Ioniq 5: Το ηλεκτρικό της Hyundai αποκαλύπτεται (Pics)

601

Το ηλεκτρικό Crossover Ioniq 5 με το ρετρό στιλ του Hyundai Group εντοπίστηκε ξανά, αυτή τη φορά φορώντας τους εντυπωσιακούς προβολείς του μοντέλου παραγωγής.

Η ημερομηνία κυκλοφορίας για το ολοκαίνουριο Ioniq 5 πλησιάζει και οι τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες δίνουν μια ματιά στους ξεχωριστούς προβολείς του αυτοκινήτου.

Όταν θα φτάσει στις εκθέσεις του στις αρχές του επόμενου έτους, το crossover θα είναι το πρώτο μοντέλο από τη νέα μάρκα Ioniq EV του Hyundai Group.  Θα αντλήσει έμπνευση από το Hyundai 45 Concept, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του 2019.  Η Hyundai θέτει το νέο μοντέλο ως εναλλακτική λύση στα Volkswagen ID.4 και Skoda Enyaq.

Φυσικά, μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές γωνίες του αυτοκινήτου δείχνουν μειωμένες προς το συμφέρον της ασφάλειας των πεζών, ωστόσο όπως φαίνεται τα μουλάρια δοκιμών εξακολουθούν να μοιράζονται την ίδια βασική σιλουέτα με το πρωτότυπο, την ίδια αεροτομή στην πίσω πόρτα και ένα σχεδόν πανομοιότυπο σετ ζάντες αλουμινίου.

Το καμουφλάζ σε αυτό το τελευταίο μουλάρι είναι λίγο πιο ήπιο από τα προηγούμενα και κάτω από το περίβλημα, μας επιτρέπεται να ρίξουμε την πρώτη μας ματιά στους προβολείς του Ioniq 5.

Είναι εξαιρετικά παρόμοια με το concept, μοιράζονται το ίδιο λεπτό, ορθογώνιο γραφικό και πλαισιώνονται επίσης από μια σχεδόν πανομοιότυπη μάσκα τριγωνικού σχήματος.

Όπως και στο νέο επερχόμενο all-electric coupe-SUV της Kia (και μάλιστα όλα τα επερχόμενα μοντέλα Ioniq), η έκδοση παραγωγής του Ioniq 5 θα βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα E-GMP του Hyundai Group, η οποία θα λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με την πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group.

Όταν μπει στην παραγωγή, η E-GMP θα είναι μια από τις πιο προηγμένες πλατφόρμες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά, με ενημερώσεις και την ίδια τεχνολογία φόρτισης των 800 volt, όπως η Porsche Taycan.  Το τελευταίο χαρακτηριστικό θα δώσει επίσης στους αγοραστές πρόσβαση στο δίκτυο ταχείας φόρτισης των 350kW της IONITY.

Οι λεπτομέρειες απόδοσης δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά ο Όμιλος Hyundai έχει ήδη πει ότι το ηλεκτρικό crossover συγκρίσιμου μεγέθους με αυτό που ετοιμάζει η Kia θα έχει εύρος αυτονομίας περίπου 500 χιλιομέτρων, καθώς και χρόνους επαναφόρτισης κάτω των 20 λεπτών.

Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Hyundai το Pony Coupe του 1974 ενέπνευσε, εκτός από τον εξωτερικό σχεδιασμό και τις λεπτομέρειες που είδαμε στο εσωτερικό του πρωτότυπου της Φρανκφούρτης το 2019. Το κατά πόσον αυτά τα χαρακτηριστικά θα τα δούμε στο μοντέλο παραγωγής παραμένει ακόμα ένα ερώτημα, καθώς αυτό το πρώιμο μουλάρι εξέλιξης εξακολουθεί να υποβάλλεται σε δοκιμές μηχανικής καταπόνησης, οπότε το εσωτερικό παραγωγής, ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί. Ωστόσο, μέσα από το τζάμι διακρίνεται στο πίνακα οργάνων ένα ευρύ σύνολο ψηφιακών μετρητών, το οποίο λογικά θα εμφανίζεται στο τελικό προϊόν.