Ferrari SF90 Spider: Τελικές δοκιμές εξέλιξης για την ανοιχτή έκδοση της Plug-in υβριδικής Ferrari των 1.000 ίππων (ΦΩΤΟ)

501

Γράφει ο Νίκος Μιχαλόπουλος

Πριν από ένα χρόνο η Ferrari παρουσίασε την SF 90 Stradale, το τεχνολογικό της ορόσημο που συνδυάζει την Plug-in υβριδική τεχνολογία τριών ηλεκτροκινητήρων και ενός V8 3.9 λίτρων, συνολικής απόδοσης 1.000 ίππων. Μετά από την coupe έκδοση, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει το Maranello, ετοιμάζεται να αφαιρέσει την σκληρή οροφή, δίνοντας την ελευθερία του ανοιχτού ουρανού των Spider μοντέλων, ενόψει καλοκαιριού.

Ferrari SF90 Spider: Η ανοιχτή έκδοση του PHEV έρχεται πολύ σύντομα καθώς ένα μουλάρι δοκιμών με βαρύ καμουφλάζ απαθανατίστηκε σε μερικές φωτογραφίες ενώ διεξήγαγε δοκιμές κοντά στο εργοστάσιο του Maranello. Οι εικόνες αυτές κοινοποιήθηκαν στον ιστότοπο Autopareri.com.

Οι πληροφορίες ήθελαν την παρουσίαση της SF90 Spider να έχει προγραμματιστεί αρχικά προγραμματιστεί για τον Ιούνιο. Ωστόσο, λόγω του κορωνοϊού, αναβλήθηκε με τον πιο πιθανό μήνα να θεωρείται ο Σεπτέμβριος, ακόμα κι αν θα συμπέσει με την παρουσίαση της νέας Maserati MC20.

Σε κάθε περίπτωση, το πρωτότυπο δοκιμών του supercar ήταν ντυμένο με ένα μαύρο περίβλημα. Ωστόσο, κάτω από αυτό μπορούμε να αναγνωρίσουμε την μορφή της SF90 Stradale, καθώς και την όψη των μπροστινών προβολέων με τις κομψές γραμμές τους. Πιθανότατα και όπως προδίδουν οι φωτογραφίες, όσον αφορά την οροφή θα προτιμηθεί η κλασική λύση της υφασμάτινης μαλακής οροφής και όχι κάποιου είδους αφαιρούμενης ή αναδιπλούμενης σκληρής οροφής.

Δεδομένου πως δεν μιλάμε για ένα νέο μοντέλο αλλά για την έκδοση Spider της SF90 Stradale , αναμένουμε τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με το κλειστό μοντέλο. Αυτό σημαίνει τον κινητήρα βενζίνης σε διάταξη V8 biturbo 3,9 λίτρων με ισχύ 780 hp στις 7500 rpm και μέγιστη ροπή 800 nm στις 6000 rpm και τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες που αναπτύσσουν συνολικά 220 hp.

Η μέγιστη ισχύς των 1000 HP μπορεί να αποδοθεί στο αυτοκίνητο μόνο ρυθμίζοντας τη λειτουργία οδήγησης Qualify. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου που εγγυάται μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία 25 km.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, επιταχύνει από το 0 εώς 100 km / h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και από το 0 έως 200 km / h σε 6,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που φτάνει είναι 340 km / h (ή 135 km / h σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία). Αυτοί οι αριθμοί ενδεχομένως θα έχουν μικρές αλλαγές στην  Ferrari SF90 Spider, λόγω της απουσίας της οροφής.