Έρχεται το 2022 το νέο VW ID.5 ως ηλεκτρική εναλλακτική στα Arteon και Passat

410

Γράφει ο Νίκος Μιχαλόπουλος

Η Volkswagen δεν εφησυχάζει ποτέ, έτσι μετά το νέο ID.4, το οποίο είναι σχεδόν τελειωμένο και αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα. Αυτό μας οδηγεί στο επόμενο μοντέλο, το ID.5.

Όσον αφορά τον σχεδιασμό και το αμάξωμα του, πρόκειται να δούμε ένα sedan με σπορ αέρα που έχει διαμορφωθεί ως μια ηλεκτρική εναλλακτική λύση για το Passat και το Arteon.

Η Volkswagen συνεχίζει με σχέδια να επεκτείνει τη νέα γκάμα των βιώσιμων μοντέλων της. Προς το παρόν, το ID.3 αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες μέσα στο καλοκαίρι, ενώ το ID.4 αναμένεται να παρουσιαστεί το φθινόπωρο και σε δεύτερη φάση θα το δούμε σε αμάξωμα SUV-Coupe, το οποίο βρίσκεται σε κατάσταση προπαραγωγής.

Μετά από αυτό η γερμανική εταιρεία θα συνεχίσει να εργάζεται πάνω στα μελλοντίκα ηλεκτρικά σχέδια της, εκπληρώνοντας τις δεσμεύσεις της για ανάπτυξη της ηλεκτρικής γκάμας ID, ένα από αυτά είναι το ID.5. Πρόκειται για ένα σπορ sedan που θα τοποθετηθεί ως ηλεκτρική εναλλακτική λύση για το Passat και το Arteon, αλλά επενδύοντας σε έναν πιο σπορ και μοντέρνο σχεδιασμό. Αυτό το μοντέλο θα έχει σχεδιαστικά στοιχεία στο μπροστινό τμήμα δανεισμένα από το πρωτότυπο ID. Space Vizzion.

Οι ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες, σύμφωνα με το motor.es δείχνουν την επίδραση από το concept να είναι αισθητή, ειδικά στο μπροστινό μέρος με ένα νέο σχέδιο που κάνει τους προβολείς πιο λεπτούς, να φαίνονται πιο σχιστοί προς το τελείωμα τους, δίνοντας πιο επιθετική εμφάνιση, ωστόσο διατηρεί τη λεπτή σειρά LED που συνδέει τους προβολείς στην μετώπη. Στο πίσω άκρο, οι σκούροι προβολείς συνδέονται επίσης με μια φωτεινή ράβδο. Η σιλουέτα σε σχήμα τόξου και το απότομο πίσω κόψιμο, σχεδιαστικές λεπτομέρειες των coupe sedan, όπως στο I.D. Vizzion διατηρούνται.

Ωστόσο το μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα παρουσιάζει η καμπίνα των επιβατών με επιρροές από το παλιό Phaeton, χάρη στο μήκος του που θα φθάνει σχεδόν τα 4,9 μέτρα. Τα σχέδια των Γερμανών είναι να προσφέρουν αρχικά την station έκδοση στα τέλη του 2021 με το Sedan να ακολουθεί το 2022, και τα δύο θα μοιράζονται τον ίδιο σχεδιασμό του ταμπλό που θα διαθέτει μεγάλη οθόνη στο κέντρο.

Η εταιρεία θα προσφέρει τρία επίπεδα ισχύος, μία με κίνηση στους πίσω τροχούς με 200 kW και δύο τετρακίνητες με 150 kW στον πίσω άξονα και 75 kW στον μπροστινό άξονα ή 200 kW και 75 kW, αποδίδοντας ισχύ 268, 300 και 370 ίππων αντίστοιχα. Αυτές οι τρεις εκδόσεις θα συσχετιστούν με μια μπαταρία με καθαρή χωρητικότητα 77 και 100 kWh, προσφέροντας αυτονομία μεταξύ 590 και 700 χιλιομέτρων.