Το νέο Skoda Enyaq iV μας δείχνει τα μάτια του!

417

Η καμπάνια της Skoda με τα teaser για το Enyaq iV συνεχίζεται με την πάλαι ποτέ τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία, να μας δίνει άλλη μια εικόνα από τα LED Matrix του νέου ηλεκτρικού της SUV.

Διαθέτοντας την υπερσύγχρονη τεχνολογία LED matrix, τα μπροστινά φωτιστικά με τα ενσωματωμένα LED DRL και το ιδιαίτερο αισθητικό στυλ που δίνει το στίγμα του αυτοκινήτου, είναι το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο του αναμενόμενου ηλεκτρικού SUV της Skoda.

«Ο σχεδιασμός των φώτων του Enyaq iV είναι ιδιαίτερα δελεαστικός και συμβάλλει στη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου», δήλωσε ο Petr Nevrela, επικεφαλής του σχεδιασμού εξωτερικού φωτισμού στη Skoda. «Οι ακριβείς γραμμές, η γεωμετρική διάταξη και ιδιαίτερα οι γυάλινες επιφάνειες θα γοητεύσουν το μάτι, ενώ νέες λεπτομέρειες γίνονται εμφανείς από κάθε διαφορετική γωνία παρατήρησης και φωτισμού». Η Skoda χαρακτήρισε αυτή την προσέγγιση «Crystal Lighting» και την ενσωμάτωσε στις μονάδες φωτισμού εμπρός και πίσω. Οι τελευταίες εικόνες teaser παρέχουν μια πιο καθαρή ματιά σε άλλα σημεία της σχεδίασης, όπως είναι η μάσκα με το περίβλημα χρωμίου, το έντονο στυλ του προφυλακτήρα και οι ξεκάθαρες γραμμές της οροφής, καθώς και τα γράμματα «Skoda» στη μέση της πίσω πόρτας.

Στο εσωτερικό, το νέο Enyaq θα διαθέτει ταμπλό με διαφορετικά επίπεδα, με μια μεγάλη οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας με διαγώνιο 13 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα head-up display αναβαθμισμένο με επαυξημένη πραγματικότητα. Η ατμόσφαιρα θα δημιουργείται από τον έξτρα φωτισμό περιβάλλοντος της καμπίνας και το Enyaq iV, «υπόσχεται» αυξημένους χώρους για τους επιβάτες, με δεδομένο το τελείως flat δάπεδο. Αυτό είναι χαρακτηριστικό της πλατφόρμας MEB του Volkswagen Group, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για EV. Το Enyaq iV το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί την 1η Σεπτεμβρίου, θα είναι διαθέσιμο με τρεις επιλογές μπαταρίας, κίνηση πίσω και τετρακίνηση και πέντε επίπεδα ισχύος, από 146 έως 302 ίππους. Η έκδοση με τη μεγαλύτερη αυτονομία θα φτάνει τα 500 χιλιόμετρα, ενώ η βασική θα έχει αυτονομία 340 χιλιομέτρων.