21 Απριλίου 2019

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ
Τα περισσότερα φαρμακευτικά σκευάσματα -τόσο τα συνταγογραφούμενα όσο και τα παραφαρμακευτικά- μπορούν να προκαλέσουν σε κάποιο μικρό ποσοστό ασθενών απλές παρενέργειες, όπως ζάλη ή στομαχικές διαταραχές. Αλλά ορισμένα μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά και τη σεξουαλική ζωή των ανδρών αλλά και των γυναικών. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

Tags:

ΥΓΕΙΑ
Ο καρκίνος είναι δυνατό να προκληθεί από διάφορες αιτίες και το 2018 ο κατάλογος αυτός έγινε ακόμη πιο μακρύς, καθώς η επιστημονική έρευνα έφερε στο φως ή επιβεβαίωσε παράγοντες κινδύνου μάλλον απρόσμενους, πέρα από τους ήδη γνωστούς, όπως το κάπνισμα, η πολλή ηλιοθεραπεία, η χημική ρύπανση, το πολύ κόκκινο κρέας και διάφοροι ιοί.

ΥΓΕΙΑ
Οι ενήλικες που παρουσιάζουν υπνική άπνοια και νιώθουν έντονη υπνηλία στη διάρκεια της ημέρας καθώς και την ώρα της οδήγησης φαίνεται ότι διατρέχουν υψηλότερο καρδιαγγειακό κίνδυνο συγκριτικά με εκείνους που δεν παρουσιάζουν ημερήσια υπνηλία. Σ’ αυτό το συμπέρασμα καταλήγει έρευνα που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine.

Wellness
Νέα ανασκόπηση επιστημονικών μελετών, που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Journal of the American College of Cardiology, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η άσκηση αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό παράγοντα για την πρόληψη της εμφάνισης στεφανιαίας νόσου και εγκεφαλικών επεισοδίων.

Ελένη Καρβελά
Αποτελεί σίγουρα ένα από τα αγαπημένα μας ποτά τους καλοκαιρινούς μήνες αν και κατά καιρούς έχει κατηγορηθεί ως υπεύθυνη για την παχυσαρκία. Όμως η μπύρα ίσως είναι το πιο «υγιεινό» ποτό, καθώς είναι πλούσια πηγή βιταμινών, αντιοξειδωτικών ουσιών και ιχνοστοιχείων. 

ΥΓΕΙΑ
Μια πρωτοποριακή τεχνική για τους αιμοκαθαιρόμενους ασθενείς εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο Τμήμα Επεμβατικής Ακτινολογίας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών.

ΥΓΕΙΑ
Έχουμε ακούσει πολλές πληροφορίες σχετικά με τα βιολογικά μας ρολόγια και πώς να σεβόμαστε τον κύκλο του ύπνου μας. Συνήθως, οι άνθρωποι πιστεύουν ότι οι 7-8 ώρες είναι αρκετές, αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντα.

ΥΓΕΙΑ
Πόση είναι καθημερινά η  σωστή δοσολογία μηλόξιδου, πώς ωφελεί την υγεία αλλά και ποιες είναι οι παρενέργειές του; Όταν λαμβάνετε μηλόξιδο πριν από ένα γεύμα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, έχει την ιδιότητα να μεταφέρει περισσότερη γλυκόζη από την κυκλοφορία του αίματος μέσα στα κύτταρά σας, μειώνοντας έτσι τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

ΥΓΕΙΑ
Η «οικογένεια» των προϊόντων light περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία τροφίμων, από πολλές ομάδες, τα οποία αρχικά κυκλοφόρησαν ως «λύση» για άτομα που προσέχουν το σωματικό τους βάρος ή βρίσκονται σε δίαιτα, αλλά δε θέλουν να στερούνται αγαπημένες γεύσεις.

Wellness
Το νερό με λεμόνι έχει γίνει ένα δημοφιλές πρωινό ρόφημα, αφού φέρεται να βοηθάει στην βελτίωση της ψυχικής σας διάθεσης, του επιπέδου ενέργειας, του ανοσοποιητικού συστήματος και της μεταβολικής υγείας του οργανισμού. 

ΥΓΕΙΑ
Το φαγόπυρο συγκαταλέγεται στα λεγόμενα «ψευδο-δημητριακά» κι έχει γίνει περισσότερο δημοφιλές τα τελευταία χρόνια, όπου πολλοί καταναλωτές επιχειρούν μια «στροφή» προς πιο υγιεινές επιλογές έναντι των επεξεργασμένων δημητριακών, όπως το σιτάρι, το ρύζι και το καλαμπόκι. Βέβαια, το φαγόπυρο είναι στην πραγματικότητα σπόρος και παρόλο που έχει παρόμοια σύσταση με τα δημητριακά, διαθέτει και χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν από αυτά.

Wellness
Ποιος δεν αγαπάει ένα ωραίο ζεστό ντους μετά από μια κουραστική μέρα; Κάποιοι προτιμούν το πρωινό κάποιοι άλλοι το βραδινό ντους. Τι γίνεται όμως στο σώμα μας όταν κάνουμε ζεστό ντους το βράδυ πριν κοιμηθούμε;

Ελένη Καρβελά
Η σεροτονίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής του εγκεφάλου που είναι αρμόδιος για την καταπολέμηση της κατάθλιψης. Για να παράγει το σώμα μας «την ουσία της ευτυχίας», χρειάζεται το αμινοξύ τρυπτοφάνη. Η τρυπτοφάνη που χρειάζεται ο οργανισμός για να παράσχει σεροτονίνη αποκτιέται μόνο από τη διατροφή. Έρευνες έχουν δείξει ότι η ελλιπής πρόσληψη τρυπτοφάνης μπορεί να προκαλέσει κατάθλιψη, αϋπνία και ανησυχία, μειωμένη κριτική ικανότητα ακόμα και βία. Σίγουρα έχετε συναντήσει ανθρώπους που γίνονται επιθετικοί όταν πεινούν! 

Wellness
Νιώθετε μόνιμα κουρασμένοι ακόμη κι αν έχετε απολαύσει τις συνιστώμενες 8 ώρες ύπνου; Ή μήπως βλέπετε τις δυνάμεις σας να σας εγκαταλείπουν πριν καν φύγετε από το γραφείο; Ίσως για όλα αυτά φταίει η στάση του ύπνου σας! 

Ροή Ειδήσεων

Meaculpa.gr

Το meaculpa.gr είναι διαδικτυακός κόμβος αδέσμευτης ενημέρωσης, πρωτογενούς ρεπορτάζ και ελεύθερης άποψης με έμφαση στη χρήση πολυμέσων και την παραγωγή αυθεντικού υλικού. Αναγνώστε, παρακολουθήστε, μοιραστείτε και επικοινωνήστε μαζί μας υπεύθυνα!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ω3 λιπαρά: Ποια τα οφέλη & σε ποιες τροφές θα…

Τελικά πόσο καφέ πρέπει να πίνουμε την ημέρα;

Τα 10 top φρούτα και λαχανικά για καλύτερη ψυχική υγεία

NEWSLETTER

Καταχωρήστε το email σας για να λαμβάνετε τα σημαντικότερα νέα μας!