19 Φεβρουαρίου 2019

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ
Το κοτόπουλο είναι οικονομικό και θρεπτικό και μπορεί να μαγειρευτεί με πολλούς τρόπους. Είναι σημαντικό όμως να είστε προσεκτικοί όταν το μαγειρεύετε, καθώς παραμονεύουν αρκετοί κίνδυνοι για την υγεία σας.

ΥΓΕΙΑ
Πόση είναι καθημερινά η  σωστή δοσολογία μηλόξιδου, πώς ωφελεί την υγεία αλλά και ποιες είναι οι παρενέργειές του; Όταν λαμβάνετε μηλόξιδο πριν από ένα γεύμα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, έχει την ιδιότητα να μεταφέρει περισσότερη γλυκόζη από την κυκλοφορία του αίματος μέσα στα κύτταρά σας, μειώνοντας έτσι τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Wellness
Τα Ω3 λιπαρά οξέα είναι ένα είδος υγιεινών και απαραίτητων λιπαρών με πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα επιστημονικά δεδομένα, τα Ω3 λιπαρά:

Wellness
Τα αναψυκτικά διαίτης αποτελούν εδώ και χρόνια την «υγιεινή» εναλλακτική για όσους θέλουν να καταναλώνουν αναψυκτικά χωρίς να «φορτώνονται» με ζάχαρη και θερμίδες. Πολλές επιστημονικές μελέτες ωστόσο, επιβεβαιώνουν ότι τα αναψυκτικά διαίτης κάθε άλλο παρά υγιεινά είναι τελικά. Δείτε τι υποστηρίζουν οι ειδικοί για τις επιπτώσεις των light αναψυκτικών στην υγεία: 

ΥΓΕΙΑ
Η επιλογή του κατάλληλου σνακ πριν τη γυμναστική εξαρτάται από το συγκεκριμένο είδος γυμναστικής που πρόκειται να κάνετε αλλά και από τους στόχους που έχετε θέσει για τη φυσική σας κατάσταση.

Ελένη Καρβελά
Τα superfoods χαρακτηρίζονται οι τροφές που περιέχουν πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά συγκριτικά με άλλες. Συστατικά δηλαδή που συντελούν στην καλή υγεία του ανθρώπινου οργανισμού. Ουσιαστικά έχουν υψηλή διατροφική αξία χωρίς όμως να έχουν πολλές θερμίδες, προλαμβάνουν διάφορες ασθένειες, έχουν αντιοξειδωτική δράση και αποτοξινώνουν.

Wellness
Η σωστή διατροφή είναι το πρώτο και βασικότερο βήμα στην ορθή διαχείριση του σακχάρου.  Όταν τα επίπεδα του σακχάρου είναι αυξημένα στον οργανισμό, όπως συμβαίνει στην περίπτωση ασθενών με διαβήτη τύπου 2, προκύπτουν μακροπρόθεσμα βλάβες σε ζωτικά όργανα και στα αιμοφόρα αγγεία, ανοίγοντας το δρόμο για το έμφραγμα, το εγκεφαλικό, τις βλάβες στα νεύρα, την τύφλωση κ.α. 

Ελένη Καρβελά
Προφανώς και δεν μιλάμε για θαυματουργές τροφές, όμως υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες τροφές που βοηθούν τον οργανισμό σας να αυξήσει τον μεταβολισμό του, να κάψει περισσότερο λίπος και να είναι υγιής. Βέβαια δεν θα χάσετε κιλά εντάσσοντας τες στο μενού σας χωρίς άσκηση. Ακόμα και αν βαριέστε την γυμναστική προσπαθήστε να περπατάτε έστω 20 λεπτά ημερησίως.

