Η υπεύθυνη επικοινωνίας της Opel μας συστήνει το πρώτο ηλεκτρικό Corsa!

278

Με την ηλεκτροκίνηση κάθε μήνα να κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, οι αυτοκινητοβιομηχανίες υλοποιούν άμεσα τον προγραμματισμό τους ώστε σύντομα να βγάλουν στην παραγωγή ηλεκτρικές εκδόσεις που θα έχουν ως στόχο την προσέλκυση κοινού που έχει αποφασίσει να στραφεί προς αυτήν την κατεύθυνση.

Το Opel Corsa, που αποτέλεσε το best seller της γερμανικής εταιρείας τις τελευταίες δεκαετίες, είναι το πρώτο μοντέλο του ευρωπαίου κατασκευαστή που βγήκε στην παραγωγή σε ηλεκτρική έκδοση. Οι Γερμανοί θέλησαν να ξεκινήσουν με αυτό το μοντέλο έχοντας κατά νου -σε πρώτη φάση- ότι οι ανάγκες που θα πρέπει να καλυφθούν είναι αυτές των μετακινήσεων στις πόλεις και με δεδομένο ότι ακόμη οι αυτονομίες των μπαταριών βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα.

«Το Opel Corsa έχει φθάσει στα 14 εκατομμύρια πωλήσεων σε όλον τον κόσμο και έχει αγαπηθεί πολύ. Η τεχνολογία και οι συνθήκες επιβάλλουν τον ηλεκτρισμό στη ζωή μας. Το μοντέλο είναι το πρώτο όχημα του οράματος του εξηλεκτρισμού της μάρκας, καθώς μέχρι το 2024 θα υπάρχει τουλάχιστον μία έκδοση σε όλα τα μοντέλα. Η αυτονομία του είναι περίπου 337 χιλιόμετρα, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει ο τρόπος με τον οποίο οδηγείται. Όταν κάποιος οδηγός πατάει γκάζι τότε η αυτονομία μειώνεται. Το ίδιο συμβαίνει και με τη λειτουργία του κλιματισμού ή των υπολοίπων λειτουργιών. Στο Corsa υπάρχει εφαρμογή ψύξης-θέρμανσης της καμπίνας όσο φορτίζεται, έτσι ώστε πριν φύγει ο οδηγός από τον σπίτι του να έχει τις ιδανικές συνθήκες οδήγησης χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψει ηλεκτρική ενέργεια», αναφέρει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η υπεύθυνη επικοινωνίας της Opel.

Ακόμη, η κ. Καλλέργη σημειώνει ότι το μοντέλο έχει τρία προγράμματα οδήγησης. «Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 50 KW και έχει τρία προγράμματα οδήγησης. Normal, Eco και Sport. Όσοι θέλουν σπορ οδήγηση τότε να γνωρίζουν ότι ακόμη δεν είναι για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, γιατί ισχύουν οι περιορισμοί της ηλεκτροκίνησης, καθώς όταν οδηγηθεί με αυτόν τον τρόπο θα έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, άρα πολύ μικρή αυτονομία. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το γεγονός ότι υπάρχει σύστημα επαναφόρτισης της μπαταρίας όταν ο οδηγός πατάει φρένο ή επιβραδύνει, με αποτέλεσμα η μπαταρία να επαναφορτίζεται μεγαλώνοντας με αυτόν τον τρόπο την αυτονομία του. Δηλαδή, η κινητική ενέργεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική. Ο χρόνος φόρτισης του μοντέλου είναι 30 λεπτά σε έναν ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος», τονίζει η ίδια.

Σχολιάζοντας τα κίνητρα της κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση, η υπεύθυνη επικοινωνίας της Opel επισημαίνει: «Τα μέτρα είναι σε σωστή κατεύθυνση. Σε αυτήν την περίοδο θα πρέπει όλες οι πλευρές να βοηθήσουν τον υποψήφιο αγοραστή ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Θα πρέπει να γνωρίζει ότι το κόστος χρήσης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι μειωμένο κατά 40% από αυτό ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει ένα ποσό απόσβεσης με τη χρήση του».

Τέλος, απαντώντας στην ερώτηση εάν η ηλεκτροκίνηση είναι ο προπομπός της αυτόνομης οδήγησης, η κ. Καλλέργη υπογραμμίζει: «Τα υπάρχοντα συστήματα υποβοήθησης είναι τα πρώτα δειλά βήματα της αυτόνομης οδήγησης. Το σύστημα ακούσιας αποφυγής λωρίδας προστατεύει το αυτοκίνητο και τον οδηγό από ατύχημα, το σύστημα ενόρασης του οδηγού αναγνωρίζει την κούραση του οδηγού και του τονίζει ότι πρέπει να σταματήσει για να ξεκουραστεί, το σύστημα αναγνώρισης εμποδίων προειδοποιεί και προετοιμάζει, ενώ υπάρχουν πολλά τέτοια συστήματα που προστατεύουν τον οδηγό. Όλα αυτά τα συστήματα κάνουν ένα βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Σύντομα θα δούμε να μετράει η χρήση του αυτοκινήτου και όχι η ιδιοκτησία. Σύντομα στη ζωή μας θα μπει το leasing. Σε αυτό το κομμάτι θα βοηθήσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Στο μέλλον -και μάλιστα πολύ σύντομα- περιμένουμε μεγάλες αλλαγές πάνω σε αυτόν τον τομέα».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