Fiat 500 Controvento: Δοκιμές με το τελικό του αμάξωμα λίγο πριν την παρουσίαση

241
Του Νίκου Μιχαλόπουλου
 
45 μέρες έχουν απομείνει για την επίσημη παρουσίαση της νέας και αμιγώς ηλεκτρικής γενιάς του Fiat 500

Ο φωτογραφικός φακός του ιταλικού Quattroporte εντόπισε το αυτοκίνητο να πραγματοποιεί τις τελικές του δοκιμές πριν την πρεμιέρα του με το τελικό του αμάξωμα και βαρύ καμουφλάζ.
 
 
 
Ο σχεδιασμός βλέπουμε πως εξελίσσεται αλλά χωρίς να προδώσει το DNA του 500, όπως αποδεικνύεται στις φωτογραφίες του Piero Mulone.
 
Το αυτοκίνητο, όπως είναι ήδη γνωστό, θα κάνει το ντεμπούτο του στο επόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης που προγραμματίζεται για την 5η Μαρτίου. Χάρη στις νέες εικόνες είναι δυνατόν να εκτιμήσουμε καλύτερα τις εξωτερικές αναλογίες του αυτοκινήτου και κάποιες λεπτομέρειες του μπροστινού μέρους. Αν και τα 500 έχουν έχουν βαρύ καμουφλάζ, είναι σαφές ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά διαφορετικό από αυτό που είδαμε τον προηγούμενο μήνα.
 
Νέο πλαίσιο
 
Το νέο Fiat 500 controvento θα χρησιμοποιήσει μια νέα πλατφόρμα, ειδικά σχεδιασμένη για να φιλοξενήσει τις μελλοντικές ηλεκτρικές εκδόσεις των αυτοκινήτων του Lingotto. Η παραγωγή, όπως ήδη γνωρίζουμε, θα ξεκινήσει στο Mirafiori. Όπως αναφέρθηκε τελευταία φορά, οι αναλογίες αυτού του νέου Fiat 500 φαίνονται παρόμοιες με το σημερινό μοντέλο, ωστόσο οι διαστάσεις έχουν αυξηθεί κατά μερικά εκατοστά. Τουλάχιστον σε πλάτος θα πρέπει να υπάρχουν περίπου 6 εκατοστά διαφοράς σε σχέση με την παραδοσιακή έκδοση.
 
Νέος σχεδιασμός για τις ζάντες παρόλο που και αυτές είναι βαριά καμουφλαρισμένες. Νέο εμπρός καπό με ένα πιο επίπεδο μέτωπο από πριν, υποδηλώνουν πιο έντονα ρετρό χαρακτηριστικά. Τα φώτα όπως φαίνεται έχουν υποστεί και αυτά κάποιες αλλαγές, πιθανότατα δεν θα είναι πλέον ολοστρόγγυλα, δεδομένου ότι το καπό δεν φαίνεται να έχει την καμπυλότητα που είναι απαραίτητη για να τους φιλοξενήσει. Ίσως να διαθέτουν και γραφικά στοιχεία.
 
Η μάσκα και οι είσοδοι αέρα έχουν μειωθεί σημαντικά λόγω του γεγονότος ότι ο ηλεκτρικός κινητήρας δεν απαιτεί την ίδια ψύξη με τον θερμικό κινητήρα. Υπάρχουν επίσης μεγάλες καμάρες των τροχών και οι πλαϊνοί καθρέπτες βρίσκονται τώρα στη γωνία των παραθύρων. Πάνω από το πίσω παράθυρο υπάρχει μια σημαντικά μεγαλύτερη αεροτομή από πριν.
 
Τι γίνεται με τις πίσω πόρτες;
 
Εάν διατηρείτε αμφιβολίες σχετικά με την πιθανότητα να υπάρχουν μικρές πίσω πόρτες με αντίθετο άνοιγμα. Μπορούμε να πούμε ότι η μπροστινή πόρτα φαίνεται μικρότερη σε σχέση με την τρέχουσα έκδοση του Fiat 500. Αυτό δίνει την δυνατότητα για μια μικρή πόρτα στο πίσω μέρος που ανοίγει αντίθετα, προσφέροντας ταχύτερη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα, δίνοντας του την ονομασία Controvento.
 
 
Το πιο έντονο καμουφλάζ σε αυτήν την περιοχή του αυτοκινήτου οφείλεται ακριβώς στην κάλυψη αυτής της άνευ προηγουμένου λύσης για το Fiat 500. Τέλος εδώ φαίνεται η γραφική απεικόνιση του ηλεκτρικού Fiat 500 που δημοσιεύθηκε από το ιταλικό περιοδικό και βρίσκεται πολύ κοντά σε αυτό που περιμένουμε να δούμε.