Ο πρωταθλητής F1 Nico Rosberg συμμετέχει στην εξέλιξη της Rimac C_Two που θα αποκτήσει (Vids)

627

Όλο το μέρος της διαδικασίας για την αγορά μίας Rimac, από τον διάσημο πρωταθλητή. 

Ο Nico Rosberg είναι πράγματι τυχερός.  Ο πρώην πρωταθλητής της Φόρμουλα 1 βρίσκεται στη διαδικασία αγοράς ίσως του ταχύτερου και πιο εξελιγμένου ηλεκτρικού supercar στον πλανήτη, της Rimac C_Two.  Δημοσίευσε ένα ακόμα βίντεο πριν από λίγες ημέρες, που αναφερόταν στο αρχικό μέρος της αγοραστικής εμπειρίας, καθώς περιόδευσε στις εγκαταστάσεις της κροατικής έδρας της εταιρείας.

Προφανώς, κανείς δεν δημιουργεί απλώς ένα βίντεο για να καλύψει ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς – ειδικά όταν υπάρχει τόσο μεγάλο μέρος – και έτσι ο Rosberg κυκλοφόρησε μια συνέχεια του αρχικού βίντεο την Παρασκευή.  Ξεκινά από το στούντιο σχεδιασμού όπου το αρχικό βίντεο έμεινε και ο Rosberg δείχνει όλα τα χρώματα και τις επιλογές του.

Σαφώς, μερικά από αυτά έχουν ήδη συμβεί πριν από αυτό το ταξίδι, καθώς αργότερα μαθαίνουμε ότι ορισμένοι διακόπτες που βρίσκονται στην κονσόλα  είχαν ήδη επιλέγει για τις αντίστοιχες λειτουργίες τους από τον Rosberg.  Περιλαμβάνει επίσης μία περαιτέρω ματιά στις εγκαταστάσεις της Rimac, με έμφαση στα τμήματα μηχανικής και παραγωγής μπαταριών και μαθαίνουμε ακόμη περισσότερα για την εκλεπτυσμένη λειτουργία αυτού του συστήματος.  Μπορείτε να παρακολουθήσετε το δεύτερο μέρος του παρακάτω.

Ο λόγος που βρίσκεστε εδώ, ωστόσο, είναι το βίντεο στην κορυφή της σελίδας.  Εδώ επιτέλους βλέπουμε πλάνα αυτού του πρώην πρωταθλητή της Formula 1, του πρώτου ανθρώπου που δεν ανήκει στο δυναμικό της Rimac, οδηγώντας αυτό το πιο προηγμένο πρωτότυπο C-Two.

Στην αρχή μαθαίνουμε ότι αυτό αναπαριστά περίπου κατά 90% την εικόνα του τελικού οχήματος και ότι η ισχύς του περιορίστηκε περίπου κατά 75 έως 80% του τελικού, λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτή η αρχική εκδρομή βρίσκεται σε έναν όμορφο ορεινό δρόμο αντί για την πίστα, αυτός ο περιορισμός δεν μας εντυπωσιάζει τόσο πολύ.

Μετά από λίγο, ξεκινήσαμε με τον Rosberg πίσω από το τιμόνι και τον CEO Mate Rimac στο κάθισμα του συνοδηγού.  Δεν γνωρίζουμε εάν ο δρόμος που χρησιμοποιείται έχει κλείσει για το κοινό, αλλά εάν δεν έχει, είναι δίκαιο να πούμε ότι ορισμένοι νόμοι κυκλοφορίας ενδέχεται να έχουν παραβιαστεί.

Ο Rosberg φαίνεται αρκετά εντυπωσιασμένος με τις ικανότητες του C_Two στις στροφές και στο σπορ στήσιμο.  Για να το κάνουμε λίγο πιο δύσκολο, στη συνέχεια το βλέπουμε στην “λειτουργία πίστας”, Το Rimac αφήνεται στα χέρια του δοκιμαστή οδηγού της εταιρείας Μίροσλαβ Ζρντσέβιτς, ο οποίος έχει πολύ περισσότερη εμπειρία σε αυτήν για να καθοδηγήσει τον Ρόσμπεργκ.  Καθώς ξεκινούν, ο Zrncevic περνά μερικές από τις σημαντικές αλλαγές στο προφίλ απόδοσης του αυτοκινήτου.

Δυστυχώς, το πρωτότυπο παρουσιάζει ένα μικρό πρόβλημα με τα φρένα κατά τη διάρκεια της δοκιμής, οπότε για ζήτημα  ασφαλείας, η δοκιμαστική εμπειρία τελειώνει και οι μηχανικοί ανεβαίνουν στο βουνό για να εξετάσουν και να επιλύσουν το πρόβλημα.  Και ενώ θα ήταν υπέροχο να ακούσω περισσότερα σχόλια από τον Rosberg σχετικά με το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια αυτού του μέρους της οδήγησης, συζητά ως επί το πλείστον την εμπειρία οδήγησης ενός οχήματος σε εξέλιξη για πρώτη φορά.

Έτσι, ενώ το βίντεο μπορεί να μην περιέχει ακριβώς ό, τι θέλαμε να ακούσουμε για το αυτοκίνητο, τελειώνει με μια καλή νότα.  Ο Rimac λέει ότι το αυτοκίνητο θα ολοκληρωθεί σε περίπου 6 μήνες και ότι, όπως είχε υποσχεθεί, ο Ρόσμπεργκ θα είναι ο πρώτος που θα το οδηγήσει παθιασμένα σε μια σωστή πίστα.