Η Abarth έτοιμη να στραφεί σε σπορ ηλεκτρικά και SUV μέσω Stellantis!

Οι προοπτικές που ανοίγονται από τη συγχώνευση με την PSA θα ανοίξουν τις πόρτες σε ενδιαφέρουσες προτάσεις και για το σήμα της Abarth.

Είναι προφανές ότι τίποτα δεν είναι ακόμη σίγουρο, δεδομένου ότι τα σχέδια που θα επηρεάσουν την Abarth, το αγωνιστικό  τμήμα του ομίλου FCA, δεν είναι γνωστά αυτή τη στιγμή. Ωστόσο, οι υποθέσεις που αναπαράγονται από τον ειδικό τύπο αυξάνουν το ενδιαφέρον για μια πολύ εκτιμημένη, αλλά εξειδικευμένη μάρκα.

Μετά την παρουσίαση των δύο νέων ειδικών εκδόσεων, των 595 Monster Energy Yamaha και 595 Scorpioneoro, ο επικεφαλής της Abarth Luca Napolitano παραδέχτηκε ότι σαφώς το εγγύς μέλλον του Σκορπιού σίγουρα θα συνδεθεί με το πλάνο της Stellantis. Είναι επομένως απαραίτητο να περιμένουμε την πραγματική γέννηση του μεγάλου εταιρικού ομίλου που θα προκύψει από τη συγχώνευση μεταξύ της FCA και της PSA.

Οι εργασίες αρχικά θα συνεχιστούν με βάση μοντέλα που ήδη υπάρχουν στον τιμοκατάλογο.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο, η φιλοσοφία της μάρκας δεν θα αλλοιωθεί.  Όπως ανέφερε ο Luca Napolitano: «Η Abarth δούλευε πάντα με βάση μοντέλα παραγωγής και συνεπώς θα συνεχίσει να ακολουθεί αυτή τη φιλοσοφία».  Μια δήλωση προθέσεων που θα επιτρέψει στην Abarth να παραμένει πάντα συνδεδεμένη με τα αυτοκίνητα της Fiat, αποκλείοντας έτσι (προς το παρόν) την πιθανότητα η μάρκα να γίνει ανεξάρτητος κατασκευαστής που θα κατασκευάζει αυτοκίνητα από το μηδέν.

Η δήλωση του Ναπολιτάνο έχει άλλη μία θετική πλευρά.  Ουσιαστικά, ο σκορπιός θα παραμείνει μόνος του εστιάζοντας στις επιδόσεις και τον καθαρό σπορ χαρακτήρα, χωρίς να υποστεί έναν απογοητευτικό περιορισμό των μοντέλων της. Παράλληλα η δημιουργία της Stellantis και οι πλατφόρμες κοινής χρήσης θα ανοίξουν το δρόμο για ηλεκτροκίνηση και στην FCA, μια ευκαιρία που θα εκμεταλλευτεί και η Abarth.

Υπάρχει μια αυξανόμενη συζήτηση για το νέο compact μοντέλο της Fiat, στην θέση του Punto, το οποίο χάρη στην πλατφόρμα CMP, είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την επιστροφή της μάρκας με στιλ σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, ακόμη και με το σήμα της Abarth.  Είναι γνωστό ότι οι φήμες ήθελαν την Abarth επανειλημμένα να εξελίσσει το Fiat 500X με το σήμα της.  Παρόλο που δεν μετουσιώθηκαν σε πραγματικότητα, η επιτυχία των B-SUV με σπορ χαρακτήρα  εξετάζεται με ιδιαίτερη προσοχή από τη μάρκα, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος ο Luca Napolitano.  Κατά συνέπεια, υπάρχει επίσης η ιδέα μιας πιθανής εισόδου της στο πάνθεον των SUV που αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό κομμάτι των εσόδων για κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων.