Η τεχνολογία αιχμής της Maserati Ghibli Hybrid με την συμβολή της Bosch (Pics)

630

Στην καμπίνα υπάρχουν επίσης πολλά προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού που έχουν αναπτυχθεί χάρη στην Bosch.

Η Maserati ξεκίνησε τη διαδικασία ηλεκτροκίνησης ξεκινώντας από την Maserati Ghibli Hybrid.  Πρόκειται για ένα τετράθυρο σπορ μοντέλο με μεγάλους χώρους που κάτω από το καπό κρύβει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2 λίτρων σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V για την επίτευξη συνολικής ισχύος 330 HP και 450 nm μέγιστης ροπής.

Τα συστήματα της Bosch για την νέα Maserati Ghibli Hybrid

 

Η «τρίαινα» εκμεταλλεύτηκε τη νέα έκδοση για να ενημερώσει επίσης τα προηγμένα συστήματα βοήθειας οδηγού (ADAS) τα οποία είναι τώρα υψηλότερου επιπέδου.  Η Maserati μπόρεσε να βελτιώσει περαιτέρω το υβριδικό Ghibli χάρη επίσης στη βοήθεια της Bosch.  Ο διάσημος γερμανικός όμιλος ισχυρίζεται ότι, έως το 2025, περίπου το 20% των αυτοκινήτων που πωλούνται σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα 48V με αντίστοιχη μπαταρία.

Maserati Ghibli Hybrid: Το υβριδικό sport sedan αναπτύχθηκε χάρη στη συνεργασία με την Bosch

Η Bosch προμήθευσε μια σειρά εξαρτημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία της Μόντενα για να αναπτύξει την Maserati Ghibli Hybrid: 48V DC / DC inverter, ηλεκτρική μονάδα ελέγχου, μονάδα ελέγχου κινητήρα και την μπαταρία ιόντων λιθίου.  Το υβριδικό σύστημα που σχεδιάστηκε από τη γερμανική εταιρεία βλέπει ότι η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του ECU συντονίζει τη δράση του θερμικού κινητήρα και εκείνου του ηλεκτρικού κινητήρα.

Χάρη στον μετατροπέα, η ηλεκτρική ενέργεια των 48V μετατρέπεται σε 12V για να τροφοδοτήσει άλλα ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου.  Το Σύστημα Ανάκτησης Ισχύος (BRS) σας επιτρέπει να αποθηκεύσετε ένα μέρος της δύναμης πέδησης στην μπαταρία για χρήση κατά την επιτάχυνση.  Όλα αυτά τα μικρά κόλπα σας επιτρέπουν να εξοικονομείτε καύσιμα με ταυτόχρονα λιγότερες εκπομπές CO2.

Με τη βοήθεια της Bosch, η υβριδική έκδοση της Ghibli καταναλώνει 20% λιγότερο από την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα V6 των 3-λίτρων, απόδοσης 250hp ενώ επιταχύνει από 0 έως 100 km / h σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, φτάνοντας σε τελική ταχύτητα  τα 255 χλμ / ώρα.

Η Bosch φρόντισε επίσης να ενημερώσει τα ADAS στην Maserati Ghibli Hybrid (και τις άλλες εκδόσεις του MY2021 του ιταλικού sedan).  Για παράδειγμα, η γερμανική εταιρεία προμήθευσε τον αισθητήρα ραντάρ μεγάλης εμβέλειας, το ηλεκτρικό τιμόνι, το σύστημα ευστάθειας και τη μονάδα ελέγχου για να καταστήσει δυνατή την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.

Το σύστημα Active Driving Assist συνδυάζει προσαρμοστικό cruise control και Lane Centering και ενεργοποιείται από 0 έως 145 km / h.  Επίσης, λειτουργεί σε οποιονδήποτε τύπο δρόμου καθώς δεν απαιτείται πλέον θέση GPS. 

Μόλις ενεργοποιηθεί, η Ghibli Hybrid διατηρεί αυτόματα την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και ταυτόχρονα παραμένει στο κέντρο του οδοστρώματος.  Φυσικά, απαιτείται πάντα επίβλεψη οδηγού.

Εκτός από ένα όχημα που μπορεί να χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση, η Maserati Ghibli Hybrid καταφέρνει να δείχνει τον καλύτερο της εαυτό στην πίστα, καθώς μπορεί να βασίζεται στην απότομη δυναμική της, που η Bosch την έκανε ακόμη πιο ενδιαφέρουσα χάρη στην τεχνολογία Integrated Vehicle Dynamics Control (IVC). 

Πρόκειται για μια λειτουργία ενσωματωμένη στο σύστημα ESP που αυξάνει την ευελιξία του αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα τον ενεργό έλεγχο ευστάθειας και προσαρμόζει την παρέμβασή του σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες.

Maserati Ghibli Hybrid