Σάββατο 04.04.2020

Τρεις λόγοι για τους οποίους πεινάς συνεχώς

Το στομάχι σου γουργουρίζει κάθε τόσο και αναρωτιέσαι γιατί «είσαι συνέχεια πεινασμένος»;

Μπορεί να περάσουν ημέρες χωρίς να κορεστεί η όρεξη σου αφήνοντας εσένα και το στομάχι σου να αναρωτιέσαι τι συμβαίνει.

Σύμφωνα με έρευνες, η πείνα συνδέεται με μια πληθώρα φαινομενικά αβλαβών συνηθειών, από τον τύπο φαγητού που τρως μέχρι την ώρα που πηγαίνεις για ύπνο.

Δες παρακάτω 3 λόγους για τους οποίους μπορεί να πεινάς συνέχεια.

#1. Δεν κοιμάσαι αρκετά
Δεν είναι μυστικό ότι ο ύπνος είναι υψίστης σημασίας για μια υγιή και παραγωγική μέρα, αλλά πέρα από το να σας κάνει να νιώθεις πως θες απεγνωσμένα καφέ, μπορεί να επηρεάσει και την όρεξή σου. Σύμφωνα με μια μελέτη στην Ευρωπαϊκή Εφημερίδα της Κλινικής Διατροφής, υπάρχει μια συσχέτιση μεταξύ της στέρησης του ύπνου και της υπερκατανάλωσης, με εκείνους που δεν έχουν τον ύπνο να τρώνε επιπλέον 385 θερμίδες κατά μέσο όρο την επόμενη μέρα.
Το χειρότερο είναι ότι οι περισσότερες από αυτές τις θερμίδες ήταν από λίπος, καθώς οι συμμετέχοντες που στερούνταν τον ύπνο έτειναν επίσης να αποφεύγουν πρωτεΐνες και θρεπτικά τρόφιμα την επόμενη μέρα. Οι ερευνητές υποψιάζονται ότι το λιπαρό τρόφιμο με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες λειτουργεί ως ανταμοιβή για όσους στερούνται τον ύπνο.

#2. Διψάς
Την επόμενη φορά που θα νιώσεις πεινασμένη, αναρωτήσου πόσο νερό ήπιες εκείνη την ημέρα. Μια μελέτη στο Physiology & Behavior διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες απάντησαν σε συναισθήματα πείνας και δίψας 62% του χρόνου. Αυτό σημαίνει ότι συγχέουμε συχνά τη δίψα με την πείνα, στρέφοντας την προσοχή μας προς τα τρόφιμα αντί για το νερό, που το σώμα μας χρειάζεται. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αισθήσεις για πείνα και δίψα προέρχονται από το ίδιο μέρος του εγκεφάλου. Σε σοβαρές περιπτώσεις, η πείνα μπορεί να είναι ακόμη ένα σύμπτωμα αφυδάτωσης.

#3. Είσαι αγχωμένη
Σύμφωνα με το Harvard Health, η υπερκατανάλωση μπορεί να συνδεθεί με το άγχος. Ενώ το άγχος μπορεί να μειώσει την όρεξή σου βραχυπρόθεσμα, μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα όταν το στρες γίνεται ένα σταθερό ζήτημα. Με την πάροδο του χρόνου, το άγχος προκαλεί τα επινεφρίδια να απελευθερώνουν κορτιζόλη, αυξάνοντας την όρεξη και ακόμη και τα κίνητρα για φαγητό. Το ίδιο άρθρο εξηγεί ότι αυτά τα αγχωτικά συναισθήματα μπορούν να σε κάνουν να επιθυμείς τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος και ζάχαρη. Έτσι, το άγχος που σου προκαλεί να τρως πρόχειρο φαγητό δεν είναι μια αδικαιολόγητη αντίδραση-είναι μια πραγματική επιστημονική απάντηση σε ένα συναίσθημα.

Βαρέθηκες το νερό; Δες 7 εναλλακτικούς τρόπους ενυδάτωσης του οργανισμού

Η συγκίνηση της ΠτΔ για τα γράμματα από μαθητές του Δημοτικού - Τι της έγραψαν

Το meaculpa.gr είναι διαδικτυακός κόμβος αδέσμευτης ενημέρωσης, πρωτογενούς ρεπορτάζ και ελεύθερης άποψης με έμφαση στη χρήση πολυμέσων και την παραγωγή αυθεντικού υλικού.

Αναγνώστε, παρακολουθήστε, μοιραστείτε και επικοινωνήστε μαζί μας υπεύθυνα!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ

© Copyright 2019 MeaCulpa | angellight | web hosting vps domains.