Νέα καταστήματα που «βλέπουν» στο μέλλον από την Τράπεζα Πειραιώς

427

Τραπεζικό κατάστημα από το μέλλον φέρνει η Τράπεζα Πειραιώς στους πελάτες της, αναβαθμίζοντας το επόμενο διάστημα το μεγαλύτερο τραπεζικό δίκτυο της χώρας που αριθμεί σήμερα 387 καταστήματα.

Με αφετηρία τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών που αναζητούν γρήγορη και στοχευμένη εξυπηρέτηση για την επιλογή των κατάλληλων τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, η Τράπεζα Πειραιώς υιοθετεί έναν νέο τύπο καταστήματος που αξιοποιεί πλήρως την ψηφιακή τεχνολογία και τη συνδυάζει με ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο, οι εξειδικευμένοι τραπεζικοί σύμβουλοι θα υποδέχονται στο κατάστημα τον πελάτη και θα τον κατευθύνουν ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει. Στο νέο κατάστημα θα μπορούν να γίνουν, εάν το επιθυμεί ο πελάτης, συναλλαγές ηλεκτρονικά με τη βοήθεια του προσωπικού, όταν χρειάζεται. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι το 97% των πελατών της Τράπεζας Πειραιώς πραγματοποιεί ήδη τις συναλλαγές του με τα ψηφιακά κανάλια που διαθέτει η Τράπεζα.

Το νέο κατάστημα εξελίσσει πραγματικά την τραπεζική εμπειρία, διευκολύνοντας την αλληλεπίδραση του πελάτη με τον τραπεζικό σύμβουλο και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Ο σύγχρονος σχεδιασμός δημιουργεί ένα φιλικό και οικείο περιβάλλον, ενώ υπάρχουν επίσης κλειστοί χώροι για τη διαφύλαξη της ιδιωτικότητας, όπου χρειάζεται.

Με στόχο την εξυπηρέτηση του πελάτη στον συντομότερο δυνατό χρόνο, η Τράπεζα Πειραιώς έχει μειώσει δραστικά τα αναγκαία έντυπα. Με τον τρόπο αυτό, αξιοποιώντας τα ψηφιακά μέσα και ψηφιοποιώντας τις περισσότερες λειτουργίες, περιορίζεται σημαντικά ο χρόνος ολοκλήρωσης των συναλλαγών και παράλληλα, μειώνεται το ενεργειακό αποτύπωμα της Τράπεζας.

Η τραπεζική εμπειρία για τον πελάτη αναβαθμίζεται, όχι μόνο λόγω της χρήσης των πιο σύγχρονων ψηφιακών μέσων, αλλά επίσης λόγω της δυναμικής του προσωπικού της που δίνει παραδοσιακά βαρύτητα στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση που χαρακτηρίζει την Τράπεζα Πειραιώς.

Αλλωστε, μεγάλο μέρος των σημαντικών επενδύσεων που πραγματοποιεί η Τράπεζα για την αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του δικτύου κατευθύνεται στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της ώστε να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες και την ταχύτητα εξέλιξης της τεχνολογίας και ως τραπεζικοί σύμβουλοι των νέων καταστημάτων να επικεντρώνονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις κάθε πελάτη προκειμένου να διαμορφωθεί το κατάλληλο προϊόν και υπηρεσία.

Η μετατροπή των καταστημάτων ξεκινάει άμεσα και θα ολοκληρωθεί σταδιακά, ενώ κατά την πιλοτική λειτουργία των νέων καταστημάτων σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι, έχουν καταγραφεί εντυπωσιακά αποτελέσματα στην ταχύτητα και στην αμεσότητα εξυπηρέτησης του πελάτη.