Η μαζική μετανάστευση καταστρέφει το γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα! Στην Ελλάδα δεν μιλά κανείς

399

Η Μαζική μετανάστευση οδηγεί σε κατάρρευση τα εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη.

Όταν πριν λίγα χρόνια ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος είχε αποκαλύψει ότι στα νηπιαγωγεία του κέντρου φοιτούν κατά κύριο λόγο παιδιά αλλοδαπών, του κόστισε τη “κίτρινη κάρτα” που οδήγησε τελικά στη διαγραφή του από τη ΝΔ και την απώλεια της βουλευτικής του έδρας.
Κανείς έκτοτε δεν έκατσε με σοβαρό τρόπο να εξετάσει τις συνέπειες της μαζικής μετανάστευσης στην Παιδεία. Ίσως, γιατί κανείς δεν ενδιαφέρθηκε; Ίσως, επειδή οι καθηγητές τιμούν τις κομματικές τους δεσμεύσεις; Ίσως, γιατί ο woke ολοκληρωτισμός δεν το επέτρεψε;

Μπορούμε όμως να δούμε τι συμβαίνει στη Γερμανία, όπου όπως φαίνεται κάποιοι έχουν το θάρρος της γνώμης τους.

Και όπου η μαζική μετανάστευση κατονομάζεται ως η αιτία μιας βαθιάς κρίσης του εκπαιδευτικού συστήματος.

Το γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα αντιμετωπίζει σοβαρή κρίση, καθώς όλο και περισσότεροι μαθητές μιλούν ελάχιστα ή καθόλου γερμανικά, προειδοποιεί ο Stefan Düll, πρόεδρος της Ένωσης Γερμανών Εκπαιδευτικών.

“Λόγω της μετανάστευσης το 2015, του πολέμου στην Ουκρανία και άλλων μεταναστεύσεων, νέοι άνθρωποι εισέρχονται συνεχώς στο σύστημα, αλλά το σύστημα αργεί να ακολουθήσει, επειδή κινείται πολύ γρήγορα”, δήλωσε ο Ντούλι, ο οποίος δήλωσε στο νέο πρακτορείο DTS ότι το σχολικό σύστημα είναι υπερφορτωμένο λόγω της υπερβολικής μετανάστευσης.

Ο πρόεδρος λέει ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των παιδιών μιλάει ελάχιστα ή καθόλου γερμανικά, γεγονός που επιβαρύνει σε τεράστιο βαθμό τους εκπαιδευτικούς.

“Εξάλλου, δεν μιλούν ούτε φαρσί ούτε ουκρανικά. Πώς υποτίθεται ότι θα τα διδάξουν;” διερωτάται.

Είπε ότι οι μαθητές έχουν επίσης λιγότερα κίνητρα. “Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό των μεταναστών, τόσο πιο δύσκολο είναι να παρακινήσεις την τάξη”, δήλωσε ο Düll. Κατά τη γνώμη του, ο μεγάλος αριθμός μεταναστών θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει στο να “μεγαλώσει η ομάδα των αναλφάβητων”. Όπως έχει σημειωθεί  το 25% των μαθητών της 4ης τάξης δεν μπορούν να διαβάσουν στη Γερμανία.

“Τελικά, η έλλειψη δεξιοτήτων ανάγνωσης δεν θέτει σε κίνδυνο μόνο την κοινωνική συμμετοχή πολλών ανθρώπων, αλλά και τη Γερμανία συνολικά ως επιχειρηματικό χώρο”, δήλωσε η Susanne Lin-Klitzing, η οποία είναι πρόεδρος του Γερμανικού Συνδέσμου Φιλολόγων.

Η γλώσσα δεν είναι το μόνο πρόβλημα, καθώς η πολυπολιτισμικότητα έχει επίσης οδηγήσει σε συγκρούσεις στις τάξεις, σε κοινωνικούς διαχωρισμούς, ακόμη και σε βία κατά των εκπαιδευτικών.

“Είκοσι τρία διαφορετικά έθνη συναντιούνται στην αυλή του σχολείου, ορισμένα από τα οποία δεν μπορούν να καταλάβουν καθόλου το ένα το άλλο και τα οποία μερικές φορές προέρχονται από εχθρικές περιοχές, όπως η Ρωσία και η Ουκρανία. Χρειαζόμαστε πολλές συνομιλίες γονέων και καθηγητών, οι οποίες πραγματοποιούνται κυρίως με διερμηνείς. Και αυτό μας φέρνει σε έναν από τους λόγους για τους οποίους το επάγγελμα του εκπαιδευτικού γίνεται όλο και λιγότερο ελκυστικό: Το ψυχολογικό στρες είναι τεράστιο και έχει αυξηθεί σημαντικά”, δήλωσε η διευθύντρια Norma Grube κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε πέρυσι στη Welt.

Παρόλο που η Grube είναι μόνο μία διευθύντρια, το άγχος που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται σε ολόκληρη τη χώρα και κορυφαία στελέχη της διδασκαλίας, όπως ο Düll, συμμετέχουν τώρα επίσης στη συζήτηση.

Οι επικρίσεις του Düll για τη μαζική μετανάστευση έρχονται μετά την παρουσίαση της Εθνικής Εκπαιδευτικής Έκθεσης τη Δευτέρα, η οποία έδειξε ότι πολλά παιδιά δεν πληρούν ούτε τις ελάχιστες απαιτήσεις εκπαίδευσης ήδη από το δημοτικό σχολείο.

Στο Βερολίνο, το 40% των μαθητών δεν μιλούν τα γερμανικά ως μητρική γλώσσα, ενώ σε πόλεις όπως το Αμβούργο, η πλειοψηφία των μαθητών έχει μεταναστευτικό υπόβαθρο. Συνολικά, το εκπληκτικό 38% όλων των παιδιών στα δημοτικά σχολεία της Γερμανίας έχουν μεταναστευτικό υπόβαθρο.

Μετά τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών, όπου το αντιμεταναστευτικό κόμμα Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD) έγινε το δεύτερο μεγαλύτερο κόμμα της χώρας, για να εξηγήσει τη δημοτικότητά του, ο δήμαρχος του Τίμπινγκεν Μπόρις Πάλμερ δήλωσε ότι οι νέοι αντιμετωπίζουν τις συνέπειες της μαζικής μετανάστευσης, γεγονός που τους κάνει να στρέφονται προς τα δεξιά κόμματα.

“Βιώνουν καθημερινά τι σημαίνει η παράτυπη μετανάστευση”, έγραψε στο Facebook ο Πάλμερ, ο οποίος στο παρελθόν υπηρετούσε τους Πράσινους, αλλά έκτοτε ανεξαρτητοποιήθηκε.

“Πάνω απ’ όλα, οι νέοι άνδρες που έχουν φτάσει μόνοι τους αλλάζουν το περιβάλλον διαβίωσης των νέων. Στο πάρκο, στο κλαμπ, στο δρόμο, στο λεωφορείο, στο σιδηροδρομικό σταθμό, στην αυλή του σχολείου”, πρόσθεσε.

Οι επισημάνσεις του αντικατοπτρίζονται στα στοιχεία που διατίθενται από το εκπαιδευτικό σύστημα. Οι εκπαιδευτικοί στο Βερολίνο, για παράδειγμα, απαιτούσαν την παρέμβαση της αστυνομίας στο σχολικό σύστημα 5 φορές την ημέρα το 2023, με τις αστυνομικές παρεμβάσεις να αυξάνονται δραματικά.

Πηγή: NewsFire.GR