eVMP: Η πλατφόρμα που θα φιλοξενήσει τα μελλοντικά αστέρια της Stellantis των κατηγοριών C και D!

Εντός του πρώτου τριμήνου του 2021 αναμένεται να ολοκληρωθεί και τυπικά η συγχώνευση των PSA και FCA, με την νέα εταιρεία να ονομάζεται Stellantis!

Με αφορμή την παρουσίαση των αποτελεσμάτων κερδοφορίας του πρώτου εξαμήνου του 2020, ο διευθύνων σύμβουλος  Carlos Tavares εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία ανακοινώνοντας την νέα στρατηγική για τα ηλεκτρικά οχήματα, παρουσιάζοντας την νέα πλατφόρμα που ονομάζεται eVMP, ή Electric Vehicle Modular Platform.

Αυτή είναι η πρώτη πλατφόρμα που απευθύνεται αποκλειστικά στα EVs της PSA.

Η νέα στρατηγική περιλαμβάνει δύο πλατφόρμες προσανατολισμένες πλήρως για ηλεκτρικά οχήματα, και η πρώτη είναι η eVMP.  Όπως σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της PSA, η νέα πλατφόρμα βασίζεται στην τρέχουσα EMP2, για να μειωθεί το κόστος εξέλιξης.

Η eVMP θα κάνει πρεμιέρα με την τρίτη γενιά του Peugeot 3008, που αναμένεται το 2023. Θα φιλοξενεί οχήματα FWD ή AWD, τα οποία θα έχουν μπαταρίες από 60 kWh έως 100 kWh.  Το μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών, στην καλύτερη περίπτωση, θα είναι σε θέση να επιτύχει αυτονομία  650 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.  Ενώ αναμένεται απόδοση έως 335 ίππων από τα ισχυρότερα τετρακίνητα.

Αντί να προσφέρει μια πλατφόρμα ICE που μπορεί να έχει μια μπαταρία (όπως συμβαίνει με την τρέχουσα πλατφόρμα την eCMP), η eVMP επικεντρώνεται στην ηλεκτρική αρχιτεκτονικη, η οποία θα μπορεί να δεχτεί και υβριδική διαμόρφωση. Η eVMP θα φιλοξενήσει αυτοκίνητα των κατηγοριών C και D.

Η νέα πλατφόρμα, η eVMP είναι μέρος της στρατηγικής διπλής ηλεκτροκίνησης που περιλαμβάνει μελλοντικά ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα, που προέρχονται εν μέρει από την πλατφόρμα EMP2.  Αυτό που υπόσχονται οι μηχανικοί είναι ότι θα διαθέτουν μια νέα αρθρωτή και «έξυπνη» πλατφόρμα με μειωμένο κόστος ανάπτυξης και δυνατότητα χρήσης από όλα  τα εργοστάσια παραγωγής της Stellantis!