνετε τα σημαντικότερα νέα μας!