Η Audi δεν έχει κρύψει πως παίρνει την ηλεκτροποίηση των μοντέλων της στα σοβαρά, ιδιαίτερα μέσα από την ηλεκτρική γκάμα e-Tron. Μια τάση που αναμένεται να επεκταθεί και στην κορυφή του Ίνγκολσταντ, μέσα από τον εξηλεκτρισμό των RS.
Ο διευθυντής πωλήσεων της Audi Sport, Rolf Michl, ήταν σαφέστατος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό Autocar: «Όλα τα νέα RS θα συνδυάζονται με ρεύμα. Είτε μιλάμε για ήπια υβριδικά, είτε για plug-in ή αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, κάθε RS επόμενης γενιάς θα διαθέτει μια μορφή ηλεκτρισμού». Η λύση αυτή θα ακολουθηθεί για χάρη της απλότητας και του περιορισμού κόστους. Όπως εξηγεί ο Michl «δεν υπάρχει λόγος να έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο, με 2 ή 3 διαφορετικά σύνολα. Για παράδειγμα, βενζίνη-υβριδικό-ηλεκτρικό. Τα RS θα είναι είτε υβριδικά, είτε ηλεκτρικά».
H μετάβαση στην εξηλεκτρισμένη εποχή θα γίνει, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γερμανός, «βήμα-βήμα». Το πρώτο έχει γίνει ήδη, με το σημερινό RS 6. Σε αυτό, ο 4.0 V8 twinturbo συνδυάζεται με mild hybrid σύστημα 48 Volt, αποδίδοντας 600 ίππους στις 6.000-6.250 σ.α.λ. και 800 Nm στις 2.050-4.500 σ.α.λ. Το επόμενο βήμα θα είναι το plug-in RS 4 επόμενης γενιάς, μαζί με το ηλεκτρικό e-Tron GT RS. Αμφότερα αναμένονται να λανσαριστούν το 2023, με τον Michl να καθησυχάζει τους φαν της εταιρίας: «Οι επιδόσεις και η ευχρηστία των RS δεν θα επηρεαστούν στο ελάχιστο. Τα εξηλεκτρισμένα σπορ αυτοκίνητα δεν στερούνται συναισθήματος».