Το νέο ηλεκτρικό σεντάν Mercedes EQE έρχεται το 2022 για να ανταγωνιστεί το Tesla Model S

1071

Το ηλεκτρικό μεσαίο σεντάν Mercedes EQE θα βρίσκεται κάτω από τη λιμουζίνα EQS και θα έρθει το 2022, με στόχο να μην αφήσει κανέναν να αμφισβητήσει την ηγετική της θέση στην μεσαία πολυτελή κατηγορία.

Η Mercedes ανακοίνωσε σαρωτικές αλλαγές στα σχέδια για την γκάμα των προϊόντων της τα επόμενα πέντε χρόνια – διπλασιάζοντας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εισάγοντας το μεσαίο σεντάν EV εντός των επόμενων 18 μηνών, μαζί με δύο καθαρά ηλεκτρικά SUV και την κορυφαία λιμουζίνα EQS .

Με το όνομα Mercedes EQE, το νέο μεσαίο θα δώσει στη γερμανική εταιρεία έναν άμεσο αντίπαλο για το Tesla Model S και θα κερδίσει και τους δύο βασικούς ανταγωνιστές της τρέχουσας E-Class, τη BMW Σειρά 5 και το Audi A6, καθιστώντας την πρώτη πλήρη ηλεκτρική πρόταση από  μια γερμανική premium μάρκα στην αγοράς.

Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην ειδική αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων της Mercedes (EVA) – μια πλατφόρμα που θα κάνει το ντεμπούτο της το 2021 με την κυκλοφορία της λιμουζίνας EQS.  Αυτό το κορυφαίο μοντέλο αναμένεται να διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 100kWh με θεωρητικό εύρος έως 700 χιλιόμετρα, συν νέα επίπεδα αυτόνομης τεχνολογίας και συνδεδεμένων υπηρεσιών.


Πιθανότατα θα υπάρξει έκδοση με μια μικρότερη μπαταρία με εύρος αυτονομίας περίπου 482 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με διάταξη ενός ή δύο κινητήρων, προσφέροντας στους πελάτες την επιλογή να αποφασίσουν αν θα επικεντρωθούν στην απόδοση ή στην εμβέλεια.

Η Mercedes θα ενσωματώσει το στυλ των EV της για πρώτη φορά σε ένα χαμηλό και κομψό σεντάν. Το μπροστινό μέρος επηρεάζεται από το στυλ της EQC, χρησιμοποιώντας εξαιρετικά λεπτούς προβολείς LED και flush γρίλια που προδίδει την έλλειψη κινητήρα εσωτερικής καύσης.  Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου φαίνεται μάλλον πιο συμβατικό, αν και τα πίσω φώτα ενσωματώνονται στο κάτω μέρος της αεροτομής που έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μειώνουν την αντίσταση του αέρα, βελτιώνοντας την εμβέλεια της μπαταρίας του αυτοκινήτου.

Το πιο αξιοσημείωτο στοιχείο του πλευρικού προφίλ είναι μια εξαιρετικά μικρή οπίσθια προεξοχή. Ένα σημάδι για το πώς η Mercedes προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την πλατφόρμα και την έλλειψη κινητήρα εσωτερικής καύσης, είναι ότι τέντωσε το μεταξόνιο στα όριά του, αναζητώντας τα καλύτερα όρια της καμπίνας.  Δεν έχουν ανακοινωθεί οι διαστάσεις, αλλά η διάταξη EV σημαίνει ότι η EQE θα μπορεί να υπερηφανεύεται για το πίσω χώρο ποδιών, ο οποίος θα είναι αντίστοιχος με αυτόν της τελευταίας S-Class.

Η Mercedes λέει ότι τα προϊόντα που θα βασίζονται στην EVA, με επικεφαλής το EQS, θα κυκλοφορήσουν από το 2021 και προσθέτει ότι το Sedan EQE και το αντίστοιχο SUV θα ακολουθήσουν σύντομα.  Το Auto Express να υποστηρίζει ότι είναι πιθανό να δούμε το πρώτο από αυτά τα μοντέλα ήδη από το 2022, με τις πωλήσεις να ξεκινούν αργότερα εκείνο το έτος ή στις αρχές του 2023.