Οι γονείς θα ενημερώνονται για τις απουσίες των μαθητών μέσω e-mail

281

Μία νέα λειτουργία που θα επιτρέπει την αποστολή ειδοποιητηρίων απουσιών των μαθητών στους γονείς/κηδεμόνες τους εγκαινιάζει το υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο της λειτουργικής αναβάθμισης των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και της μείωσης του λειτουργικού κόστους των σχολικών μονάδων. 

Πρόκειται για μία προαιρετική λειτουργία, αξιοποιήσιμη από τους Διευθυντές των σχολείων της χώρας. Έτσι, εξοικονομείται ένα σημαντικό ποσό που δαπανούσε το δημόσιο για την αποστολή επιστολών προς τους γονείς ταχυδρομικά, για γραφική ύλη, ταχυδρομικά τέλη και φυσικά εξοικονομούνται πολλές εργατοώρες εκπαιδευτικών που ήταν επιφορτισμένοι για την όλη διαδικασία.

Το υπουργείο, ενημερώνει αναλυτικά με οδηγίες χρήσης για τη νέα υπηρεσία, μέσα από το πληροφοριακό σύστημα myschool.

Στον φάκελο του μαθητή, στην καρτέλα «Απουσίες», έχει προστεθεί μία νέα λειτουργικότητα η οποία επιτρέπει στον χρήστη να στείλει με email το σύνολο των απουσιών του μαθητή. Το email στο οποίο γίνεται η αποστολή αντλείται από τα στοιχεία κηδεμόνα που έχουν δηλωθεί στην καρτέλα «Στοιχεία Επικοινωνίας».