Honda Jazz e:HEV 5 αστέρων (Vid)

401
Honda Jazz e:HEV 5 stars euroncap
Το Honda Jazz e:HEV βαθμολογήθηκε με 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP
Νέος εμπρόσθιοςμεσαίος αερόσακος καιτεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας Honda SENSING προσφέρουν στο νέο Jazz το πιο ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας στην ιστορία του
Το 2020 Jazz e:HEV από τα πρώτα mainstream μοντέλα που δοκιμάζονται υπό το νέο πρωτόκολλοδοκιμών, αξιολόγηση προστασίας των επιβατών και των επιπτώσεων σε άλλα οχήματα πουεμπλέκονται σε ένα ατύχημα
Η δέσμευση της Honda στην εξαιρετικήασφάλεια επιβατών διασφαλίζει ότι το Jazz παραμένει ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του

Το νέο Honda Jazz e:HEV απέσπασε τη μέγιστηβαθμολογία των πέντε αστεριών στον τελευταίο κύκλοδοκιμών πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP,που εισάγει μία σειρά αυστηρών, νέων αξιολογήσεωνασφάλειας. Το Jazz διαθέτει προηγμένη νέα δομήαμαξώματος και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων του οδηγού στο βασικό εξοπλισμό του. Αυτός ο συνδυασμός έξυπνα ενσωματωμένων χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας ενισχύουν το κύρος του μοντέλου ως ενός από τα ασφαλέστερα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.  

Το νέο Jazz που διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικόκινητήριο σύνολο, είναι το πρώτο μοντέλο της Hondaστην Ευρώπη που φέρει εμπρόσθιο-μεσαίο αερόσακοστο βασικό εξοπλισμό του. Ο αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, περιορίζοντας το ενδεχόμενο της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε περίπτωση μιας πλευρικής σύγκρουσης.

Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις  ιμάντες, ώστε να παρέχει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Hondaδιαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.

Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης: Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν στη θέση τους και το ψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο. Με τη νέα μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί θεαματικά τόσο για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης όσο και για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά.

Honda Jazz e:HEV 5 stars euroncap

Ο νέος αερόσακος είναι ένας από τους 10 που διαθέτειτο Jazz e:HEV, το οποίο περιλαμβάνει επίσης ΣύστημαΑερόσακου iside στα πίσω καθίσματα. Αυτός ομοναδικός αερόσακος που είναι τοποθετημένος στηνεπένδυση  των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Επίσης, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, ο αερόσακος δεν υπονομεύει τη μοναδική λειτουργία των magic seats του Jazz.

Τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του νέου Jazzσυμπληρώνονται από τις κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησηςHonda SENSING,  μεταξύ των οποίων μία βελτιωμένη, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα. Αυτή αντικαθιστά την κάμερα πολλαπλών χρήσεων και τη λειτουργία αισθητήρα της προηγούμενης γενιάς Jazz καιαναγνωρίζει περισσότερα χαρακτηριστικά οδοστρώματος και κυκλοφορίας. Το πακέτο τεχνολογιώνHonda SENSING, που συνοδεύει ως βασικόςεξοπλισμός όλα τα μοντέλα Honda, περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System(Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας) και RoadDeparture Mitigation (Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας) μεταξύ άλλων.

Κατά τη διάρκεια σχεδιασμού και εξέλιξης του τελευταίουJazz, οι μηχανικοί της Honda χρησιμοποίησαν την τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced CompatibilityEngineering (ACE) που αποτελεί τη βάση για εξαιρετικές επιδόσεις στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Ητεχνολογία ACE βοηθά να διαχέεται η ενέργεια πουεκλύεται σε μία σύγκρουση ομοιόμορφα σε όλο το εμπρός τμήμα του οχήματος και μειώνει την ενέργεια πρόσκρουσης που δέχεται το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

«Η ασφάλεια είναι υπέρτατης σημασίας για εμάς καιείμαστε χαρούμενοι που το αυτοκίνητο απέσπασε τομέγιστο σκορ των πέντε αστεριών στη νέα διαδικασία δοκιμών του Euro NCAP» σχολίασε ο Takeki Tanaka, Large Project Leader της Honda. «Ανασχεδιάζονταςπλήρως το Jazz μπορέσαμε να ενσωματώσουμεπροηγμένες, νέες τεχνολογίες δομής αμαξώματος και τα πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας ώστε να προσφέρουμε εξαιρετική προστασία σε όλων των ειδών τα ατυχήματα. Αναβαθμίζοντας το βασικόεξοπλισμό του με προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειαςκαι λειτουργίες υποστήριξης του οδηγού, έχουμε διασφαλίσει ότι το Jazz παραμένει ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Έναβασικό νέο χαρακτηριστικό του Jazz είναι ηβελτιστοποιημένη ορατότητα από το πανοραμικόπαρμπρίζ και είμαστε περήφανοι που το πετύχαμε χωρίς θυσίες τη συνολική ασφάλεια σε μία σύγκρουση κάτι που δεν συναντάτε εύκολα σε άλλα αυτοκίνητα.»

Τα αυστηρότερα πρωτόκολλα δοκιμών του Euro NCAPαξιολογούν τις επιπτώσεις των δυνάμεων πρόσκρουσης σεμία σύγκρουση. Μία σημαντική παράμετρος που ελέγχθηκεστις δοκιμές του NCAP ήταν κατά πόσον το Jazz έχει τηνικανότητα να προστατεύσει τους επιβάτες του και ναμειώσει τη σφοδρότητα πρόσκρουσης με άλλαεμπλεκόμενα οχήματα σε περίπτωση ατυχήματος. Απαιτείται οι δυνάμεις πρόσκρουσης να κατευθύνονται στατμήματα εκείνα της δομής του αυτοκινήτου όπου η ενέργειααπορροφάται αποτελεσματικά και με ασφάλεια, αφήνονταςόσο το δυνατόν πιο ανέπαφη την καμπίνα, και χωρίς να εκθέτει τους επιβάτες σε επικίνδυνα υψηλά φορτία επιβράδυνσης. Και οι δύο αυτές λειτουργίες πρέπει να εκτελούνται ταυτόχρονα όταν συμβαίνει μία σύγκρουση.

Παράλληλα διευρύνεται το πεδίο αξιολόγησης δοκιμώνπλευρικής πρόσκρουσης και διερευνάται η ασφάλεια μετά την πρόσκρουση. Τα πρωτόκολλα που εφαρμόζονται σεαυτόνομα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης έχουνεπίσης αναθεωρηθεί και τώρα διεξάγονται δοκιμές σε συστήματα προειδοποίησης οδηγού.

Η επόμενη γενιά Jazz λανσαρίστηκε σε όλη την Ευρώπητο Καλοκαίρι του 2020 με ένα αθόρυβο και άμεσηςαπόκρισης υβριδικό κινητήριο σύνολο, αποτελώντας τηναιχμή του δόρατος στη  δέσμευση της μάρκας ναεξηλεκτρίσει την πλήρη γκάμα των Ευρωπαϊκώνmainstream μοντέλων της μέχρι το 2022.