Ελένη Καρβελά
Εάν έχετε ταλαιπωρηθεί συστηματικά με στερητικές δίαιτες και εξαντλητικά προγράμματα για τον έλεγχο του βάρους σας, μάλλον έχετε αγνοήσει ένα σημαντικό παράγοντα που μπορεί να αποτελέσει πολύ ισχυρό σύμμαχο στην προσπάθειά σας.  Σχεδόν το 70% του ανθρώπινου σώματος αποτελείται από νερό, εξηγώντας έτσι γιατί είναι τόσο απαραίτητο για την λειτουργία του οργανισμού. Κάθε μέρα, το ανθρώπινο σώμα πρέπει να αναπληρώσει 2,4 λίτρα νερού. Αυτό γίνεται σε ένα ποσοστό 20%, από το νερό που υπάρχει στα τρόφιμα που καταναλώνουμε και το υπόλοιπο, από το νερό που πίνουμε. 

ΥΓΕΙΑ
Όταν μιλάμε για τη βιταμίνη C, το μυαλό μας πάει αμέσως στο πορτοκάλι, όμως δεν είναι αυτή η μόνη καλή πηγή της βιταμίνης στη διατροφή μας. Πολλά ακόμη φρούτα φρούτα και λαχανικά παρέχουν περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι και τα υπόλοιπα εσπεριδοειδή.

ΥΓΕΙΑ
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Κλινικών, Γρηγόρης Σαραφιανός τονίζει ότι οι κλινικές επί της ουσίας, όχι μόνον δεν ανταγωνίζονται την δημόσια υγεία (έχοντας σαφώς διακριτούς ρόλους), αλλά με τις υποδομές που διαθέτουν μπορούν να συνδράμουν (και συνδράμουν) τις δημόσιες δομές, αρκεί η Πολιτεία να αναγνωρίσει και αποδεχθεί τον ρόλο τους στο ευρύτερο σύστημα υγείας του Έλληνα πολίτη. 

ΥΓΕΙΑ
Σύμφωνα με την εβδομαδιαία επιδημιολογική έκθεση του Κέντρου Ελέγχου Λοιμώξεων και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), μέχρι και την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου είχαν καταγραφεί άλλοι 18 θάνατοι –σε διάστημα επτά ημερών- με τον συνολικό αριθμό των θυμάτων να ανέρχεται πλέον σε 56.

Wellness
Δεν είναι λίγοι όσοι δυσκολεύονται να ακολουθήσουν μια δίαιτα απώλειας βάρους, εξαιτίας των απαιτητικών ωραρίων εργασίας.

Wellness
Νέα ανασκόπηση επιστημονικών μελετών, που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Journal of the American College of Cardiology, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η άσκηση αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό παράγοντα για την πρόληψη της εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και εγκεφαλικών επεισοδίων.

Wellness
Νιώθεις ότι δεν έχεις ενέργεια; Νιώθεις ότι είσαι πάντα κουρασμένoς ακόμα κι αν έχεις κοιμηθεί 8, 9 ή και 12 ώρες; Δεν είσαι η μόνος. Αν, λοιπόν, ξυπνάς κουρασμένος μετά από 8 ώρες ύπνου, ένα από αυτά τα 6 πράγματα θα πρέπει να κατηγορήσεις.

Ροή Ειδήσεων

Meaculpa.gr

Το meaculpa.gr είναι διαδικτυακός κόμβος αδέσμευτης ενημέρωσης, πρωτογενούς ρεπορτάζ και ελεύθερης άποψης με έμφαση στη χρήση πολυμέσων και την παραγωγή αυθεντικού υλικού. Αναγνώστε, παρακολουθήστε, μοιραστείτε και επικοινωνήστε μαζί μας υπεύθυνα!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Απολύθηκε ο άνθρωπος που ανέβασε το βίντεο Τσίπρα-Στάη στο Web TV του Open

Μπάρες δημητριακών με ταχίνι και βρώμη

Tips για να κόψετε τις λιγούρες για γλυκό

NEWSLETTER

Καταχωρήστε το email σας για να λαμβάνετε τα σημαντικότερα νέα μας!