Έτσι θα μοιάζει το ανανεωμένο Jeep Compass; – Έρχεται και το επταθέσιο Grand Compass;

1347

Αναμένεται και έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο που θα επιτρέπει τη άνετη μεταφορά έως και επτά ατόμων!

Η Jeep παρουσίασε πρόσφατα το Model Year 2021 του Compass, αλλά αυτό έφερα μόνο μερικές περιορισμένες αλλαγές.  Το επερχόμενο Facelift, όπως είδαμε πρόσφατα από τις κατασκοπευτικές λήψεις του Gabetz Spy Unit, είναι κοντά. 



Ο διάσημος Βραζιλιάνος καλλιτέχνης Kleber Silva σκέφτηκε να αποδόσει ψηφιακά πώς θα μπορούσε να είναι το Jeep Compass του 2022, εφαρμόζοντας το μπροστινό τμήμα του Commander και του Grand Commander που πωλούνται αποκλειστικά στην Κίνα.


Σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο, το ανανεωμένο Compass δεν πρέπει να μεγαλώσει σε μεγάλο βαθμό, διαφορετικά θα κλέψει πελάτες από το Cherokee.  Μια άλλη καινοτομία που φαίνεται στις εικόνες είναι τα επανασχεδιασμένα πίσω φώτα.

Νέο Jeep Compass και Grand Compass: Έτσι τα φαντάζεται ο Kleber Silva

Δεδομένου ότι οι τελευταίες φήμες μιλούν για την κυκλοφορία του Jeep Grand Compass, ο Silva αποδίδει πώς θα μπορούσε να είναι.  Το νέο επταθέσιο SUV θα κυκλοφορήσει στην αγορά για να ανταγωνιστεί το Volkswagen Tiguan Allspace.  Αυτός ο τύπος οχήματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μεταφορά έως επτά ατόμων ή έως και πέντε επιπλέον αποσκευών.

Όσον αφορά τους κινητήρες, τόσο το ανανεωμένο Jeep Compass όσο και το Jeep Grand Compass αναμένεται να είναι εξοπλισμένα με τετρακύλινδρο turbo κινητήρα  των 1,3 λίτρων της οικογένειας Firefly, ως βασική επιλογή στην Ευρώπη που έκανε το ντεμπούτο του στο Renegade.  Επίσης σχεδιάζεται μια νέα υβριδική έκδοση plug-in που φέρει το σήμα 4xe.

Παράλληλα με το 1.3 turbo που αναφέρθηκε προηγουμένως, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να εφαρμόσει ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης τοποθετημένο στον πίσω άξονα.  Σύμφωνα με μια διαφάνεια που παρατηρήθηκε κατά την παρουσίαση στους επενδυτές το 2018, το Jeep Compass αναμένεται μελλοντικά στην δεύτερη γενιά του, να αποκτήσει τόσο την τεχνολογία PHEV όσο και ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, καθώς και αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης επιπέδου 3.