Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εγκαταλείπουν την εξέλιξη των συστημάτων ψυχαγωγίας

385

Τα ολοένα και πιο προηγμένα συστήματα ψυχαγωγίας μπορούν να αναγκάσουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να αναθέσουν τη μελέτη τους σε εξωτερικούς φορείς

Μπαίνοντας στα σύγχρονα αυτοκίνητά μας, δύσκολα θα αγνοήσουμε τη μεγάλη ποσότητα πληροφοριών, οθονών, συστημάτων και ούτω καθεξής.  Η διαφορά με τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν πριν από πέντε ή έξι χρόνια είναι αξιοσημείωτη, τόσο πολύ που ακόμη και στα πιο κοινά μικρά αυτοκίνητα είναι πλέον δυνατή η εύρεση εξαρτημάτων που στοχεύουν συχνά σε αυτοκίνητα υψηλότερης κατηγορίας.

Εν ολίγοις, το πιλοτήριο κάθε αυτοκινήτου γίνεται όλο και πιο περίπλοκο.  Όχι μόνο για τον οδηγό που συχνά βρίσκεται υποχρεωμένος να μελετήσει αρκετές σελίδες, σαν να χρειάζεται να πετάξει αεροπλάνο, αλλά και για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που αντιμετωπίζουν προκλήσεις αδιανόητες πριν από μερικές δεκαετίες.  Φαίνεται ότι πολλοί από αυτούς μπορεί τώρα να είναι πρόθυμοι να εγκαταλείψουν τις τεχνολογικές πτυχές που σχετίζονται με τα ολοένα και πιο εξελιγμένα συστήματα ψυχαγωγίας για να αφήσουν αυτό το έργο σε τρίτους.

Τα πρώτα σημάδια αρχίζουν να εμφανίζονται

Κάτι που ακολουθεί αυτή τη γραμμή αρχίζει να φαίνεται ήδη.  Εάν η ζήτηση των χρηστών για τεχνολογία και συνδεσιμότητα είναι πλέον ασταμάτητη, οι κύκλοι ανάπτυξης των κατασκευαστών συχνά αγωνίζονται να συνεχίσουν.  Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πάντα προσπαθούσαν να αναζητήσουν εξωτερική εμπειρία για να αναπτύξουν τα δικά τους συστήματα ψυχαγωγίας.

Οι φωτεινές οθόνες μεγέθους tablet που έχουν γίνει το επίκεντρο της εσωτερικής σχεδίασης των αυτοκινήτων μας είναι πλέον υπεύθυνες για τη διαχείριση όχι μόνο των βασικών λειτουργιών ραδιοφώνου και πλοήγησης, αλλά και μιας ποικιλίας χειριστηρίων, ρυθμίσεων οχημάτων και  ακόμη και ροή βίντεο.  Αρχικά, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ήταν απρόθυμοι να παρέχουν σε τρίτους τα κλειδιά για αυτούς τους τομείς, αλλά με την αύξηση του φόρτου εργασίας και των υπολογισμών που απαιτούνται από αυτά τα νέα τεχνολογικά στοιχεία, έχουν ζητήσει τη βοήθεια εξωτερικής βοήθειας.

Τα λειτουργικά συστήματα που παρέχονται από μεγάλα ονόματα όπως Android, BlackBerry και το Linux λειτουργούν στο παρασκήνιο και χειρίζονται το βαρύτερο έργο.  Η πλατφόρμα λογισμικού της BlackBerry, για παράδειγμα, υποστηρίζει ήδη περισσότερα από 175 εκατομμύρια οχήματα κατασκευασμένα από περισσότερες από δώδεκα μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Audi, Ford, Hyundai, Porsche και Toyota.  Το λογισμικό μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες και να επανασχεδιαστεί ώστε να μοιάζει περισσότερο με τις επιθυμίες των τρεχόντων προγραμμάτων οδήγησης.  Και καθώς εξελίσσεται η τεχνολογία, οι ενημερώσεις OTA είναι πιθανό να γίνουν πιο δημοφιλείς ώστε να επιτρέπουν στις διασυνδέσεις να προσαρμόζονται στο επόμενο.  Αν κοιτάξουμε το Polestar 2, αλλά και σε άλλα αυτοκίνητα της Volvo, χρησιμοποιεί ένα σύστημα infotaiment που παρέχεται απευθείας από την Google, το οποίο καθιστά το αυτοκίνητο διαμορφώσιμο ως smartphone Android.  Η Volvo ήταν η πρώτη που το έκανε αλλά σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία.  Ωστόσο, ποιος ξέρει αν αυτό είναι εντάξει σήμερα ή αν δεν έχουμε τη σκληρή και ωμή οδήγηση του παρελθόντος.