Χωρίς ναυαγοσώστες οι ακτές της Κατερίνης

175

Οι οικονομικές διαφορές της εταιρείας Lifeguard Patrol με τον Δήμο Κατερίνης, έχουν αφήσει τις παραλίες της περιοχής χωρίς ναυαγοσώστες, από την Τετάρτη.

Μάλιστα, μια ημέρα μετά, ένας 19χρονος από τη Σερβία έχασε τη ζωή του από πνιγμό στην Ολυμπιακή Ακτή.

Με δήλωσή του στη ThessToday.gr, ο υπεύθυνος της εταιρείας, Βασίλης Λάμπρου, τόνισε πως η εταιρεία αναγκάστηκε να σταματήσει τη ναυαγοσωστική κάλυψη στις 21 Αυγούστου, αφού πρώτα ενημέρωσε εγγράφως τον δήμο. Όπως σημειώνει, από τις αρχές της σεζόν μέχρι και σήμερα η εταιρεία δεν έχει λάβει τα συμφωνημένα χρήματα, τα οποία πρέπει να καταβάλλονται μηνιαίως.

«Από τις 4 Αυγούστου μας υπόσχονται ότι θα πληρωθούν από μέρα σε μέρα οι οφειλές προς την εταιρεία, ωστόσο αυτό δεν έγινε μέχρι και σήμερα», αναφέρει ο κ. Λάμπρου και συνεχίζει λέγοντας πως «ουδέποτε ζητήθηκαν παραπάνω χρήματα από αυτά που είχαν ήδη συμφωνηθεί και είχαν καθοριστεί από τον ίδιο το δήμο εξαρχής και όχι από εμάς». Σύμφωνα με τον κ. Λάμπρου, οι ναυαγοσώστες που απασχολούνται για την κάλυψη των αναγκών για τις τρεις δημοτικές κοινότητες (Κορινός, Παραλία Κατερίνης, Ολυμπιακή Ακτή) είναι 18 στους πύργους, τρεις στο ναυαγοσωστικό σκάφος που είναι πάντα σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσει κάποιο περιστατικό, ένας επόπτης και ένας διαχειριστής της όλης διαδικασίας που απαιτείται.

Από την πλευρά του, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Κατερίνης κ. Κωνσταντίνος Τσουκάλης μιλώντας στη ThessToday.gr, παραδέχτηκε πως πράγματι καθυστέρησε η πληρωμή αλλά δεν έφταιγε ο δήμος, αλλά το Υπουργείο Εσωτερικών που δεν έστειλε την επιχορήγηση στην ώρα της. «Δεν υπήρχαν χρήματα γι’αυτό δεν έγινε η πληρωμή στην ανάδοχο εταιρεία το πρόβλημα ωστόσο θα λυθεί εντός των επόμενων ημερών και θα καταβληθούν τα λεφτά έως και την ερχόμενη Τρίτη», διευκρινίζει ο αντιδήμαρχος.

«H υπουργική απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης μας υποχρέωσε να αυξήσουμε τους πύργους από 10 σε 18, οπότε ανέβηκε το κοστολόγιο. Επίσης, αυξήθηκε και ο χρόνος που οι ναυαγοσώστες απασχολούνται στις παραλίες της Κατερίνης κατά ένα μήνα. Έτσι, το κόστος μεγάλωσε και σήμερα είναι 300.000 ευρώ» τονίζει. Τέλος ο κ. Τσουκάλης άφησε αιχμές για μονοπώλιο από την πλευρά των ναυαγοσωστικών εταιρειών, με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν σημαντικά οι αμοιβές τους και οι δήμοι να αδυνατούν να καταβάλλουν εγκαίρως τα χρήματα.