30.000.000 εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα στην Ευρώπη έως το 2030

835
Urban Mobility Future

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αυτόν τον φιλόδοξο στόχο, για την πράσινη επανάσταση.

Τριάντα εκατομμύρια εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα στους δρόμους της Ευρώπης έως το 2030, αυτό σημαίνει όχι μόνο ηλεκτρικά, αλλά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά (Plug-In Hybrids) καθώς και άλλες μορφές ηλεκτροκίνησης, όπως η μικροκινητικότητα.  Αυτός είναι ο στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, να επιτύχει πλήρως την πράσινη επανάσταση, με το σημάδι της Πράσινης Συμφωνίας.  Για να γίνει αυτό, απαιτείται πρώτα να εξοπλιστεί σημαντικά με δημόσιες στήλες φορτιστών η Γηραιά Ήπειρος.  Φαίνεται προφανές ότι ακόμη και τα ισχυρά οικολογικά μπόνους, σε συνδυασμό με τος προωθήσεις από δελεαστικά πακέτα προσφορών από τος αυτοκινητοβιομηχανίες, μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν.  Το Bloomberg News αναφέρει πως ένα έγγραφο της ΕΕ που έχει στην κατοχή του θα δημοσιευτεί σύντομα

Το σχέδιο της Ευρώπης να πετύχει τον στόχο

Όλα αυτά βρίσκονται στο πλαίσιο ενός σχεδίου που απαιτεί από την αυτοκινητοβιομηχανία να επιταχύνει την έρευνα και την παραγωγή στην ηλεκτροκίνηση.  Ξεκινώντας από 1,4 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ευρωπαικούς δρόμους σήμερα, πρέπει να φτάσουμε τα 30 εκατομμύρια μέχρι το 2030. Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη αποστολή, λαμβάνοντας υπόψη τις περιστάσεις.

Πρέπει να καταστήσουμε βιώσιμους όλους τους τρόπους μεταφοράς – αναφέρει το προσχέδιο του εγγράφου – για να επιτύχουμε στόχους για το κλίμα, επιτρέποντας στις ευρωπαϊκές εταιρείες να παραμείνουν ηγέτες στους αντίστοιχους βιομηχανικούς τους τομείς.  Συγκεκριμένα, τα οχήματα με μηδενικές και χαμηλές εκπομπές εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν πολύ μικρό μέρος του ηπειρωτικού στόλου.

Περισσότερα plug-in, όχι όμως ήπια υβριδικά

Μόνο επαναφορτιζόμενα, μόνο ότι μπαίνει στην πρίζα.  Προφανώς, προτιμώνται τα αμιγώς ηλεκτρικά.  Στην πραγματικότητα, τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιούνται μόνο με βενζίνη, παραμελώντας την ηλεκτρική κίνηση.

Η Επιτροπή θέλει να εφαρμόσει μια πολιτική για την τόνωση της ζήτησης για οχήματα μηδενικών εκπομπών.  Προτίθεται να αναθεωρήσει τα πρότυπα εκπομπών CO2 για αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα έως τον Ιούνιο του 2021, ενώ για τα βαρέα το 2022.

Η μείωση των παγκόσμιων εκπομπών κατά 40% σε σύγκριση με το 1990 που προβλέπεται για το 2030 βρίσκεται επίσης υπό εξέταση και η νέα πρόταση στοχεύει περίπου στο 55%.

Το έγγραφο ζητά να διπλασιαστεί η σιδηροδρομική κίνηση υψηλών ταχυτήτων έως το 2030 και τα ταξίδια μεταξύ πόλεων κάτω των 300 χιλιομέτρων να γίνονται ουδέτερα από τον άνθρακα.  Αεροσκάφη και πλοία μηδενικών εκπομπών θα είναι έτοιμα για την αγορά μετά το 2035.