Pin It

Είναι νόστιμο και ταιριάζει με πολλούς συνδυασμούς.

Είναι μία από τις λίγες φορές που μια έρευνα έχει ακριβώς τα αποτελέσματα που θέλουμε. Στα καλά νέα της ημέρας λοιπόν, η επιστήμη μάς παροτρύνει να βάλουμε το αβοκάντο στο καθημερινό μας διαιτολόγιο, καθώς μπορεί να ελέγξει την πείνα μας.

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Nutrients από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Illinois εξέτασε 31 υπέρβαρους ενήλικες να τρώνε είτε ένα γεύμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, με 76% υδατάνθρακες, λιπαρά 14% και συνολικά 680 θερμίδες ή ένα γεύμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και μειωμένους υδατάνθρακες. Σε αυτά τα γεύματα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, τα άτομα έφαγαν είτε μισό αβοκάντο, για ένα γεύμα που ήταν περίπου 40% λίπος και 51% υδατάνθρακες ή ένα ολόκληρο αβοκάντο. Έπειτα, κλήθηκαν να αξιολογήσουν το αίσθημα κορεσμού.

Οι συμμετέχοντες υποστήριξαν ότι τα γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά τούς έκαναν να νιώθουν χορτάτους για περισσότερη ώρα. Στη συνέχεια οι ερευνητές εξέτασαν τα αμινοξέα που μας κάνουν να νιώθουμε πλήρεις και τα βρήκαν σε πολύ υψηλότερα επίπεδα σε όσους κατανάλωσαν αβοκάντο. Αντίθετα, βρήκαν υψηλότερα επίπεδα ινσουλίνης, που μπορεί να αυξήσουν την όρεξη σε άτομα που δεν έτρωγαν αβοκάντο.

Συμπερασματικά, όλα τα καλά λιπαρά, όπως το αβοκάντο, οι σπόροι και οι ξηροί καρποί, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της υπερκατανάλωσης τροφής και το αδυνάτισμα, σε αντίθεση με τα κορεσμένα λιπαρά, όπως τα ζωικά λίπη, που σχετίζονται με καρδιαγγειακά νοσήματα και διάφορες μορφές καρκίνου.