Το Δίκτυο διαφημίσεων PayPal Plots χτίστηκε από το ιστορικό αγορών και τις συνήθειες αγορών σας

222

Η PayPal ανακοίνωσε ότι δημιουργεί μια πλατφόρμα διαφημίσεων που «τροφοδοτείται» από τα δεδομένα που έχει ο κολοσσός των υπηρεσιών πληρωμών από εκατομμύρια πελάτες και εμπόρους – συγκεκριμένα, από τις πληροφορίες συναλλαγών τους.

Η συλλογή δεδομένων θα είναι ενεργοποιημένη από προεπιλογή, αλλά οι χρήστες του PayPal (το Venmo περιλαμβάνεται στο σύστημα) θα μπορούν να εξαιρεθούν από αυτό που ορισμένοι επικριτές αναφέρουν ως ένα ακόμη παράδειγμα «οικονομικής επιτήρησης». Η μαζική δραστηριότητα της εταιρείας μόνο το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ανήλθε σε 6,5 συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν για 427 εκατομμύρια πελάτες.

Υποσχέθηκε στους πωλητές ότι, χάρη στη νέα πλατφόρμα, θα επιτύχουν καλύτερες πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ οι πελάτες καλούνται να περιμένουν από τις διαφημίσεις που τους στοχεύουν να εμφανίζουν πιο «σχετικά» προϊόντα.

Ένα δελτίο τύπου αποκάλυψε ότι για να ενισχύσει αυτή την πλευρά της επιχείρησής της, η PayPal έχει διορίσει δύο στελέχη – τον ​​Mark Grether, πρώην αντιπρόεδρο και γενικό διευθυντή της Uber Advertising, και τον John Anderson, ο οποίος ήταν προηγουμένως επικεφαλής προϊόντων και πληρωμών στην εταιρεία fintech Plaid.

Με αυτόν τον τρόπο, το PayPal ενώνεται με άλλους που στρέφονται στη χρήση δεδομένων πελατών για τη δημιουργία εσόδων από στοχευμένες διαφημίσεις. Στον κλάδο της εταιρείας, η Visa και η JPMorgan Chase έχουν κάνει παρόμοιες κινήσεις, ενώ οι μεγάλοι έμποροι λιανικής «μοιράζονται» αυτού του είδους τα δεδομένα με τη Big Tech.

Το πρόγραμμα PayPal βασίζεται σε συνήθειες αγορών και πληροφορίες αγορών που επιτρέπουν στους διαφημιστές να προσδιορίζουν επακριβώς τις καμπάνιες τους και η Grether εξήγησε ότι η εταιρεία «γνωρίζει» ποιος κάνει αγορές στο διαδίκτυο και πού και ότι αυτά τα δεδομένα μπορούν να «αξιοποιηθούν».

Είπε επίσης στη Wall Street Journal ότι οι πελάτες που χρησιμοποιούν κάρτες PayPal σε φυσικά καταστήματα θα γίνουν πηγές του ίδιου τύπου δεδομένων.

Εκτός από αυτό, ωστόσο, δεν είναι γνωστές πολλές άλλες λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή σχετικά με τον ακριβή τύπο δεδομένων που θα «τροφοδοτηθούν» στη νέα πλατφόρμα διαφημίσεων.

Ένας εκπρόσωπος έχει προσφέρει ασαφείς απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα, δηλώνοντας ότι δεν υπάρχουν «οριστικές απαντήσεις» σε αυτό σε αυτό το «πρώιμο στάδιο» της δημιουργίας της πλατφόρμας.

Όμως, ο Taylor Watson ήταν βέβαιο ότι θα προσέφερε εγγυήσεις διαφάνειας και προστασίας της ιδιωτικής ζωής:

«Παράλληλα με τη διαφημιστική επιχείρηση, η PayPal θα δημιουργήσει διαφανή, εύχρηστα στοιχεία ελέγχου απορρήτου», δήλωσε ο εκπρόσωπος.