Φρεσκάρισμα για το Hyundai Kona

Η Hyundai παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του Kona, στην οποία ξεχωρίζει η εντυπωσιακή σχεδίαση και η κορυφαία έκδοση N Line.

Το κορεατικό crossover αποκτά ολιστικά φρεσκαρισμένο εμπρός μέρος, με νέα μάσκα, προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα. Τα τελευταία είναι πιο μακρόστενα και κυρτά στα LED ημέρας, ενώ στους προβολείς συναντάμε ένα πιο δυναμικό μοτίβο που συνδυάζεται με τις γραμμές του προφυλακτήρα και συνολικά προσδίδουν ένα πιο επιθετικό πρόσωπο στο Kona. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πολύ λιγότερες και περιορίζονται στα νέα γραφικά των φαναριών, αλλά και τα LED των φλας που αντικαθιστούν τους πορτοκαλί λαμπτήρες.

Στο εσωτερικό η Hyundai έδωσε ιδιαίτερη βάση, προσθέτοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια νέα οθόνη αφής ίδιας διάστασης, που αναβαθμίζουν τον διάκοσμο. Στο ίδιο ύφος και οι νέες επενδύσεις, που περιλαμβάνουν επιλογές μεταξύ των διαθέσιμων υλικών, δίχρωμο μπεζ δερμάτινο σαλόνι, χακί επενδύσεις και ambient φωτισμός (προαιρετικά όλα). Τα συστήματα ασφαλείας του πακέτου SmartSense Active Safety, όπως αναγνώριση τυφλού σημείου, έλεγχο οπίσθιας κυκλοφορίας, ενεργό cruise control με stop-start, διατήρηση λωρίδας και απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, αλλά και αυτόματο φρενάρισμα δεν θα μπορούσαν να λείπουν.

Η σημαντικότερη προσθήκη στην γκάμα, αφορά την έκδοση N Line. Το Kona που ετοιμάζει το έδαφος για το καθαρόαιμο N, διακρίνεται για τις 3 εισαγωγές στην κορυφή του προφυλακτήρα, τα φιμέ φωτιστικά σώματα, τη μαύρη μάσκα και τις αιχμές που τη συνοδεύουν από τον προφυλακτήρα, το αεροδυναμικό πακέτο (splitter εμπρός, πλαϊνές ποδιές, ψευδο-διαχύτης και αεροτομή), τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, τις 18άρες ζάντες και τα ανάλογα σήματα. Στην καμπίνα των επιβατών, οι σκουρόχρωμες επενδύσεις και οι κόκκινες ραφές βάζουν τον οδηγό στο κλίμα.

Ακόμα περισσότερο το κάνει ο 1.600άρης T-GDI των 198 ίππων, σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Διατίθεται τόσο σε δικίνητη, όσο και τετρακίνητη μορφή – κάτι που ισχύει και για τις περισσότερες εκδόσεις. Η βάση απαρτίζεται από τον 1.000άρη τρικύλινδρο τούρμπο των 120 ίππων, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι DCT και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, αποκλειστικά ως μπροστοκίνητο. Το ίδιο μοτέρ διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και το νέο 6άρι χειροκίνητο Intelligent Manual Transmission, επίσης μόνο με κίνηση μπροστά. Με το ίδιο σύστημα εφοδιάζεται και το 1.6 ντίζελ των 136 ίππων, συνδυαζόμενο με τις ίδιες επιλογές στη μετάδοση. Το μοναδικό Kona που δεν προσφέρεται με τετρακίνηση, πέραν του 1.0 T-GDI με ή χωρίς mild hybrid, είναι το Hybrid. Συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό 1.6 GDI και ηλεκτροκινητήρα για 141 συνολικά ίππους, κινώντας τους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου DCT.