Pin It

Το καλοκαίρι μπορεί να τελείωσε αλλά δεν πρέπει να χάσεις τη φόρμα σου.

Οι διακοπές είναι για όλους μία περίοδος χαλάρωσης, όπου καταναλώνουν τροφές χωρίς να υπολογίζουν τις θερμίδες. Πολλοί από εμάς στην καθημερινότητά μας ακολουθούμε προγράμματα εκγύμνασης ή διατροφής, με αποτέλεσμα μόλις ξεφύγουμε από την καθημερινότητα να μη μπορούμε να μαζευτούμε. Το λάθος σε αυτό είναι να παραιτηθείς από την προσπάθεια. Η προσπάθεια γίνεται για να είσαι εσύ πιο υγιής, σου αξίζει να σε προσέχεις.

Για το λόγο αυτό, δεν πρέπει να στραφείς σε ακραίες λύσεις, ούτε να επιλέξεις μόνο μία σωστή διατροφή, αντί του συνδυασμού της με την άσκηση. Μικρές κινήσεις μέσα στην ημέρα σου, θα κάνουν τη διαφορά. 

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να μπεις πάλι σε πρόγραμμα και να χάσεις τα κιλά που πήρες το καλοκαίρι. Υπάρχει πάντα χρόνος για να ξεκινήσεις την προσπάθεια για το σώμα που ονειρεύεσαι. 

Μερικές συμβουλές για αποτελέσματα:

  1. Εάν χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ για τη μεταφορά σου, τότε επέλεξε να κατέβεις μία στάση πριν από αυτή που θες για να περπατήσεις. 
  2. Αντίστοιχα, εάν κινείσαι με αυτοκίνητο ή μηχανάκι, τότε στάθμευσε λίγο πιο μακριά από εκεί που θες να πας.
  3. Εάν μετακινείσαι με τα πόδια, τότε κάνε πιο έντονο περπάτημα.
  4. Επίλεξε τις σκάλες αντί για τους ανελκυστήρες.
  5. Μείωσε την ποσότητα των κορεσμένων λιπαρών και αύξησε την πρωτεΐνη. Έτσι θα νιώθεις χορτασμένος και θα έχεις και ενέργεια.
  6. Βάλε τα φρούτα και τα λαχανικά στη διατροφή σου καθημερινά.
  7. Κόψε τη ζάχαρη και το συμπυκνωμένο ή πλήρες γάλα από τους καφέδες και επίλεξε γάλα με χαμηλά λιπαρά.
  8. Μην επιλέγεις ως γαρνιτούρα στο πιάτο τις τηγανιτές πατάτες, επίλεξε κάτι πιο υγιεινό όπως είναι τα λαχανικά ή οι σαλάτες.
  9. Κάνε μικρά γεύματα.
  10. Προετοίμασε τα γεύματά σου από την προηγούμενη ημέρα. Έτσι, δε θα πέσεις στην παγίδα του γρήγορου φαγητού και της εύκολης λύσης που πολλές φορές είναι ανθυγιεινή για τον οργανισμό. Όσο πιο καλά προετοιμασμένος είσαι, τόσο πιο γρήγορα θα μπεις σε πρόγραμμα.
  11. Κάνε μικρές αλλαγές στα γεύματά σου, εάν για παράδειγμα καταναλώνεις 3 μπισκότα τη μέρα, μείωσέ τα σε 2, εάν κάθε μπισκότο έχει 100 θερμίδες, σε ένα μήνα, μόνο από αυτήν την αλλαγή, χωρίς γυμναστική θα έχεις χάσει μισό κιλό.

Τέλος, εάν πιστεύεις ότι δε μπορείς να επιβληθείς στον εαυτό σου, τότε βάλε στόχο μαζί με κάποιον άνθρωπο που εμπιστεύεσαι.

 

 

Το πιο σωστό, ωστόσο, είναι να συμβουλευτείς διατροφολόγο και να ξεκινήσεις γυμναστήριο.

Βάλε μικρούς στόχους, ακολούθησε πιστά το πρόγραμμα που έχεις στο μυαλό σου και όλα θα πάνε καλά.