Η Honda ζητάει την βοήθεια της Tesla για να πετύχει τα αυστηρά όρια εκπομπών ρύπων της ΕΕ

589
Honda e - Tesla model S

Φαίνεται ότι τα απεγνωσμένα μέτρα για την μείωση εκπομπών ρύπων που επιβάλει η ΕΕ μειώνουν τον χρόνο αντίδρασης και ανακατεύουν την τράπουλα των συνεργασιών.

Τον Απρίλιο του 2019, η Fiat Chrysler συμφώνησε να πληρώσει στην Tesla εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για να συμπεριλάβει τα αυτοκίνητα του κατασκευαστή EV στον στόλο της και να αποφύγει την καταβολή προστίμων επειδή δεν συμμορφώνεται με τους αυστηρούς νέους κανονισμούς της ΕΕ για τις εκπομπές. Η Ford απευθύνθηκε πρόσφατα στη Volvo έχοντας μια παρόμοια ιδέα, και τώρα είναι η σειρά της Honda. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα ενώσει τον ευρωπαϊκό στόλο της με αυτόν της FCA σε συνεννόηση με την Tesla, όπως αναφέρει η Autonews Europe.

Η Honda προστέθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή την περασμένη εβδομάδα και τώρα πρέπει να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς κανόνες της ΕΕ που τέθηκαν σε ισχύ φέτος.  Αυτοί οι κανόνες αναγκάζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τις μέσες εκπομπές στόλου τους για την Ευρώπη σε μόλις 95 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.  Αποτυχία συμμόρφωσης καταλήγει σε μεγάλο πρόστιμο.

Δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση σχετικά με το ποσό που θα πληρώσει η Honda, αλλά ο επικεφαλής της FCA Mike Manley είπε στους αναλυτές την περασμένη εβδομάδα ότι η εταιρεία του θα πληρώσει την Tesla και όλο το επόμενο έτος για τη βοήθειά της στην εκπλήρωση των προτύπων των εκπομπών.

Η συνεργασία της Ford με τη Volvo πραγματοποιήθηκε επίσης με ένα άγνωστο ποσό, με τη σουηδική μάρκα να δηλώνει ότι μπορεί ακόμα να βοηθήσει τους ανταγωνιστές κατασκευαστές να επιτύχουν τους στόχους εκπομπών τους για το έτος.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιτρέπει σε διαφορετικές αυτοκινητοβιομηχανίες (ακόμη και αντιπάλους) να συγκεντρώσουν τις εκπομπές CO2 τους προκειμένου να αποφευχθούν βαριά πρόστιμα.  Άλλες τέτοιες περιπτώσεις αξίζει να αναφερθούν περιλαμβάνουν τη Volkswagen, η οποία υπέγραψε συμφωνία με τη MG αφού έπρεπε να καθυστερήσει την κυκλοφορία των EV τους.  Εν τω μεταξύ, η Renault έχει ήδη δηλώσει ότι θα δέχονται συνεργάτες για μια ανοιχτή ομάδα εκπομπών.