Οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις της Κίνας αυξήθηκαν κατά 11,5% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίο

168

Οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις της Κίνας σημείωσαν σταθερή αύξηση τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024, με τις αναδυόμενες αναπτυξιακές δυνάμεις να συνεχίζουν να ενισχύουν την κατανάλωση, όπως έδειξαν επίσημα στοιχεία την Τρίτη.

Οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις της χώρας αυξήθηκαν κατά 11,5% σε ετήσια βάση στα 4,41 τρισεκατομμύρια γουάν (περίπου 620,52 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) κατά τη διάρκεια της περιόδου, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.

Το υπουργείο, συγκεκριμένα, ανέφερε οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις φυσικών αγαθών σκαρφάλωσαν κατά 11,1% σε ετήσια βάση στα 3,74 τρισεκατομμύρια γουάν, συνεισφέροντας το 23,9% των λιανικών πωλήσεων καταναλωτικών αγαθών της Κίνας.

Η κατανάλωση βασικών διαδικτυακών υπηρεσιών της χώρας την οποία επίσης παρακολουθεί το υπουργείο, σημείωσε άλμα 25,1% σε ετήσια βάση την ίδια περίοδο, ενώ η κατανάλωση ψηφιακών, πράσινων και υγειονομικών αγαθών αυξήθηκε επίσης ραγδαία.

Τον Απρίλιο, οι διαδικτυακές πωλήσεις οικιακών συσκευών και επίπλων της Κίνας αυξήθηκαν κατά 9,3% και 12,2% αντίστοιχα, λόγω της πολιτικής της χώρας για την αντικατάσταση καταναλωτικών αγαθών.