Διαρροή: Αυτή είναι η Porsche Taycan Cross Turismo χωρίς καμουφλάζ (Pics)

582
Porsche Taycan Cross Turismo

Η επερχόμενη Porsche Taycan Cross Turismo, εμφανίστηκε χωρίς καμουφλάζ, λίγο πριν από την αναμενόμενη κυκλοφορία του αυτοκινήτου στις αρχές του επόμενου έτους.


Η Porsche σύντομα θα επεκτείνει τη γκάμα της Taycan με ένα νέο αμάξωμα, την Cross Turismo – και αυτές οι τελευταίες φωτογραφίες κατασκοπείας προσφέρουν την πρώτη ουσιαστική ματιά στο στυλ του νέου αυτοκινήτου.

Η νέα Taycan Cross Turismo αναμένεται να φτάσει στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους, όπου η Porsche φιλοδοξεί ότι το νέο αμάξωμα θα την βοηθήσει να κλέψει μέρος των πωλήσεων έναντι των ανταγωνιστών EV από την Tesla και τη BMW.

Σε αντίθεση με το concept της Porsche Mission E Cross Turismo από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2018, η νέα Taycan θα έχει την ίδια σχεδιαστική γλώσσα με το πρωτότυπο.  Το στιβαρό αμάξωμα και η ψευδο-SUV στάση έχουν ξεχαστεί, με την Porsche αντί να τοποθετεί το νέο μοντέλο ως ένα κομψό shooting brake.

Αυτή η απόφαση σημαίνει ότι το χαρτοφυλάκιο της Taycan θα μετατραπεί σύντομα σε έναν άμεσο καθρέφτη της σειράς Panamera, το οποίο υποστηρίζεται επίσης από ένα μοντέλο Sport Turismo.  Η Porsche θα είναι επίσης ο πρώτος κατασκευαστής που θα εισέλθει στην κατηγορία των επιδόσεων με ένα καθαρό ηλεκτρικό μοντέλο – με αυτό το νέο μοντέλο της Taycan να προκαλεί ανταγωνιστές, όπως το Audi RS 6 Avant και η Mercedes-AMG E 63 estate.

Στο μπροστινό μέρος, η Taycan Cross Turismo μοιάζει πανομοιότυπη με το Sedan, με ένα ζευγάρι λεπτών προβολέων LED.  Η θύρα φόρτισης δεν έχει μετακινηθεί – βρίσκεται ακόμα πίσω από τον μπροστινό αριστερό τροχό.

Ωστόσο, όλα αλλάζουν από τις κολόνες Β Pillar και προς τα πίσω.  Η οροφή εκτείνεται σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου, όπως στην Panamera Sport Turismo.  Το προφανές πλεονέκτημα θα είναι η αύξηση της πρακτικότητας, ενώ το πίσω μέρος του καθίσματος αναμένεται να αυξηθεί ελαφρώς σε σχέση με το κανονικό αυτοκίνητο.

Porsche Taycan Cross Turismo

Ο χώρος αποσκευών θα αυξηθεί επίσης σε περίπου 500 λίτρα – σε σύγκριση με την τυπική χωρητικότητα των 447 λίτρων της Taycan.  Ωστόσο, η επιπλέον πρακτικότητα θα έρθει σε προνομιακή τιμή, με την τιμή αυτής της Cross Turismo να αυξάνεται κατά περίπου 5.000 € σε σχέση με το κανονικό αυτοκίνητο.

Παρά τις αισθητικές αλλαγές, η Cross Turismo θα διατηρήσει τις επιλογές κινητήρα της Taycan.  Η βασική έκδοση, 4S, θα διαθέτει μπαταρία 79kWh και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, για συνδυασμένη απόδοση 429bhp (ή 523bhp με ενεργοποιημένη τη λειτουργία “overboost” της Porsche).

Τα μοντέλα Turbo και Turbo S θα διαθέτουν και τα δύο την μεγαλύτερη μπαταρία των 93kWh της Porsche – και το καθένα θα έχει σημαντική αύξηση της απόδοσης.  Και τα δύο αυτοκίνητα θα αναπτύσσουν 617bhp υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας, αλλά με επιλεγμένη τη λειτουργία overboost της Porsche, η Turbo ξεπερνά τα 671bhp, ενώ το Turbo S θα μπορεί να παράγει μέγιστο 751bhp.

Η Cross Turismo είναι το επόμενο βήμα σε μια φιλόδοξη αντεπίθεση στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων από την Porsche, που θα ακολουθήσει το Best Seller Macan το 2022, ενώ τα αφεντικά συζήτησαν να ακολουθήσουν μια παρόμοια προσέγγιση και με την Cayenne της επόμενης γενιάς.