Ποσό κοστίζει το P1800 της Cyan Racing;

396
Cyan P1800

Για πρώτη φορά βλέπουμε το εσωτερικό του restomod που έχει ετοιμάσει η Cyan Racing, με βάση το Volvo P1800 αλλά το πραγματικό σοκ έρχεται από το ταμπελάκι της τιμής.

Η Cyan Racing κυκλοφόρησε τις πρώτες εικόνες του εσωτερικού, του κινητήρα και της ανάρτησηςτου Volvo P1800 Cyan.

Cyan P1800

Με τον τρόπο αυτό, έχουμε την καλύτερη μέχρι στιγμής εικόνα του μοντέλου που αν μη τι άλλο είναι μια από τις καλύτερες προτάσεις restomodπου έχουμε δει μέχρι στιγμής. Λίγους μήνες μετά τις πρώτες εικόνες του Volvo P1800 Cyan, έρχονται στη δημοσιότητα πολλές πληροφορίες για το κλασικό Σουηδικό coupe μοντέλο που πλέον στην περιορισμένης παραγωγής σύγχρονη εκδοχή του, έχει πολλά να πει σε επίπεδο επιδόσεων αλλά και τεχνολογίας. Από τις εικόνες προκύπτει πως η καμπίνα παραμένει πιστή στο κλασικό P1800 αλλά τώρα διαθέτει ένα ζευγάρι bucket καθισμάτων και ένα roll cage από τιτάνιο.

Το ταμπλό είναι επίσης υπενδεδυμένο με μαύρο δέρμα που μοιάζει με ύφασμα, το τιμόνι είναι το πανέμορφο Momo Prototipo και τα όργανα είναι νέα, ειδικά για το P1800 Cyan. Το Volvo P1800 Cyan προσφέρει ένα απλό αλλά πολύ όμορφο περιβάλλον για τον οδηγό, κάνοντας λίγη προσπάθεια να κρύψει τα γονίδια αγωνιστικού που του έχει δώσει η αγωνιστική ομάδα. «Έχουμε επικεντρωθεί στη δημιουργία ενός εσωτερικού που αντικατοπτρίζει τη διακόσμηση αυτοκινήτου της δεκαετίας του ’60 σε μια μοντέρνα έκδοση. Διατηρήσαμε το καθαρό και προσανατολισμένο προς τον οδηγό εσωτερικό του αυθεντικού αυτοκινήτου, αναβαθμίζοντάς το προσεκτικά, με μοντέρνα υλικά και τεχνολογία», δήλωσε o Ola Granlund, επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της Cyan Racing.

Το πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από τη Cyan για να το κάνει άκαμπτο με τη στρατηγική χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, ενώ το αμάξωμαείναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το αποτέλεσμα είναι ένα δίθυρο coupe που στη ζυγαριά δείχνει μόλις 990 κιλά, που από μόνο του ως στοιχείο είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων με αυτόν που χρησιμοποιήθηκε στο βραβευμένο αγωνιστικό Volvo S60 TC1. Η Cyan προσάρμοσε την κεντρική μονάδα ελέγχου για πιο γραμμική λειτουργία και χρησιμοποίησε για τη μετάδοση, ένα dogleg (με την πρώτη κάτω αριστερά) χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων από την Hollinger. Η ισχύς του κινητήρα φτάνει τους 419 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής που αποδίδει είναι 46,4 kgm.

«Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για υψηλές στροφές, με γραμμική απόδοση. Έχουμε μάθει από αγώνες όπου οι οδηγοί θέλουν τέλειο έλεγχο της ροπής, αυξάνοντας την ακρίβεια ταυτόχρονα με την οδηγική απόλαυση», δήλωσε ο Mattias Evensson, επκεφαλής του project για την Cyan Racing. Το μοντέλο θα κατασκευαστεί σε πολύ περιορισμένο αριθμό, με την τιμή εκκίνησης να υπολογίζεται στα 500.000 δολάρια (420.000 ευρώ), νούμερο που έτσι και αλλιώς αφορά λίγους που θα θελήσουν να αποκτήσουν ένα τέτοιο τεχνολογικό αριστούργημα που συνδυάζει την κορυφαία σύγχρονη τεχνολογία με την εξαιρετικά επιτυχημένη αισθητική του μοντέλου από τα ‘60s.