Θα χρειαστούν τουλάχιστον πέντε χρόνια για να επιστρέψει η αυτοκινητοβιομηχανία στην κανονικότητα!

569

Τα εκατομμύρια ευρώ που δίνονται ως κίνητρα για την τόνωση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν αρκούν για να βρει άμεσα τον δρόμο της.

Τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε αντιληφθεί τη ζημιά που προκλήθηκε από τον κορωνοϊό στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.  Ωστόσο, τον Σεπτέμβριο όλα τα προβλήματα που επηρέασαν τον τομέα αυτόν θα μπορούσαν να επαναληφθούν με ακόμη πιο δραματικό τρόπο, όπως αναφέρεται στην τελευταία συνάντηση του #FORUMAutoMotive.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης επισημάνθηκε επίσης ότι τα 50 εκατομμύρια ευρώ που θα διατεθούν ως κίνητρα από την 1η Αυγούστου είναι μόνο η αρχή. Οι ειδικοί της αυτοκινητοβιομηχανίας υποστηρίζουν ότι είναι απαραίτητο να εφαρμοστούν αποφασιστικές παρεμβάσεις που δεν μπορούν να περιοριστούν μόνο στις εκπτώσεις για την αγορά νέων αυτοκινήτων αλλά πρέπει να είναι ευρύτερες, δημιουργώντας παράλληλα μια ομάδα που γνωρίζει τις πραγματικές ανάγκες του κλάδου.

Οι άνθρωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας ζητούν ευνοϊκότερα μέτρα για να επιστρέψει η αγορά σε καλό επίπεδο.

Ο Roberto Benaglia, νέος γενικός γραμματέας της Fim Cisl, δήλωσε ότι ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας χρειάζεται αποφασιστικές δράσεις και υψηλότερη ποιότητα εργασίας.  «Η πανδημία δεν έχει τελειώσει και ανησυχούμε για το φθινόπωρο.  Οι λύσεις υπάρχουν, δουλεύοντας σε νέες δεξιότητες, ενθαρρύνοντας την οργανωτική καινοτομία και καθιστώντας τις αλυσίδες εφοδιασμού αξιόπιστες», δήλωσε η Benaglia.

Η βιομηχανία σχεδιάζει να επιτύχει παρόμοιους όγκους πωλήσεων σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή αγορά, όπως πριν από την κρίση καθώς τα επόμενα τρία χρόνια οι απώλειες κερδών υπολογίζονται περίπου στα 220 δισεκατομμύρια δολάρια για ολόκληρο τον κλάδο, όπως σημειώνει ο Dario Duse – διευθύνων σύμβουλος της AlixPartners.

Ο Alessandro Galimberti, πρόεδρος των δημοσιογράφων της Λομβαρδίας, ανέφερε: «Το σύγχρονο μοντέλο κινητικότητας έχει δείξει ότι πλέον έχει βρει τον δρόμο του. Έτσι σκεφτήκαμε να αναθεωρήσουμε τις απόψεις υπέρ της πράσινης κινητικότητας. Αντ ‘αυτού θα επανεξετάσουμε την κινητικότητα για τα επόμενα 20 χρόνια. Οι πιο έξυπνες μορφές κινητικότητας θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον, αλλά αυτό δεν είναι ακόμη σαφές σε όσους μας κυβερνούν».

Αντιθέτως ο Marco Alù Saffi, διευθυντής εξωτερικών σχέσεων της Ford Ιταλίας, επαίνεσε τη στρατηγική που υιοθέτησε η Γαλλία.  «Τους τελευταίους έξι μήνες έχουμε υποστεί απώλεια περίπου 600.000  χρηματιστηριακών τίτλων.  Τα ευρωπαϊκά κεφάλαια, από την άλλη πλευρά, αντιπροσωπεύουν μια εξαιρετική ευκαιρία για την ανάπτυξη ενός φιλόδοξου σχεδίου για το μέλλον. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι Γάλλοι, οι οποίοι άμεσα έχουν ορίσει και χρηματοδοτήσει τις απαραίτητες ενέργειες για να εξοπλίσουν τη χώρα με ένα επαρκές δίκτυο στηλών επαναφόρτισης και με στόχο να γίνει η κορυφαία χώρα στην παραγωγή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ένα πραγματικό μυστικό για να έχει κυρίαρχο ρόλο στην κινητικότητα του μέλλοντος», ανέφερε ο Saffi.