Νέες Porsche Panamera Sedan και Sport Turismo – Αλλαγές ουσίας! (Pics – Vids)

435

Τέσσερα χρόνια μετά το ντεμπούτο της, η δεύτερη γενιά της Porsche Panamera με τον κωδικό 971, έλαβε ένα μικρό λίφτινγκ.

Οι αισθητικές αλλαγές που έγιναν μέσα και έξω, πιθανότατα θα περάσουν απαρατήρητες από τους περισσότερους, όμως οι Γερμανοί έκαναν σημαντικές αλλαγές κάτω από το καπό του αυτοκινήτου.

Η Turbo S αντικατέστησε την Turbo και πλέον διαθέτει 630 ίππους και 820 Nm ροπής από τον twin-turbo, 4.0-λίτρων, V8 κινητήρα της. Μια αύξηση της τάξης των 80 ίππων και 50 Nm.

Η νέα Panamera Turbo S, η οποία είναι κάτοχος ρεκόρ στο Nurburgring Nordschleife για executive αυτοκίνητα, επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 315 km/h. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 11,1-10,7 λίτρα/100 km και το αυτοκίνητο εκπέμπει 245-253 g / km CO2.

Η σειρά plug-in hybrid υποδέχτηκε την Panamera 4S E-Hybrid, η οποία συνδυάζει το 2-λίτρο, twin-turbo, V6 κινητήρα των 440 ίππων, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων, ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο PDK, για συνολική απόδοση 560 ίππους και μέγιστη ροπή 750 Nm. Αυτή η έκδοση επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 298 km/h.

Οι άλλες εκδόσεις του μοντέλου έχουν επίσης αναβαθμιστεί, με το twin-turbo V8 κινητήρα της GTS να αποδίδει 480 ίππους. Οι Panamera και Panamera 4 διαθέτουν τώρα το 2.9-λίτρων, V6, bi-turbo κινητήρα, απόδοσης 330 ίππων και 450 Nm ροπής.


Η
Panamera facelift υπόσχεται μια πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, καθώς το πλαίσιο και τα συστήματα ελέγχου έχουν αναβαθμιστεί, με έμφαση στο σπορ και στον άνετο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η Porsche Active Suspension Management (PASM) έχει ανανεωθεί, με αποτέλεσμα τη βελτιωμένη άνεση και σταθερότητα του αμαξώματος.

Τι νέο υπάρχει στο σχεδιασμό;

Διαθέσιμη σε Sedan, Sport Turismo και Executive LWB, η νέα Panamera διαθέτει πιο μοντέρνα εμφάνιση, με τον τυπικό πάντα τρόπο της Porsche. Για παράδειγμα, το νέο πακέτο SportDesign, το οποίο ήταν προηγουμένως διαθέσιμο προαιρετικά, είναι πλέον στάνταρ σε όλη τη σειρά.

Η Turbo S διαθέτει έναν πιο σπορ μπροστινό προφυλακτήρα με μεγάλες εισόδους αέρα και η GTS αποκτά νέους σκούρους προβολείς.

Αντικατοπτρίζοντας την εμφάνιση των άλλων Porsche, το οπίσθιο άκρο διαθέτει λωρίδα LED και τοποθετήθηκαν νέα φώτα LED. Έχουν εισαχθεί νέοι τροχοί 20 και 21 ιντσών, αυξάνοντας τον αριθμό σε 10.

Δείτε παρακάτω το βίντεο της παγκόσμιας παρουσίασης: